Miksi olet palstalla tai somessa, etkä keskustelemassa oikeiden ihmisten kanssa?
Kommentit (31)
Olen koko päivän ollut sosiaalinen. Töissä on koko ajan ihmisiä ympärillä ja hölisemässä. Töiden jälkeen olin työkaverin luona tekemässä remonttia. Ennen töitä näin vielä kaveria. Kaikki ovat ihania ihmisiä ja pidän heistä, mutta jestas että on ihana olla rauhassa ja hiljaa.
Ottaisin seuraksi nyt vain viinipullon tai mieheni, mutta kumpikaan ei ole saatavilla.
Koska oikeita ihmisiä ei voi laittaa ruksista kiinni jos niiden jutut ei enää kiinnosta. Enkä ole tänään sillä tuulella että jaksaisin sosialisoida, joten tämä klikkailu ja ruksittelu on valintani tänään.
Vierailija kirjoitti:
Ne oikeat ihmiset jotka ovat tässä asunnossa räpläävät puhelimiaan.
Minä puhuin mutta poistuin huoneeseen yksinäni koska olen huomannut että nykyään ei enään saa puhua ihmisille.
Joten nyt keskustelen täällä AV:llä.
Ai sssstana, sympatiat! Tuo on niin raivostuttavaa. Teknologia tuhoaa ihmissuhteita, jos sitä ei ymmärretä laittaa rengin asemaan. Myös riippuvuudet tuhoavat. Eikä kukaan tietenkään myönnä olevansa kännykästään riippuvainen. Koeta kestää siellä, lähetän sulle virtuaalisen halauksen ja virtuaalisen keskisormen, mitä voit näyttää niille rämpyttäjille. Ihan hyvin voit näyttää sen niille, ei ne sitä huomaa kuitenkaan.
Räplään koska kaikki muutkin ja olen riippuvainen kuten juoppo on alkoholista.
Holisti mikä holisti. On ihan sama mistä on riippuvainen. Ihmiskunta on sairas ja me täällä samoin jotka kulutamme aikaa turhaan.
Netti on elämätöntä elämää.
Olo on kaoottinen ja väsynyt ja samalla rauhaton. En jaksa hymistellä tuttujen kanssa säästä ja työelämän realiteeteista ja eduskuntavaaleista ja rakkauselämästä (puhumattakaan siitä, että pitäisi saada porukkaa kokoon tällä varoitusajalla). En myöskään halua hypersosiaalista kännijauhamista baarissa, joka vaan ketuttaa aamulla.
Olen siis täällä teidän kanssanne!
Ei ole kavereita enkä niitä edes halua. Vihaan muita ihmisiä. Painukaa vttuun ja haistakaa pitkä pska.
Koska 6 lasta nukkuu talossa ja olen ainoa aikuinen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän mä keskustelen juuri ihmisten kanssa. Uskotteko että olette parempaa seuraa mitä livenä saisin (mistä edes hakisin).
Ei tekstiviestien vaihto verkon yli ole oikeaa keskustelua tai sosiaalista kanssakäymistä.
Haluatko ertoo tietämättömälle, mitä tämä sitten on? - Minusta kun tuntuu (kun en voi sanoa tietäväni) että täällä on toisinaan paljon parempi keskustelu milloin mistäkin aiheesta kuin tähän aikaan jossain muualla avoimessa julkisessa paikassa, johon ainakin itse sinkkuna joutuisin nyt hakeutumaan kun enää näin ilta 22 jälk. viitsi soitella/ tai olla muutoin yhteydessä kenellekään läheiselle kysyäkseni, että keskustellakseni.
Ei ole niitä oikeita ihmisiä joiden kanssa keskustella. Kai nettisosiaalisuus on parempi kuin täydellinen eristäytyminen?
Täällä voi sanoa asioita suoraan ja jopa kärjistää liioitellusti. Ja väitellä ilman, että läheiselle tulee "paha mieli".
Kävin juuri ystävien kanssa syömässä. Nyt tulin kotiin mennäkseni aikaisin nukkumaan: työviikolta on kertynyt univelkaa.