idea niille, jotka ei usko miesten petturuuteen
Jollet usko mitä puhutaan miesten petturuudesta, niin koe se itse.
Laita johonkin, esim. suomi24 een ilmoitus. Sano, että etsit viriiliä miestä täyttämään unelmasi. Olet sporttinen, isot mutta kiinteät rinnat ja oma salainen lemmenpaikka tiedossa.
Alle päivässä sain yli 400 ilmoitusta melkein tuollaisella kuvauksella. Tosin oli loppuviikko ja työpaikoilla oli jo varmaan tylsistyttävää.
Viikko sitten joidenkin pääkaupunkilaisten naisten reilut 400 miestä vastasi ja kuvaili kuinka haluavat lisää seksiä elämäänsä.
Minä en vastannut kuin yhdelle. Sille, jota tiesin odottaa. Mutta jonkun muun naisen ne miehenne varmaan yrittävät napata. Jonkun, joka ilmoitteli muulloinkin kuin yhden päivän ajan.
Kommentit (21)
Siis luotan, että hän pysyy mun luona, en usko, että hanellä on tarvetta pettää...
Ja vaikka olisikin, ei mulla ole mitään tarvetta etsiä sellaisesta todisteita.
Meillä on toimiva suhde, ja jos mies pettää, niin omapa on asiansa.
Helsingissä on n. puoli miljoonaa asukasta, näistä noin neljännes viriilissä iässä olevia miehiä. Näistä verraten suuri osa käyttää säännöllisesti tietokonetta ja vierailee netissä lähes päivittäin.
Todennäköisyys sille, että minun mieheni on noiden 400 joukossa on naurettavan pieni.
Todennäköisyys, että mieheni vastasi tuollaiseen on häviävän pieni. Haluan saada sen pettämään, että on hyvä syy erota.
Ei edelleenkkän auta tämä aloitus herättämään minun epäilyjäni. Mieheni ei koskaan surffaile netissä muuten kuin työasioissa :).
joten uskon kyllä joidenkin miesten petturuuteen, mutta tunnen myös niiin monia jotka eivät petä :)
Onneksi meillä ei ole aihetta pettää, vaan luottamus valitsee.
Ei täällä nyt minun takia mitään deitti-ilmoitusta tarvitse laittaa. Tiedän kyllä, että on olemassa miehiä, joilla ei ole selkärankaa niin paljon etteivät pettäisi. Mutta samanlaisia naisia löytyy myös. Meidän ei omassa parisuhteessamme onneksi tarvitse sortua moiseen :). Uskakaa tai älkää :)!
Kyllä niitäkin kiinnostaa seksi, olipa se salaista tai ei.
ja kuiten ei vain tyytynyt yhteen panoon vaan alkoi oikein salasuhteen, kesto 7kk....
Eli oli samanlainen vellihousupaskiainen, kuin 80% miehistä
Tajutkaa nyt, että se oli otos YHDEN, yhden ainoan päivän ajalta. Kuinka moni petturi on 365 päivää netissä? Mitä jos ilmoitus olisi ollut siellä viikon - kaksi? Ei ehkä 400 x päivä, mutta ei ainakaan 400 x 1, 10 x 13 päivää. Uskon, että enemmän kuin 600 ilmoa olisi tullut kahdessa viikossa.
Tyypit oli sanojensa mukaan varattuja, koska sellaista seuraa hain.
ap
Vierailija:
Tajutkaa nyt, että se oli otos YHDEN, yhden ainoan päivän ajalta. Kuinka moni petturi on 365 päivää netissä? Mitä jos ilmoitus olisi ollut siellä viikon - kaksi? Ei ehkä 400 x päivä, mutta ei ainakaan 400 x 1, 10 x 13 päivää. Uskon, että enemmän kuin 600 ilmoa olisi tullut kahdessa viikossa.Tyypit oli sanojensa mukaan varattuja, koska sellaista seuraa hain.
ap
Ei sen puoleen, kyllä sä ap saat elää tota " miehet pettää" -elämääsi, todennäköisesti törmäätkin vain petturimiehiin, koska et muunlaisia usko saavasi/olevan edes olemassa. Ihmisellä kun on taipumus väkisin, vaikkakin alitajuisesti hakea vahvistusta sille omalle maailmankuvalleen.
Minun isäni ei ole pettänyt, veljeni ei ole pettänyt, mieheni ei ole pettänyt, miehen sisarusten miehet eivät ole pettäneet, ystäväpariskunnistani ei ole kuin kaksi kahdestakymmenestä eronnut pettämisen takia...
Elä ap ole niin kyyninen. ON niitä hyviäkin miehiä. Ja petturinaisia.
Ei se jaksais nettituttavuuksia yrittää...
Joo, mun mieheni on melkoinen panomies ja ei epäilystäkään, etteikö VOISI pettää. Todennäköisesti ei ole vielä pettänyt. Mutta jos pettää, niin sitten niin. Kunhan minä en saa tietää.
Paljon useampi vain pettää kuin luullaan.
Tarkoitin sitä, että hyvä idea testata itse, jollei usko.
Kuinka moni mies sanookaan haluavansa pitää perhe-elämänsä ennallaan, mutta silti etsii rakastajatarta.
ap
Mutta he eivät ole pääkaupunkiseudulta, vaan jostain Naantalin takaa ...
Kaikki inhottavuus kulminoituu ap:ssä ja se täytyy kaataa niskaan.
Vierailija:
Paljon useampi vain pettää kuin luullaan.
Tarkoitin sitä, että hyvä idea testata itse, jollei usko.
Kuinka moni mies sanookaan haluavansa pitää perhe-elämänsä ennallaan, mutta silti etsii rakastajatarta.ap
Vierailija:
Kaikki inhottavuus kulminoituu ap:ssä ja se täytyy kaataa niskaan.
ap, jonka kokeilu tuotti tuloksen ja todisteet exää vastaan