Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvi- vai kesäaika? Ja miksi?

Vierailija
29.03.2019 |

Olen ehdottomasti kesäajan kannalla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan aloitusta tästä ehditään tehdä ennenkö se on ajankohtainen ? Turhaa länkytystä puoleen ja toiseen!

Vierailija
22/33 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talviaika on parempi. Taas alkaa se kärsimys, joka vie unet, hermot ja kestää puoli vuotta.

Ajatteletko, että pelkästään talviajassa pysymisessä, jotenkin saataisiin kevät- ja kesäillat pimeiksi? Ei, kyllä me ihan silti pysytään pohjolassa ja Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaika, koska se vaikuttaa kevään ja syksyn iltojen valoisuuteen, keskikesällä on melkein sama, kumpaa aikaa eletään. Mutta elo-syyskuussa kesäaika tuo mukavasti iltaan yhden valoisan tunnin lisää.

Kun jään eläkkeelle, taidan jäädä ihan omaan aikavyöhykkeeseen ja se on nykyinen kesäaika. Silloin en ole kiinni työaikatauluista enää.

Vierailija
24/33 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kesäaika it is." Vattu taas joku sekasikiö muka englantia osaava.

Rasittavia, aikuiset ihmiset!

Vierailija
25/33 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin tyhjää, suoraan sanottuna aivan sama minulle. Minua ei ole kellojen siirtely koskaan haitannut.

Vierailija
26/33 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäajassa saadaan maksimoitua valoisien tuntien määrä yleisimpään valveillaoloaikaan, eli kesäaika siis.

Vierailija
27/33 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten rytmi on muutenkin siirtynyt enemmän iltapainoitteiseksi. Kesäaika olisi paljon järkevämpi. 

Ei mummoilla jotka päättävät mm työajat Suomessa. 

Vierailija
28/33 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyn itseltäni haluanko valoisan tunnin mieluummin 03 - 09 välille vai 15 - 21 välille, niin ei tarvi kahtaa kertaa miettiä. Illan valoisuus merkitsee enemmän.

Vierailija
29/33 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi- eli toisin sanoen normaaliaika. Suomi on sillä aikavyöhykkeellä.

Vierailija
30/33 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti talvi aika on paljon kivempi että aamulla on valoisaa mutta ilta päivällä jo hämärtää

Vierailija
31/33 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliaikaan eli talviaika. Kesäaika on on minulle ihan myrkkyä nykyisin. En vain saa rytmiä kuntoon vaikka mikä olisi.

Vierailija
32/33 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaika tietysti. Nytkin aurinko laskisi vasta klo 16.30. Viikonloppuisin nukun joskus yhteentoistakin niin nyt talviajassa ei sitä valoisaa aikaa jää kun muutama tunti että vois tehdä jotain ulkona. Pimeää aikaa jää liikaa eikä ole mitään tekemistä sisällä kun olen ulkoilmaihminen.

Vierailija
33/33 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kesäaika. Talviajassa ihan hullua että aurinko nousee jo kahden jälkeen yöllä ja nukun klo 8-10 asti ainakin vapaalla, kuka oikeesti tarvii yöaurinkoa noin aikaisin. Kesäajassa on sitten ihanaa kun on valoisaa vielä pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme