Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko säilyttää työasuasi kotona?

Vierailija
29.03.2019 |

Siis jos sinulla on joku erityinen työpaikan asu. Olisihan se helpompaa laittaa se kotona suoraan päälle niin ei tarvitse kotona sitten vaihdella.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*työpaikalla sitten vaihdella

Vierailija
2/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen avaruuslentäjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa säilyttää kotona, kun itse on pestäväkin.

Vierailija
4/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. On työpaikalla kyllä pukukaappi, minne ne saa laittaa. En edes viitsisi viettää työpaikalla niin paljoa ekstra-aikaa, että vaihtelisin siellä vielä vaatteitakin. Ajan vain suoraan työvaatteet päällä kotiin.

Vierailija
5/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vähän weird, että joku firman logo roikkuu jossain maatalon pyykkinarulla? Tai vaikka kerrostalonkin pesutuvassa.

Vierailija
6/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vähän weird, että joku firman logo roikkuu jossain maatalon pyykkinarulla? Tai vaikka kerrostalonkin pesutuvassa.

Miksi olisi? Jollainhan on merkkivaatteitakin josta logo näkyy.

Vierailija
7/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen strippari, joten vie vähän kaappitilaa!

Vierailija
8/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut firmat ihan myy vaatteita ja asusteita firman logoilla varustettuna, niin että ne näkyisivät siellä sun täällä ja joku saattaisi ne nähdä ja sitä kautta mahdollisesti johtaa uusiin asiakkuuksiin. Firman logon tarkoitushan nimenomaan on näkyä.

Vierailija
9/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut firmat ihan myy vaatteita ja asusteita firman logoilla varustettuna, niin että ne näkyisivät siellä sun täällä ja joku saattaisi ne nähdä ja sitä kautta mahdollisesti johtaa uusiin asiakkuuksiin. Firman logon tarkoitushan nimenomaan on näkyä.

Ai että jokuko ihan huvikseen kulkisi vaikkapa Valio -paidassa??

Vierailija
10/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa säilyttää kotona, itse on pestävä, ja työmaiden välillä se on melkein pakkokin tuoda kotiin. Raksalla siis hääräilen. Eikä se musta mitenkään outoa ole firman rytkyjä kotona narulla kuivatella.

Harvoin niitä rytkyjä kyllä tulee pestyä. Betonipöly, ruuvit, mutterit+muut kivat yllärit mitä unohtuu hehtaaritaskujen pohjalle ei hyvää tee pesukoneelle. Vaatteita pidetään kunnes työnantaja kauden vaihtuessa hankkii uudet/kun ne vaatteet hajoaa päälle ja työnantaja hankkii uudet.

Vierailija
11/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis pieneen mieleenkään tuoda työvaatteita kotiin!

T: sairaanhoitaja

Vierailija
12/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi tuoda, mutta otan kyllä työvaatteet toisinaan kotiin (ja toki pesenkin itse) koska sopivan kokoisia ja mallisia on niin vaikea työpaikalta löytää.

Vierailija
13/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjän kommentti, että verottaja voi vaatia, että työvaatteet säilytetään työpaikalla. Varsinkin jos ei ole mikään selkeä haalari tms. vaan voisi mennä myös vapaa-ajalla.

Vierailija
14/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei tartte pestä kotona, päivän päätteeks heittää vaan pyykkisäkkiin ja aamulla uudet taas päälle, kokki olen 👌

Vierailija
15/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja todellakin samaa mieltä kuin edellä kirjoittanut kokki. Onneksi työvaatteita ei tarvitse tuoda kotiin, vaan työantaja huolehtii niiden pesemisestä. 

Vierailija
16/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona säilytetään ja pestään itse. En kyllä uskalla viedä ulos kuivumaan, ettei katoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi