Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä riita työpaikalla kuka siivoaa neukkarin :)

Vierailija
29.03.2019 |

Kaksi kaksvitosta assaria toistensa tukissa kiinni, koska riitelevät siitä, kumpi vie kahvikupit neuvotteluhuoneesta keittiön astianpesukoneeseen ja laittaa tuolit suoraan.

Esimies sanoi vain että “Minttu” ja “Mimmu” (nimet muutettu) sitten laittaa paikat kuntoon. Mutta eihän ne voi koska ei heidän työtä. Toinen jopa meni esimiehelle aukomaan päätään ettei mun tarvii siivota. Mihin esimies sanoi että tarvitsee, koska minä sanon.

Nyt ne huutaa ja riehuu käytävällä kumpi siivoaa ja kaikki nauraa heille :DDDD

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyrsii nämä kupinjättäjämulkerot, mutta siinäpähän sitten työmatkoilla nukkuvat surkeimmissa siivouskomeroissa, koska "hotelli oli täynnä" tms. Mä en ole kovin yhteistyöhalukas silloin kun näen, että toinen osapuoli pitää mua jonain ali-ihmisenä sen takia, että itse olen assari ja hän on ravintoketjussa (omasta mielestään) korkeammalla. Onneksi suurin osa työkavereista on ok-tyyppejä, ja korjaavat omat jälkensä, kuten meillä on sovittukin. Ja onneksi firman omistaja /isoin pomo tietää, että olen oikeasti ihan vtun tärkeä apu hänelle ja sitä kautta koko firmalle, ja arvostaa työpanostani. Ja kertoo sen lähes päivittäin.

”Vtun tärkeä”assari!

Loistavaa!

Arvoasi ei tarvitse alentaa, teet sen ihan itse.

Ammattitaidoton, sivistymätön, moukka olet!

Kasvoiko kikkelisi taas millillä, kun pääsit täällä sivaltamaan sanallisesti assaria? Kaltaisesi turhantärkeiden pissipäiden kanssa työskentely oli suurin syy siihen, että vaihdoin assarin hommista yrittäjäksi. Nyt riittää kun korjaan omat jälkeni.

Ja ihan tiedoksi,  että assarit, varsinkin johtajien henkikökohtaiset, ovat usein firman avainhenkilöitä. Tietävät kaikesta kaiken ensimmäisenä, kun ovat mm. mukana hallituksen kokouksissa tekemässä muistiinpanoja yms. ja vaikuttavat usein paljonkin hankintoihin, alihankinta- ja palvelusopimuksiin ym. Kahvinkeittäjät on sitten erikseen.

Se on tuo luetun ymmärtäminen vaikeaa, jopa YRITTÄJÄLLE.

Palkkaa sinä vaan vttua hokeva assari itsellesi, sovitte oikein hyvin yhteen. Vailla järjenhiventä kumpikin. Hop!

Ps. Miten voit olla noin tyhmä? Käsittämätöntä!

Sinäkö kuvittelet, että assarit hokevat vtua töissä tai asiakkaille? Eivät hoe. Ainoastaan silloin kun asioivat sinun kaltaisesi yksisilmäisten kukkahattujen kanssa ja asiaa painottaakseen. Minä todellakin palkkaisin mielummin tuon aiemman assarin, kun kaltaisesi n@tsin.

Ammatttaitoinen assari ei hoe vttua minkäänlaiselle asiakkaalle. Jos hokee, peli on menetetty. Mutta todistele sinä vaan omiasi aivan rauhassa.

No ei tietenkään hoe! Niinhän minä tuossa juuri sanoin! Av-palstan jankkaajat eivät, luojan kiitos, ole asiakkaitamme.

Vierailija
62/68 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava kokous alkaa 10.30 ja nämä kaksi mököttää nurkissaan ja selailee puhelimiaan. Jos luette tämän: Get a f*cking grip, girls!

Koko osasto nauraa niille! Ap

Kirjoitit tämän klo 15.57. Paska provo olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kevyesti ärsyttää, kun tuntuu, että töihin palkataan ne kaikista huonoiten motivoituneet ja asenneongelmaisimmat tyypit. Yleensä vielä höystettynä hämmästyttävän taidokkaalla delegointikyvyllä (voisitko sä hoitaa tän nyt kun mulla on *täysin ehtymätön syy mihin ei voi vaan sanoa ei*) tai jollain tosi oudolla persoonallisuuden piirteellä esim p ask at vuorovaikutustaidot, juoruilu, toisten töiden kyttääminen.

Miten nää on aina töissä? Miten voi olla että sijainen tekee työt aina parhaimmalla asenteella tai opiskelija tai muu lyhytaikainen ja nämä keillä on vakituinen työ on alusta asti per sees tä?

Meilläkin palkattiin täysin upean määräaikaistyypin ohi vakituiseen paikkaan tällainen ääliö joka tappelisi kahvikuppien tiskikoneeseen laitosta.

Vierailija
64/68 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyrsii nämä kupinjättäjämulkerot, mutta siinäpähän sitten työmatkoilla nukkuvat surkeimmissa siivouskomeroissa, koska "hotelli oli täynnä" tms. Mä en ole kovin yhteistyöhalukas silloin kun näen, että toinen osapuoli pitää mua jonain ali-ihmisenä sen takia, että itse olen assari ja hän on ravintoketjussa (omasta mielestään) korkeammalla. Onneksi suurin osa työkavereista on ok-tyyppejä, ja korjaavat omat jälkensä, kuten meillä on sovittukin. Ja onneksi firman omistaja /isoin pomo tietää, että olen oikeasti ihan vtun tärkeä apu hänelle ja sitä kautta koko firmalle, ja arvostaa työpanostani. Ja kertoo sen lähes päivittäin.

”Vtun tärkeä”assari!

Loistavaa!

Kasvoiko kikkelisi taas millillä, kun pääsit täällä sivaltamaan sanallisesti assaria? Kaltaisesi turhantärkeiden pissipäiden kanssa työskentely oli suurin syy siihen, että vaihdoin assarin hommista yrittäjäksi. Nyt riittää kun korjaan omat jälkeni.

Ja ihan tiedoksi,  että assarit, varsinkin johtajien henkikökohtaiset, ovat usein firman avainhenkilöitä. Tietävät kaikesta kaiken ensimmäisenä, kun ovat mm. mukana hallituksen kokouksissa tekemässä muistiinpanoja yms. ja vaikuttavat usein paljonkin hankintoihin, alihankinta- ja palvelusopimuksiin ym. Kahvinkeittäjät on sitten erikseen.

Palkkaa sinä vaan vttua hokeva assari itsellesi, sovitte oikein hyvin yhteen. Vailla järjenhiventä kumpikin. Hop!

Sinäkö kuvittelet, että assarit hokevat vtua töissä tai asiakkaille? Eivät hoe. Ainoastaan silloin kun asioivat sinun kaltaisesi yksisilmäisten kukkahattujen kanssa ja asiaa painottaakseen. Minä todellakin palkkaisin mielummin tuon aiemman assarin, kun kaltaisesi n@tsin.

No kaikkihan me tätä luemme, ei yksistään kukkahattutäti.

Olen toiminut kansainvälisissä tehtävissä toimivan juristin sihteerinä 38 vuotta, tunnen työni takia assareita ja sihteereitä kymmeniä. Kukaan heistä ei v-sanaa käytä.

On olemassa sellainen juttu, kuin käytöstavat (tiedän, sinulle outo asia), kun ne sisäistää, osaa käyttäytyä tilanteessa kuin tilanteessa.

Jopa aihe vapaa -palstalla.

Jeps, ilmeisesti mielestäsi hyvin käytöstapoihin kuuluu siis tuntemattomiin palstalaisiin kohdistuva hyökkäävä arvostelu (ammattitaidoton, moukkamainen, ei järjenhiventäkään)? Onneksi ei olla samassa firmassa.

Ohiksena totean, että minunkin melestäni vttua hokeva ja sitä puolusteleva yrittäjä ovat moukkamaisia, sivistymättömiä ja ammatttaidottomia. M O T

En kyllä kiittelisi, jos firmamme assarit niin tekisivät, mutta meillä onkin fiksua, ammattitaitoista ja älykästä porukkaa töissä.

Ehkäpä sinulla on toisenlaiset laatuvaatimukset. Ja se sinulle suotakoon. Samanlaiset lapset leikkivät yhdessä yhdessä.

Vierailija
65/68 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos jokainen siivoaisi omat jälkensä? Niin aikuisilla on tapana tehdä.

Ai? Käsketkö sinä neuvottelun jälkeen asiakkaan edustajia laittamaan tuolin pöydän alle ja viemään oman kahvikuppinsa keittiöön ja laittamaan sen astianpesukoneeseen?

Missä sinä olet töissä? Päiväkodissa? Ap

Yleensä juuri noin toimistoissa toimitaan. Tosin yleensä ketään ei tarvitse käskeä, kun se on itsestäänselvyys.

Vierailija
66/68 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä: "Kahvikupit, mukit ja lautaset jätetään minne sattuu, jotkut jopa saavat mukinsa roudattua tiskipöydälle asti. Se on jo jonkin sortin ihme, jos joku laittaa kuppinsa tiskikoneeseen!"

Mua ärsyttää satunnaisena ohikulkijaa kun astiat ja mukit jätetään ruokapöydälle tai siirretään pöydiltä vaan tiskipöydälle ja/tai altaaseen mutta ei tiskikoneeseen asti vaikka kone olisi tyhjänä ja siinä lappu likaiset astiat. Mikä typeryys siinä kohtaa iskee?

Meillä kotona tulee sakkokierroksia jos jättää asioita lojumaan tai ei jaksa viedä asioita kuin tiskipöydälle. "Mutku astianpesukoneessa oli puhtaita..!" No voi voi, tyhjennä se sitten ensin. "Emmä ehi!!!" No ei ehi kukaan muukaan, sun huki. Ei armoa.

Seurasin kerran puhelinkopista kun joku äijä latoi useamman vadin, kupin ja lasin ruokapöydältä tiskipöydälle ja ajasti mikron päälle, lämmittämään ruokaansa, lähti käymään vielä tupakalla. Ehdin kahden puhelun välissä latomaan ne tiskit - sori, en tiskikoneeseen - vaan takaisin ruokapöydälle. Joo, ei kiva ja olisihan sen ensiksi ruokailevan porukan pitänyt laittaa ne astiansa koneeseen. Ja minäkin olisin voinut laittaa ne astiat tiskikoneeseen mutta tuli protestifiilis. Ärsyttää mennä ottamaan vaikka hanasta vettä vesikannuun kun allas on täynnä astioita. Olen muuten useamman kerran latonut ne tiskit siitä astianpesukoneeseen, että osani olen tehnyt tiskitalkoista.

Mutta äijän ilme oli helmeilevä kun hän tuli tupakalta taukotilaan ja näki astiat takaisin ruokapöydällä.

Vierailija
67/68 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Vtun tärkeä”assari!

Loistavaa!

Ammatttaitoinen assari ei hoe vttua minkäänlaiselle asiakkaalle. Jos hokee, peli on menetetty. Mutta todistele sinä vaan omiasi aivan rauhassa.

No ei tietenkään hoe! Niinhän minä tuossa juuri sanoin! Av-palstan jankkaajat eivät, luojan kiitos, ole asiakkaitamme.

Mitä hmettä sinä sekoilet?

Vierailija
68/68 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaisi siivous tai tiskarihommat, mutta ei sitten, jos ne pitäisi tehdä tauolla. Jonkin verran törmää siihenkin, että työajalla tehdään niitä töitä joihin on palkattu, ja kahvitaukojen yhteydessä tiskaillaan ja siivoillaan. Tai siis se tiskaa ja siivoaa, joka on tunnollinen ja ahkera. Tällöin kahvitauko kuluu näissä hommissa varsin usein eikä tauko silloin täytä tarkoitustaan. Jos taas näihin hommiin saa käyttää työaikaa, niin voin oikein mielelläni olla firman virallinen tiskarivastaava.