Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muuttua yleisolemukseltaan täysin eri näköiseksi?

Vierailija
29.03.2019 |

Mua ärsyttää yleisolemukseni ja sivuprofiilini sekä piipittävä ääneni. Näytän suoraan sanoen sellaiselta ärsyttävältä, erikoiselta kuikelolta ja uskoisin, etten ilman todella rankkaa kuntosalitreeniä ja kirurgin veistä muutu yleisolemukseltani kovinkaan radikaalisti. Oma kauneusihanteeni on juuri vastakkainen sille, miltä itse näytän, ja niin on ollutkin aina. Olisiko ideoita muutokseen vai pitääkö säästää vain plastiikkakirurgiaa varten?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nainen ja oma naisihanteeni on sellainen leveähköhartiainen, isorintainen, vahvakäsivartinen, hoikkareitinen, pienipeppuinen ja isoleukainen. Itse olen pienileukainen, pitkäkaulainen, kuikelon kapoinen ylävartaloltani ja suhteessa perä on muhkea = olenruma. Tykkään myös vahvaäänisistä, itsevarmoista naisista -- itse olen ujo ja puhun piipittävällä äänellä. Olen siis periaatteessa hetero, mutta haluaisin näyttää sellaiselta naiselta, jollaisia ihailen ulkoisten ominaisuuksiensa perusteella.

Vierailija
2/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pointtina olisi se, että olisi mukavampaa viihtyä omissa nahoissaan eli olla tyytyväinen itseensä sekä löytää joku puolisokin jossain vaiheessa. Nyt on nimittäin ollut hyvin hiljaista sillä rintamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa yläkroppaa, suurenna rinnat ja mene puheterapeutille. Ja joo, sitä profiilia on ilman kirurgin veistä aika hankala muuttaa. 

Vierailija
4/4 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en tiedä, mutta piipittävää ääntä on mahdollista korjata. Itse olin aikanaan järkyttynyt, kun kuulin oman ääneni nauhalta. Menin sitten puheopin kurssille, ja ääni syveni huomattavasti ja tulee rennommin. Mulla ainakin johtui paljon jännittämisestä niin että kurkku ja lihakset oli kireänä koko ajan.

Veikkaan myös, että kropassa tuntuu luontevammalta, jos lihakset ja ryhti on kunnossa, joten liikunnasta ei ainakaan haittaa ole.