Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori sairaanhoitaja

Vierailija
29.03.2019 |

Onko teille väliä esim. lääkärin tai sairaanhoitajan ikä? Tai oletteko pettyneitä, jos saatte vaikka synnytykseeen nuoren kätilön?

Olen 22-vuotias vastavalmistunut sairaanhoitaja ja näytän vielä ikäistäni paljon nuoremmalta. Erityisesti keski-ikäiset mieshenkilöt ”tytöttelevät” paljon ja tuntuvat kyseenalaistavan taitoni.

Olen hyvä työssäni, vaikka tottakai vastavalmistuneilla on vielä kaikilla kehittymistä, iästä riippumatta..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama kunhan on ammattilainen ja osaa kohdata ihmisen.

Vierailija
2/7 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v sh ja edelleen tytötellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ainakaan ole mitään väliä. Mielestäni potilaalla ei ole myöskään oikeutta vaatia ja valita kuka häntä hoitaa kunhan on vain ammattilainen ja osaa tehdä työnsä, on ikä, sukupuoli tai tausta sitten mikä tahansa. Työ ja työvuodet kerryttävät kokemusta kaikenaikaa ja nuorilla sairaanhoitajilla on yleensä tuorein tieto ja motivaatio edetä urallaan kohdillaan. Hienoa että nuoria sairaanhoitajia valmistuu, onnea urallesi ja jaksamista työhösi!

Vierailija
4/7 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eri alalla mutta samaa koen.

24-vuotiaana olin pätevä opettaja ja töissä koki vähättelyä monesti. Kollegoille olin kollega siinä missä muutkin, mutta uudet työntekijät ihmettelivät olenko oikeasti opettaja vai en. Luokassani toiminut koulunköynninohjaaja oli yli 50-vuotias nainen ja hän ei luottanut minuun työssäni yhtään (ja se näkyi).

Vanhemmista osa oli todella mukavia ja suurin osa kohteli hyvin, mutta itsellä oli vähän outo olo kun pidin palaveria omien vanhempieni ikäisten vanhempien kanssa.

Vierailija
5/7 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei ole mitään väliä, kunhan osaa hoitaa hommansa ja olla asiallinen. Olen huomannut, että vastavalmistuneet hoitajat ja lääkärit ei ole niin leipiintyneitä hommiinsa kuin kauan alalla työskennelleet keskimäärin ovat. Lisäksi vastavalmistuneet on osanneet kuunnella paljon paremmin mitä niille sanoo, ja ainakin esittävät kiinnostunutta.

Vierailija
6/7 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pojitella takaisin kun sinua tytötellään. Vielä mahdollisimman alentuvasti. Toimii yleensä.

Vierailija
7/7 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua edelleen t. Sh 28v