Huolisko joku mun miehen?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Mikst?
Hmm. No, tänne vaan. Täällä oottelee himokas, huumorintajuton, rupsahtanut ja lihava leidi, jolla on asiat ok mutta se tärkeä ihminen viereltä ja seksi puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. No, tänne vaan. Täällä oottelee himokas, huumorintajuton, rupsahtanut ja lihava leidi, jolla on asiat ok mutta se tärkeä ihminen viereltä ja seksi puuttuu.
Mä pistän sen taksiin. Tai emmä jaksa. Menköö ite.
Lahnatar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Mikst?
Kukaan ei halua toisen jämiä. Sun pitää ostaa sille uus paita ja housut, lähettää parturiin ja sitten kertoa kaikille millainen unelmien prinssi ja kaikenpuolinen täydellisyys se on. Sillä voit päästä siitä eroonkin.
Vierailija kirjoitti:
Lahnatar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Mikst?
Kukaan ei halua toisen jämiä. Sun pitää ostaa sille uus paita ja housut, lähettää parturiin ja sitten kertoa kaikille millainen unelmien prinssi ja kaikenpuolinen täydellisyys se on. Sillä voit päästä siitä eroonkin.
Emmä jaksa.
Täällä on lihonut nelikymppinen, tänne vaan! Alapäässä kasvaa jo sammalta.
No millainen mies se on? Kerro vähän tuntomerkkejä
Voithan aina viedä sen miesten katastrofiyhdistykseen tai sitten laittaa toriin ilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
No millainen mies se on? Kerro vähän tuntomerkkejä
Emmä jaks.. tai no, lyhyt ja isot sieraimet sillä.
Vierailija kirjoitti:
Voithan aina viedä sen miesten katastrofiyhdistykseen tai sitten laittaa toriin ilmoituksen.
Onkse tor joku verkkoplvelin?
Minä voin ottaa sen haaremiini eunukiksi jos se suostuu että siltä leikataan nakki irti.
-Alfauros
Moottoripoikien bileet odottaa neitsyt pepaa.
Ei kiitos.