Miten jaksaa pahoinvoinnin, 2 lasta ja työssä käynnin?
Tilanne on sellainen, että mieheni kanssa kuumeilemme kovastikin kolmatta lasta.Ainoa asia, mitä pelkään ja mikä epäilyttää,on pahoinvointi ja jaksaminen.Olen ollut todella huonovointinen ja oksentanut kahdessa edellisessä raskaudessa noin viikolle 20 asti ja sitä se varmasti olisi seuraavalla kerrallakin. Niin miten siitä oikeasti selviää, onko jollain kokemusta??? Siis että itse voi huonosti, ja lapset 5 ja 3v pitäisi hoitaa sekä käydä töissä iltaisin.
Ekalla kerralla oli helppoa, kun sai levätä aina kun oli huono olo.Toisessa raskaudessa omat vanhempani auttoivat paljon esikoisen hoitamisessa ja just ja just selvisin aina illaksi töihin.
Nyt kaikki useamman lapsen pahoinvoineet äidit, kertokaa miten olette selvinneet pahoinvoinnin keskellä!! (ja tarkoitan ihan kunnon pahoinvointia, johon kuuluu kuvotus ja oksentelu aamusta iltaan)
Kommentit (3)
Nainen on sitkeä, minulla on täällä 4 lasta, kaksi koiraa ja typaikka. Oksentelen välillä olen erittäin väsynyt ja nukun usein. Kuitenkaan en vaihtaisi päivääkään pois, kyllä se pahoinvointi sitten helpottaa :))
lastwish 11+4
Hei! Piti vaan alkaa kirjottamaan, etta voi se menna erilaillakin. Me odotetaan kolmatta nyt ja kaksi edellista raskautta oksentelin ja etoi 24h. Nyt sitten kun odotan kolmatta, ei mitaan :O Ihan outoa. Pelkasin itse tuota samaa, miten jaksaa kaksi lasta (2v ja 4v) ja tyot ja pahoinvoinnin. Mutta kuin ihmeen kaupalla en ole ollut pahoinvoiva, ei edes etomisia ole ollut kuin nimeksi. Kylla sen jotenkin kestaa vaikka monta kertaa sita kakkosta odottaessa mietin paa pontolla, etta hullu kun tahan taas vapaaehtoisesti aloin! ;) Sairaslomaa vaan, siihen se on tarkoitettu jos ei jaksa. Kaikki lastenhoitoapu kayttoon ja sisua. Mutta tosiaan ei voi etukateen tietaa miten se pahoinvointi menee, ma olin satavarma etta taas menee 4kk paa pontossa ja naama vihreana, mutta toisin kavi. Tsemppia! :)
T:RiinaLiina rv26 ja lapset 2v ja 4v