Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön makaa kotona

Vierailija
28.03.2019 |

Niin makaa! Ihanaa, tänäänkin makasin ihanan pehmeässä sängyssä lämpimän peiton alla puoli tuntia. Muu aika olikin sitten jotain, jonka voi luokitella työksi perheen tai kodin hyväksi. Mites teillä muilla? Tavallaan ihanaa, että on ihmisiä, jotka on sairaan kateellisia työttömille, jotka makaa! Se ihan imartelee.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku menettää työpaikkansa niin sitten sitä pitäisi vielä vihatakin... Syöpäsairaat ne vasta makaakin ja saavat päälle ilmaisia huumeita.

Vierailija
2/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin makasin tänään yhteen. Sitten piti taas ryhdistäytyä, kun lapsia alkoi tulla koulusta, että välipalat ehdin tehdä heille.

Kyllä tää makaaminen välillä on vaan niin pop.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen yliopiston kuppilassa, jossa nautin teetä ja pullaa päivän opintojen päätteeksi.

Sain siis luvan opiskella työttömyysetuudella. En tosin usko että opinnoista paljon hyötyä työllistymisen kannalta on.

Kohta kotiin, jossa vilkaisen vielä huomisia tilastotieteen harjoitustehtäviä. Sohvalla lojuen meinasin sen tehdä.

Vierailija
4/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten makaa kauaa.

Vierailija
5/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä se hohto ettei tarvii herätyskelloon herätä, siihen se ihanuus sit jääkin.

Vierailija
6/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin makasin äsken puoli tuntia työpäivän jälkeen. Kohta lähden hulluille päiville tekemään jotain, mihin työttömänä en koskaan pystynyt.

Vierailija
7/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin makoilen tässä sohvalla tabletin ja kissan kanssa. Kohta lähden kauppaan.

Vierailija
8/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtutt. Nyrkkien varassa lankussa hammastiikku suussa.

Vierailija
9/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sitähän se työttömyys on. Ainaista makaamista. Sitten pitää vähän aktivoida työtöntä ja lähettää se erilaisille kursseille makoilemasta. Samaan aikaan ihmetellään miksei se ole jo töissä tai laatimassa hakemuksia 24/7. No, se nyt on vähän vaikeeta kun se aika, jonka normisti käyttäisi hakemuksiin ja työhaastatteluihin on jo varattu niille kursseille, jossa tyyliin opetetaan miten esitellä itsesi. Jes.

Vierailija
10/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin taas 6 tuntia olemassa aktiivinen, sen jälkeen lenkitin koiran ja nyt vaan makaan sohvalla.

Vierailija
11/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari "makailevaa" kaveria. Niistä näkee miten alas suomalainen mies nykyään painetaan. Toivottomia ja katkeria miehiä, joille yksikään ketjun libertaanisoturi ei uskaltaisi naamatusten mennä päätään aukomaan...

Vierailija
12/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi suunta on oikea ja perse homeessa makoilun ajat on tulossa päätökseen.

Vierailija
13/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelin 13 km oli niin kiva ilma. Perjantaina kotiin kokkaamaan ja mökillä käymään. Mukava olla taas kotona yötä.

Vierailija
14/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna otan tavoitteeksi makaa tunnin verran. Ai niin, en mä ehdi kun on vähän kiirus. No maanantaina sitten.

Vierailija
15/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kenestä makoilu ylipäätään on hauskaa? Tylsistyttävää ja passivoivaa ja väsyttävää.

Vierailija
16/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin äsken pari palaa suklaata. Kun olin työtön, en ikinä raskinut ostaa suklaata. Työttömyydessä oli se hyvä puoli, että ehti lenkille ja piti ostaa vain mihin oli varaa. Nykyään tulee kyllä ostettua turhuuksia. Huomennakin, kun on loma, olen menossa lounaalle kaupungille. Ei puhettakaan, että työttömänä olisin niin tehnyt, vaikka olisi ollut aikaa. Harvoin kyllä töistäkään käsin käyn. Menen lauantaina teatteriin. Työttömänä en tuhlannut moisiin. En todellakaan ole kade työttömille, en yhtään kaipaa sitä aikaa. Tekemistä kyllä keksin ilman rahaakin vaikka millä mitalla, mutta on kiva saada enemmän rahaa. 

Vierailija
17/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin makasin äsken puoli tuntia työpäivän jälkeen. Kohta lähden hulluille päiville tekemään jotain, mihin työttömänä en koskaan pystynyt.

Minä kävin jo eilen. T.työtön

Vierailija
18/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi, ei varsinkaan jos työttömyys pitkittyy. Harvalla on varaa olla työttömänä ilman yhteiskunnan tukia, eri asia on jos rahaa on niin paljon ettei tarvitse töissä käydä.

Vierailija
19/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin jo eilen. T.työtön

Vierailija
20/25 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah. On se niin rankkaa venytellä raukeana kotona. Pitääkin lähteä kohta autolla kauppaan ostamaan herkkuja ja kokkaamaan jotain huippuillallista. Työtm ihminen on maailman kuningas ja vapaa kuin taivaan lintunen. Ja voi ryypätä koska tahansa ja sitten vain näyttelee selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi