Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v lapsi ei halua mennä yksin harrastukseen.

Vierailija
28.03.2019 |

Mitä tehdä? Poika 10v ei suostu jäämään yksin harrastukseen. Vaatii että minä tai isänsä on läsnä koko 2h mitä harrastus kestää. Harrastus kiinnostaa häntä erittäin paljon, mutta ei halua mennä sinne ollenkaan mikäli toinen meistä ei ole mukana. Onko muilla tällaista? Ei muiden lasten vanhemmatkaan ole siellä koko aikaa, vievät ja hakevat lapsensa. Pitäiskö vain viedä poika sinne ja lähteä kälppimään? Raskasta suoraan töistä mennä pojan harrastukseen 2h.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod. Normaalisti kolmevuotiaasta lähtien lapset on niissä ilman vanhempaa. 😂

Vierailija
2/9 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eivät edes yleensä saa olla seuraamassa ellei siihen ole erikseen lupaa, ihan siitä syystä että se saattaa häiritä lasta tai aiheuttaa vetäjälle ylimääräisiä paineita ja työrauha ei ole sama kun joku on vieressä kyyläämässä. Joskus vähän harrastuksesta riippuen järjestetään vanhempien päiviä.

Onko lapsi sanonut mitään miksi ei halua olla ilman vanhempaa? Kiusataanko tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että onko siellä joku ilkeä valmentaja tai muu aikuinen. Kun on seurannut näitä viime aikojen uutisia.

Vierailija
4/9 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki harrastukset loppuneet siihen kun on pitänyt jäädä yksin, ei paljon naurata. Tämä on oikeasti tosi raskasta 😕

Vierailija
5/9 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pari ekaa kertaa mukana ja sitten saa jäädä yksin.

Vierailija
6/9 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsen harrastuksessa siellä katsomossa istuu tavattoman moni vanhempi rupattelemassa keskenään vaikka lapset ovat vanhempia, kuin sinun lapsesi. 

Vierailija
7/9 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kokemus on että useimmat 10v uskaltaa jäädä, mutta ei tuo nyt mitenkään täysin ennen kuulumatonta ole ettei uskalla. Mun lapsen treeneissä tosin monet vanhemmat jää paikalle ja tekee vaikka töitä tai käy lenkillä sinä aikana.

Kannattaa varmaan jutella lapsen kanssa mikä pelottaa.

Vierailija
8/9 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole urheilu. Paikalla ei ole muita vanhempia, vain 2 vetäjää ja 6-8 lasta. Vetäjät ovat mukavia ja ketään ei kiusata. Mitään syytä ei ole osannut sanoa miksi ei halua jäädä. On muuten itsenäinen ja omatoiminen paitsi silloin kun olemme läsnä, mm.. Käy kavereiden kanssa ongelmitta uimassa yms, mutta jos me olemme mukana niin ei suostu liikkumaan yksin minnekkään uimahallissa jne.

Vierailija
9/9 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö vain yrittää miten sujuu jos jää yksin? Saatan hänet tietenkin sisälle jne. Olen sanonut että voi soittaa minulle milloin vain, jos tulee sellainen tunne että ei pärjää niin tulen hakemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi