Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä sairauttani. Kai saan kuolla?

Vierailija
28.03.2019 |

En jaksa enää "elää" tässä vartalossa. Odotan kuolemaa. En tiedä, näkisikö kukaan edes objektiivisesti mitään minkään arvoista elämässäni. En ole silmittömissä kivuissa, mutta arjestakaan ei mitään tule enkä pysty harrastamaan mitään itselleni mielekästä. Haluan luovuttaa. Ainoa, mikä harmittaa jättää taakse on yksi läheinen, jota rakastan ja se, että mitään erityistä muistoa (että olisin saavuttanut jotain tms.) ei minusta jää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ongelma tarkalleen on?

Mene hakee hoitoa.

Vierailija
2/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ongelma tarkalleen on?

Mene hakee hoitoa.

Olen hoidossa, mutta en parane hoidostakaan huolimatta. Hoito on päivittäistä ja epämukavaa. En halua valitettavasti kertoa mistä (kaikesta) kärsin,koska siitä kyllä tunnistaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sinua kukaan varmaan estäkään, jos haluat itse elämäsi päättää. Ainakaan, jos et etukäteen asiasta meteliä pidä. Kunhan tosiaan hoidat homman ihan itse, etkä vaadi ketään muuta tekemään työtä puolestasi, etkä myöskään aiheuta vahinkoa tai vaaraa muille (esim. tekemällä tekosen ajamalla rekan alle tai jättäytymällä junan alle). Joten ihan turhaan täällä kyselet. 

Vierailija
4/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sinua kukaan varmaan estäkään, jos haluat itse elämäsi päättää. Ainakaan, jos et etukäteen asiasta meteliä pidä. Kunhan tosiaan hoidat homman ihan itse, etkä vaadi ketään muuta tekemään työtä puolestasi, etkä myöskään aiheuta vahinkoa tai vaaraa muille (esim. tekemällä tekosen ajamalla rekan alle tai jättäytymällä junan alle). Joten ihan turhaan täällä kyselet. 

Ei niitäkään kyllä pysty kukaan estämään, jotka haluavat mennä rekan tai junan alle. Ap

Vierailija
5/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitäkään kyllä pysty kukaan estämään, jotka haluavat mennä rekan tai junan alle. Ap

Ei niin, mutta on sikamaisen itsekästä vaarantaa toisen, täysin syyttömän ihmisen henki tai hyvin todennäköisesti jopa tappaa tämä syytön ihminen esimerkiksi rekan alle työntymällä tai osallistaa lupaa kysymättä toinen ihminen itsemurhaprosessiinsa (junan alle työntyminen) ja mahdollisesti aiheuttaa loppuelämän kestävät traumat tapahtuneesta.

Vierailija
6/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan tai puhumaan muulle terveydenhuollon ammattilaisille ajatuksistasi. Elämä on elämisen arvoista sen jälkeen, kun pahin vaihe on ohi.

Vierailija
7/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, mutta on sikamaisen itsekästä vaarantaa toisen, täysin syyttömän ihmisen henki tai hyvin todennäköisesti jopa tappaa tämä syytön ihminen esimerkiksi rekan alle työntymällä tai osallistaa lupaa kysymättä toinen ihminen itsemurhaprosessiinsa (junan alle työntyminen) ja mahdollisesti aiheuttaa loppuelämän kestävät traumat tapahtuneesta.

Mistä tiedetään, että tämä mahdollinen kuoleman todistaja on syytön? Minunkin elämääni ovat vakavasti vahingoittaneet monet, jotka ovat päässeet kuin koira veräjästä, koska vääryydestä ei ole jäänyt todisteita. Oikeusjärjestelmähän ei usein ole uhrin puolella.

Muutenkaan en oikein ymmärrä "pilaat jonkun loppuelämän traumalla!!" puhetta. Onko tästä jotain tilastoja? Moniko kuoleman todistamisesta oikeasti traumatisoituu niin paljon, että ihan koko loppuelämä on pilalla? Moniko kohauttaa harteitaan ja on tyytyväinen parista ylimääräisestä vapaapäivästä? Ei sillä, että junan alle jättäytyminen on maailman fiksuin tapa päättää päivät, mutta ei se myöskään mikään karmein mahdollinen teko ole.

Jos kuoleman näkeminen ja ihmisen palaset traumtisoisi tehokkaasti, niin lääkärit ja kirurgit olisi ihan palasina kaikki. Useimmat lääkärit ja kirurgit jossain vaiheessa elämäänsä aiheuttaa kuoleman tai pari ja siitäkin pitää vaan päästä yli.

Vierailija
8/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä positiivisiin ja hyviin asioihin elämässä niihin pieniinkiin. Kenenkään elämä ei ole täydellistä mutta ei koskaan kannata luovuttaa koska ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. En tiedä mitä sairastat mutta kyllä ihmiset on parantuneet "parantumattomista sairauksistakin". Toivottavasti tulevaisuudessa saat ongelmiisi helpotusta

Ei kannata luovuttaa koska meille on annettu vain yksi elämä, yksi mahdollisuus mikä ei tarkoita sitä että sen kuuluisi olla täydellistä koska se ei todellakaan ole elämän tarkoitus.

En voi varsinaisesti antaa neuvoja ongelmaasi mutta jos elämä tuntuu turhalta niin neuvon etsimään elämän tarkoitusta

Vierailija
9/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariam kirjoitti:

Kannattaa keskittyä positiivisiin ja hyviin asioihin elämässä niihin pieniinkiin. Kenenkään elämä ei ole täydellistä mutta ei koskaan kannata luovuttaa koska ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. En tiedä mitä sairastat mutta kyllä ihmiset on parantuneet "parantumattomista sairauksistakin". Toivottavasti tulevaisuudessa saat ongelmiisi helpotusta

Ei kannata luovuttaa koska meille on annettu vain yksi elämä, yksi mahdollisuus mikä ei tarkoita sitä että sen kuuluisi olla täydellistä koska se ei todellakaan ole elämän tarkoitus.

En voi varsinaisesti antaa neuvoja ongelmaasi mutta jos elämä tuntuu turhalta niin neuvon etsimään elämän tarkoitusta

Jos elämä on huomattavasti enemmän ikävää kuin mukavaa, niin silloinhan kuolema alkaa tuntua paremmalta vaihtoehdolta. Kukaan ei tiedä mitä siellä on, mutta tuskin ainakaan lisää tuskaa. Ellei itsemurhan tehneille ole joku erityinen helvetti, mitä en kyllä usko, koska jos Jumala on, niin miksi hän ei antaisi anteeksi?

Vierailija
10/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa on myönnetty.

Vierailija
11/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se on enää ajan kysymys!

13/14 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä kannattaisi auttaa niitä rekan alle ajajia ajoissa. Ihan oma valinta.

Vierailija
14/14 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tietenkin. Turha miettiä läheistä rakasta ihmistä. Mieti vain itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi