Reilu pari vkoa sitten sain Kelasta päätöksen että äitiyspakkaus toimitetaan 2vkon kuluessa. Ei ole vielä kuulunut. Onko mahdollista saada tän vuoden pakkaus?
Ja hidastaako tuo uuden pakkauksen ilmestyminen nyt sitä paketin saapumisaikaa. Eli onko pakettini saapuminen sen takia myöhässä kun sen saapuminen sattuu juuri samaan aikaan kuin uuden paketin ilmestyminen?
Jännittää, kumpikohan paketti sieltä nyt loppujen lopuksi tulee jos tulee. Pitäisi ainakin tulla.
Kommentit (29)
Ei sillä ole oikeastaan väliä onko tää uusi vai vanha pakkaus. Ehkä tykkään enemmän kuitenkin siitä viime vuoden pakkauksen vaatteiden värityksestä, kun katsoo näitä uusia vaatteita.
Mutta oikeastaan sillä ei ole väliä, kumpi pakkaus tulee, kunhan tulee. Ap
Minäkin luulen että saat vanhan. Ainahan me vanhat jaetaan ensin pois ennen kuin uutta alkavat jakamaan. Toki jos hyvä tuuri käy niin saat uuden.
Ehkä haluankin mielummin sen vanhan kuin tämän uuden. Siinä oli esimerkiksi sellainen makututti, mitä tässä uudessa ei ole. Siis minkä sisälle voi laittaa erilaisia maisteltavia juttuja.
Toki tässä uudessakin on jotkut vaatteet nätin värisiä. Esim. tuo lime body on aivan ihana. Ap
Ap et voi saada sitä uutta 2019 pakkausta. Ne jakaa ensin pois nuo vanhat. Uusia aletaan lähettämään joskus huhtikuussa, varmaan puolessa välissä. Sinun paketti on jo matkalla. Meillä oli laskettu aika viime kesänä 10.6 ja saatiin vanha eli 2017 pakkaus.
Todennäköisemmin tulee vanha. Muistelisin pakkauksen julkkistamisesta menneen usein useamman viikon ennen kuin vanhat loppuvat. Ei uusia paketteja ajoiteta hilkulleen vanhojen loppumiseen.
Saat vanhemman, juuri tänään luin Iltalehdestä, että tämän vuoden pakkaus on julkaistu ja jutussa luki myös, että aikaisintaan sitä aletaan jakaa huhtikuun puolesta välistä, luultavasti myöhemmin.
Ok. Eli viime vuoden pakettia olisi luvassa. Mutta onko normaalia että paketti ei ole vielä saapunut? Miten pitkään sitä voi odotella rauhassa ennenkuin pitää ruveta kyselemään että missä oikein viipyy? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli viime vuoden pakettia olisi luvassa. Mutta onko normaalia että paketti ei ole vielä saapunut? Miten pitkään sitä voi odotella rauhassa ennenkuin pitää ruveta kyselemään että missä oikein viipyy? Ap
Koska sinun laskettu aika on?
Kannattaa laittaa viestiä Kelaan verkossa, on voinut unohtua tai jäädä jumiin. Sieltä saat kuitenkin tietää, onko lähtenyt matkaan vai ei.
Ole onnellinen jos saat jotain. :D Minulle lähetettiin 2017 syyskuussa eikä ole vieläkään kuulunut! Soitin Kelaan vauvan synnyttyä joulukuussa ja tietenkin he olivat sen lähettäneet, Postin vika, eiköhän se sieltä tule kun tulee kaikille muillekin. Edelleen odottelemme...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinun laskettu aika on?
Kesäkuun lopussa, 29.pvä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa viestiä Kelaan verkossa, on voinut unohtua tai jäädä jumiin. Sieltä saat kuitenkin tietää, onko lähtenyt matkaan vai ei.
Pitää ensiviikolla ruveta kyselemään jos silloinkaan ei vielä ala kuulumaan. 😟 Ap
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen jos saat jotain. :D Minulle lähetettiin 2017 syyskuussa eikä ole vieläkään kuulunut! Soitin Kelaan vauvan synnyttyä joulukuussa ja tietenkin he olivat sen lähettäneet, Postin vika, eiköhän se sieltä tule kun tulee kaikille muillekin. Edelleen odottelemme...
Höpsis, sinä provoilet. Posti ei nimittäin kuljeta niitä.
Itse en ole tilannut vielä! Pystyisi varmaan taktikoimaan, että kumman "otan", mutta en vaan osaa päättää. Molemmissa puolensa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on äitiyspakkaukset vuosilta 2012, 2014, 2016 ja 2018, kaikki olen hakenut Postin toimipisteiltä saapumisilmoituksilla...? Mutta asunkin aivan korvessa.
Jos ei kuulu niin kannattaa sit soittaa suoraan toimittajalle, ei asiakaspalveluun: Logistikas Hankinta Oy, p. 040 842 1001.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on äitiyspakkaukset vuosilta 2012, 2014, 2016 ja 2018, kaikki olen hakenut Postin toimipisteiltä saapumisilmoituksilla...? Mutta asunkin aivan korvessa.
Matkahuolto kuljettaa ne, ei posti. Toki monessa paikassa se matkahuollon piste on myös postin piste eli esim. paikallinen ruokakauppa. Suurin osa ei edes tajua, että ne tulee matkahuollon kuljettamina, kun on tottunut ajattelemaan, että siinä Salessa on se postin toimipiste. Mutta Kela tietää kuka ne kuljettaa eikä sanoisi, että Postin vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkahuolto kuljettaa ne, ei posti. Toki monessa paikassa se matkahuollon piste on myös postin piste eli esim. paikallinen ruokakauppa. Suurin osa ei edes tajua, että ne tulee matkahuollon kuljettamina, kun on tottunut ajattelemaan, että siinä Salessa on se postin toimipiste. Mutta Kela tietää kuka ne kuljettaa eikä sanoisi, että Postin vika.
Virkailijalta lienee lipsahtanut, kutsuu matkahuoltoa ja postia sekaisin vain "postiksi". Tässä asiayhteydessä sitten taas alkuperäinen kirjoittaja on muuttanut postin Postiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se posti on ennen 2015 vuotta kuljettanut.
Miksi haluaisit uuden mieluummin? Veikkaan, että saat kyllä vanhemman paketin. Uutta ei aleta heti jakamaan, vaikka se nyt julkaistiinkin.