Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele treffipalstaa

Vierailija
28.03.2019 |

Suomi24, happy pancake ja tinder kokeiltu. Siellä liikkuu ihmiset vain pano mielessä. Onko olemassa mitään treffisivustoa, jossa ihmiset on oikeasti etsimässä jotain syvempää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen luullut, että Suoli24 kutta saattaisi löytyä muutakin. - Ehkä joltain kristilliseltä deittipalstalta löytyisi myös "syvällisempiä" ihmisiä mene ja tiedä. Itse en ainakaan usko siihen, että asia olisi niin yksinkertainen, että ratkeaisi esimerkiksi niin, että siityisi käyttämään maksullisia treffipalvelimia.  

Vierailija
2/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin aina seuraa panomielessä. Hyvin usein se johtaa pitkään parisuhteeseen. Lyhin parisuhteeni on kestänyt kaksi vuotta, pisin yli kymmenen vuotta.

Kertaakaan en ole alkanut suhteeseen, jossa pantataan seksiä heti alussa, ”katsotaan jos suhde tästä syvenee”..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa treffipalveluissa olevista on joko:

Feikkejä

Sellaisia jotka eivät kenellekään kelpaa

Sellaisia jotka eivät kenenkään kanssa pysy

Mielenterveysongelmaisia

Varattuja

Juoppoja, narkkareita

Kouluttamattomia, ei akateemista tutkintoa

Työttömiä

Mitkä näistä osuu sinuun?

Vierailija
4/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa palveluissa on miehiä parisuhdemielessä mutta he eivät kelpaa naisille.

Oma vankka kokemus neittideittailusta on se, että sillä ei ole mitään merkitystä jos miehenä haluat parisuhdetta. Vaikka kuulisit 10000 kertaa naisten sanovan, että se ja se mies halusi vain panna niin se ei silti tarkoita sitä, että sinä kelpaisit hänelle. Nainen on siinä tilanteessa, koska hän kelpuuttaa vain panomiehiä.

"Olet mukava, mutta" "Olet kiva, mutta.." on jo tullut kovin tutuksi mikä on kovin ristiriitaista, koska juuri minä olen parisuhteen perässä..

Vierailija
5/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroitunut nainen44 kirjoitti:

Feikkejä

Mielenterveysongelmaisia

Varattuja

Juoppoja, narkkareita

Työttömiä

Sellainen, joka ei kenellekään kelpaa.

Vierailija
6/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa palveluissa on kaikenlaisia miehiä, ei sitä pysty mitenkään filtteröimään. Itse löysin emännän suomikaksnelosesta. Ei se helppoa ole, miehille tulee tosi vähän yhteydenottoja ja naisille taas tosi paljon, mutta joukossa panomiehiä tai ongelmaisia varmaan valtaosa. Mutta on siellä seassa meitä tosimielellä oleviakin, pitää vain jaksaa siivilöidä.

Vierailija
7/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroitunut nainen44 kirjoitti:

Feikkejä

Mielenterveysongelmaisia

Varattuja

Juoppoja, narkkareita

Työttömiä

Milläs treffipalstalta sinä tuollaisen otannan olet onnistunut tekemään? - En itse omaa kokemusta nettitreffipalvelimsita, mutta olen jonkun kerran niitä harkinnut. Niiden puolesta kun puhuu useampi seikka, eikä vähiten se että niiden kautta voi avoimesti pyrkiä rajaamaan omaa hakuaan.

Toinen juttu on se, että itse esimerkiksi viihdyn aika huonosti baareissa ja yökerhoissa, vaikka toistaiseksi olen kyllä niistä(kin) halutessani löytänyt ja saanut seuraa.  Ja vaikka tiedän, että Sen yhden ja erityisen, voi kohdata ja löytää periaatteessa mistä vain, niin olisi silti kiva kuulla mikä tai mitä olisi niitä paikkoja, siis muita kuin baareja tai yökerhoja, joissa seuran hakeminen/ etsiminen mutta myös löytäminen ja kohtaaminen olisi moraalisesti hyväksyttyä, tai hyväksytympää ja johon ei myöskään liittyisi nettiä tai sen sovelluksia.   

Vierailija
8/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen treffi-ilmoitus sitten herättää sellaisen miehen huomion, joka etsii suhdetta? Tuntuu, että kaikki yhteydenotot ovat varatuilta miehiltä joiden vaimot ei ymmärrä heitä -.-

Vierailija
10/10 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen treffi-ilmoitus sitten herättää sellaisen miehen huomion, joka etsii suhdetta? Tuntuu, että kaikki yhteydenotot ovat varatuilta miehiltä joiden vaimot ei ymmärrä heitä -.-

Mitäpä jo kokeilisit olla se aktiivinen osapuoli, että sinä ettisit sen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä