Luulin lapsen eskarikaverin isää ukiksi
Toki lapsia saa tehdä missä iässä tahansa ja kantaa heistä vastuun. Kuitenkin 50+ ikäiset ovat kai enempi isovanhempia kuin äitejä ja isiä alla kouluikäisille.
Kommentit (42)
Kaveriani luultiin mummiksi vaikka hän oli kolmekymppinen
Kostuiko pikkuhoususi upean hopeaketun edessä.
Näitähän on nykyään. Onkohan niin että lasta tehdessään ovat olleet vielä nuorekkaita mutta romahtaneet vauvavuoden aikana?
Ehkä landella. Koulutetuilla ihan normaalia olla jotain 45-v. kun lapsi syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Näitähän on nykyään. Onkohan niin että lasta tehdessään ovat olleet vielä nuorekkaita mutta romahtaneet vauvavuoden aikana?
Ai nykyään? Mun molemmat vanhemmat ovat syntyneet 40-vuotiaille äideille (vuosina 1952 ja 1954). Molempien isät olivat vanhempia, toinen lähempänä viittäkymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, meillä täällä landellahan ei ole koulutettuja ihmisiä ollenkaan. Lääkärit, opettajat, virkamiehet ja muut vastaavat ovat kaikki lukutaidottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nykyään? Mun molemmat vanhemmat ovat syntyneet 40-vuotiaille äideille (vuosina 1952 ja 1954). Molempien isät olivat vanhempia, toinen lähempänä viittäkymppiä.
Tarkoitatko sitten ettei ole nykyään?
Olit eksynyt väärään kerhoon. Onneksi Helsingissä hyväosaset ja wt pysyy erillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sitten ettei ole nykyään?
En ymmärtänyt kysymystäsi.
50-vuotias eskarilaisen isä täällä. Ihan hyvin menee. En usko, että olisi parikymppisenä ollut kovin hyvä isä. Jotkut kypsyy hitaammin.
Jaxuhali sulle. T Viiden lapsen nelikymppinen äiti. Vanhin lapsista yli 20-v, nuorin vaippaikäinen.
Minä taas luulin eilen yhtä mummoa äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, meillä täällä landellahan ei ole koulutettuja ihmisiä ollenkaan. Lääkärit, opettajat, virkamiehet ja muut vastaavat ovat kaikki lukutaidottomia.
Eikös siellä nimenomaan ole pulaa koulutetusta työvoimasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös siellä nimenomaan ole pulaa koulutetusta työvoimasta?
En tiedä, en osaa lukea, joten en voi selvittää tätä asiaa.
Sauli Niinistöä luulisit varmaan ukin isäksi. On se sen verran vanha.
Oletko huomannut, että on olemassa eri-ikäisiä ihmisiä. Minäkin näin kerran vanhan taksikuskin ja nuoren poliisin, sitten näin meinasi mennä konseptint sekaisin, kun Prisman lihatiskillä oli yhtaikaa vanha ja nuori myyjä. Ja opettajia on vanhoja ja nuoria. Kyllä maailma on ihmeellinen paikka.
Kommentoin, että hyvä, että lapsella on isä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomannut, että on olemassa eri-ikäisiä ihmisiä. Minäkin näin kerran vanhan taksikuskin ja nuoren poliisin, sitten näin meinasi mennä konseptint sekaisin, kun Prisman lihatiskillä oli yhtaikaa vanha ja nuori myyjä. Ja opettajia on vanhoja ja nuoria. Kyllä maailma on ihmeellinen paikka.
Jep. Minulla meni pasmat sekaisin ihan täysin kun näin vanhan lääkärin ja nuoren lääkärin, vanhan sairaanhoitajan ja nuoren sairaanhoitajan, vanhan lähihoitajan ja nuoren lähihoitajan, vanhan fysioterapeutin ja nuoren fysioterapeutin. Onneksi olin sairaalassa kun tämä tapahtui, sain heti osaavaa hoitoa ja neuvontaa.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias eskarilaisen isä täällä. Ihan hyvin menee. En usko, että olisi parikymppisenä ollut kovin hyvä isä. Jotkut kypsyy hitaammin.
Totta kai menee, kun sulla ei ilmeisesti ole parikymppisiä alkuperäisen perheen lapsia huollettavana.
Voimia!