Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mielipiteiden jakaminen jakaa mielipiteitä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos teillä on julkinen someprofiili ja Tinder-profiili ja jos deittailette - tosin seurustelevatkaan eivät ole turvassa - TIEDOKSI, että teitä saatetaan valokuvata ja videokuvata salaa (ja kännyllähän se on helppoa) kun harrastatte s e k s i ä tai nukutte. Y l i l a u t a - jota ei näköjään moderoida mitenkään - on TÄYNNÄ ketjuja, joissa on levitelty Tinder-profiileja, Instagram-profiileja ja jopa edellä mainitun kaltaisia salaa otettuja kuvia ja videoita. Älkää pyytäkö minua laittamaan linkkejä sillä niitä on niin paljon, menkää itse etsimään. Ja ottakaa vaikka seurantaan koko Y l i l a u t a ja tehkää r i k o s i l m o i t u s aina kun havaitsette, että jonkun kuvaa ja nimeä levitellään.
Ongelma ei ole ns. julkisen ja julkaistun sisällön jakaminen vaan suoranainen maalittaminen, halveeraaminen ja joukossa tiivistyvä naisviha, h u o r i t t e l u, yksityiselämää koskevan tiedon levittäminen, "tunnistaminen" ja lisätietojen jakaminen. Myös alaikäisten kuvia on paljon.
Ja mitä järkeä on julkaista tämä teksti? Koska KAIKKI EIVÄT TIEDÄ että tätä tapahtuu. Moni kuvittelee, että Y l i l a u t a on vain alaikäisten jonnepoikien likaviemäri. Se on myös sitä, mutta foorumia käyttävät hyvin paljon myös aikuiset miehet ja muutkin kuin syrjäytyneet.
Vinkkini naisille siis on, että katsokaa TODELLA tarkkaan ketä deittailette, kenen mukaan lähdette baarista ja missä poikaystävän puhelin on kun sinulla ei ole vaatteita päällä. Älkää milloinkaan lähettäkö intiimejä kuvia kenellekään, koska ette voi tietää minne ne päätyy.
Itse ainakin haluaisin tietää, jos joku olisi vaikkapa minun deittiprofiilini tuonne laittanut. Seuraava siellä kysyisi että mikä tuon sukunimi on ja missä asuu. Kolmas kommentoi, että tiedän tuon, p a n i n sitä. Neljäs kertoo missä olen töissä. Ja viides selvittää osoitteeni. Jne. Tämä voi tapahtua kenelle tahansa.
Älkää aliarvioiko katkerien ja vihaisten miesten halua maalittaa teitä. Muistakaa, että netissä se käy hetkessä ja väärien tietojen oikaiseminen on hyvin vaikeaa ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä ei sen alettua saa kuriin edes rikosilmoituksella. Y l i l a u t a on työllistänyt poliisia jo pitkään ja yhäkään sitä ei saada kuriin.
Tehkää ilmianto tässäkin ketjussa jokaisesta törkykommentista ja pyytäkää samalla siinä ilmiantoviestissä, että ÄLKÄÄ POISTAKO KOKO KETJUA KIITOS. Laitan tämän aloituksen tänne niin monta kertaa, että se saa pysyä täällä. Älkää kommentoiko
T R O L L E I L LE. Innostuvat vain lisää ja lähtee koko ketju taas poistoon.
P.S. Ei kaikki ihan oikeasti tiedä koko laudasta, siellä vellovasta naisvihasta ja naisten kuvien ja profiilien levittelystä ja halveeraamisesta, joten se, että juuri sinä tiesit tästä ei tarkoita, että kaikki muutkin tietävät.