Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tuottava yhteiskunnan jäsen joten...

Vierailija
27.03.2019 |

miksi minun pitäisi jatkaa täällä kun ei minusta ole mitään hyötyä? Käytännössä olen 24/7 365 kelan tuolla elävä ellen satunnaisesti löydä jonkun työn jossa kestän random ajan kunnes pääkoppa hajoaa ja pakko lopettaa. Minulla on paljon mt-ongelmia ja ne ovat varmasti syntymästä asti olleet olemassa kun jos muistelee lapsuutta niin kyllä selkeesti olen oireillut mutta ketään ei ole kiinnostanut enkä itse luonnollisesti ole huomannut niitä. Koulussa oli vaikeuksi, ammattikoulun kävin mutta tarvitsin helpotusta että pääsin läpi enkä enää muista oppimastani mitään. Elämä ei ole yhtään mielekästä kun ei voi mitään tehdäkään kun ei ole varaa ja muut vaan menee ja tekee mitä haluavat. Olen myös pahasti katkeroitunut "terveille" ihmisille kun heillä ei ole rajoitteita jotka estäsivät elämästä. Vihaan myös itseäni todella paljon.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva meistä on niin tuottava. Toivottavasti löydät jotain mielekästä tekemistä. Ehkä jotain luovaa, jossa voit purkaa tuntojasi? Piirtäminen, kirjoittaminen, musa, näytelmäkerho?

Vierailija
2/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä saa elää kaikki. M-t ongelmaisille työelämä on erityisen raskasta. Teen sen verran töitä ku jaksat, esim. osa.aikatyö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, saisit ihan kivan ja tavallisen aikuisuuden kun menisit töihin. Rohkaisehan nyt itseäsi ja lopeta itsesäälissä piehtarointi

Vierailija
4/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näissä tapauksissa sähköhoito toimisi hyvin

Vierailija
5/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä saa elää kaikki. M-t ongelmaisille työelämä on erityisen raskasta. Teen sen verran töitä ku jaksat, esim. osa.aikatyö?

Ilmapiiri vaan tuntuu siltä että ei saisi, kun on kaikki aktiivimallit jne. joissa todetaan että työtön on täysi luuseri ja mt-ongelmainen vielä suurempi luuseri. Olen yrittänyt tehdä sen minkä jaksan ja pystyn mutta sitten jos loppuu voimat niin tuntuu että syylistetään heti kun on saatava lepoa.

ap

Vierailija
6/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sekin ongelma kun todellisuudessa ei vain kiinnosta.

7/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas ihminen, vaikket olisi tuottelias yhteiskunnan jäsen. Se on sinänsä hyvä, että kokee halua olla tuottelias ja tehdä jotain arvokasta ja hyödyllistä, mutta sitä voi tehdä, vaikkei saisikaan / pystyisikään pitämään työpaikkaa. Omien voimien ja kykyjen mukaan.

Kuntoutumisenkaan osalta ei kannata menettää toivoaan.

Vierailija
8/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen, että meillä kaikilla on arvo ihmisenä täällä, olimmepa tuottavia tai emme. Itsekin olen jo vuosia ollut kuntoutustuella. Yritän pitää yhteyttä ihmisiin ja tehdä kivoja pikkujuttuja jaksamisen mukaan. Olen ystävällinen ihmisille ja ajattelen, että sen nyt ainakin voin tehdä, vaikka voimat eivät muuhun riittäisikään. Itse asiassa se on osa elämänkatsomustani. En usko kuolemanjälkeiseen elämään, mutta voin nyt tässä elämässä ainakin yrittää olla ystävällinen muille. Näen sen elämän tarkoituksena.

Vierailija
9/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painolastia...

Vierailija
10/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi miinanraivaajan homma?

Vierailija
11/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suuri osa työttömistä selviää lääkehoidolla

Vierailija
12/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 000 volttia. Samalla saa permiksen.

Sinccis

Vierailija
13/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites olisi miinanraivaajan homma?

Joo, pomminpurkajaksi.

Sinccis

Vierailija
14/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa keskittyisit oman elämäsi parantamiseen, etkä vertailisi itseäsi muihin?

Eikä kaikki harrastukset ole kalliita.

Sinccis

Vierailija
15/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sahkohoito-yleistyy-masennuksen-hoi…

"Vaikeaa masennusta hoidetaan yhä useammin Suomessa sähköhoidolla. Sähköshokkien on todettu olevan tehokas apu potilaille, joiden masennus on lääkeresistenttiä eli he eivät saa apua tavallisista masennuslääkkeistä."

Vierailija
16/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

"Vaikeaa masennusta hoidetaan yhä useammin Suomessa sähköhoidolla. Sähköshokkien on todettu olevan tehokas apu potilaille, joiden masennus on lääkeresistenttiä eli he eivät saa apua tavallisista masennuslääkkeistä."

ei tuo volttimäärä ole noin korkea, se on muistaakseni n. 200 volttia

Vierailija
17/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

No kai mä nyt sen tiesin. Mulle sanottiin osastolla, että se on yksi hoitomahdollisuus.

Sinccis

Vierailija
18/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

No kai mä nyt sen tiesin. Mulle sanottiin osastolla, että se on yksi hoitomahdollisuus.

Sinccis

sulla bipolaari?

Vierailija
19/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmapiiri vaan tuntuu siltä että ei saisi, kun on kaikki aktiivimallit jne. joissa todetaan että työtön on täysi luuseri ja mt-ongelmainen vielä suurempi luuseri. Olen yrittänyt tehdä sen minkä jaksan ja pystyn mutta sitten jos loppuu voimat niin tuntuu että syylistetään heti kun on saatava lepoa.

ap

Sinä olet yhtä arvokas ihminen kuin muutkin. Meillä on jokaisella oma polkumme. Jos ihmisellä on kaikenlaisia vaikeuksia lapsesta lähtien, ei ole ihme jos se syö itsetuntoa ja saa olon tuntumaan arvottomalta. Kaikki eivät sitä ymmärrä. Toivon, että löytäisit oman paikkasi ja hyviä ihmisiä ympärillesi.

Vierailija
20/39 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

ei tuo volttimäärä ole noin korkea, se on muistaakseni n. 200 volttia

onko siinä vaihto vai tasavirta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi