Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies tuli kännissä kotiin

Vierailija
27.03.2019 |

Joku tietokilpailuilta kuulemma kavereidensa kanssa. Käykö muiden miehet tuollaisissa? Juoko ne siellä paljon? Piti olla huomenna pihatyöpäivä kun hänellä vapaata mutta saa nähdä tuleeko tuosta mitään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni syö joka aamu lautasellisen graham-puuroa ja kaurakermaa. Se on ainoa ”päihde”, jota hän käyttää. Olutta, viiniä tai viinaa mieheni ei käytä ollenkaan.

Vierailija
2/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika aikasin tuli kuitenki himaan. Miten tuli niin känniin, ei vissiin juo usein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku untuvakerä kirjoitti:

Minun mieheni syö joka aamu lautasellisen graham-puuroa ja kaurakermaa. Se on ainoa ”päihde”, jota hän käyttää. Olutta, viiniä tai viinaa mieheni ei käytä ollenkaan.

Nauroin ääneen. "Onnellinen pikku untuvakerä". :D Tälle kymmenen peukkua kerralla.

Ap, mikä tässä oli ongelma? Eikö miehesi saa silloin tällöin vetää kännejä? Vetäisit välillä itsekin niin ehkä rentoutuisit hieman.

Vierailija
4/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika kiltiltä ja fiksulta mieheltä kun tuli ajoissa kotiin kullan viereen. Varmaan ajatteli huomista että ehtii nukkua krapulan pois.

Ei mun ukko olis noin kultainen. Yleensä alkaa kuulua siinä puolen yön jälkeen tai kun baarit on mennyt kiinni.

Vierailija
5/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitääkö noita keskellä viikkoa pubiin päästää jonku tietokilpailun takia?

Vierailija
6/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa baariin viikolla....teillä naisillahan on geeneissä kaikenlainen miesten menemisen rajoittaminen ja pihtailu, joten tuleeko sitten yllätyksenä että eräänä päivänä olettekin taas sinkkuja tai yh. äitejä.

Vierailija
7/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pillua ja mee itekin nukkumaan. Öitä!