Mitä olette mieltä illan menyystäni? -Sinccis (kuvat)
Jasmin, basmatin riisiä ja kasviksia höyryttymässä.
https://aijaa.com/Y3Tkws
Salaatti jääkaapissa odottamassa valmiina.
https://aijaa.com/DvadsW
Kanttarellikastike punapippurilla höystettynä. (vähän tärähtänyt kuva)
https://aijaa.com/EyyrBr
Kananfileitä, jokainen erilailla maustettu, eri chiliä, eri pippuria yms. (huvikseen)
https://aijaa.com/A2NcQS
Semmottiis. Kohta lähtee pannu kuumaksi, kunhan höyryttely etenee.
Rakkaudella (ruokaan),
Sinccis
Kommentit (28)
Kaksin kaunihimpi ja varmaan maistuvampikin, et kai syö yksin? Kiva, että joku vielä jaksaa nähdä vaivaa ruuanlaitossa. Varmaan hyvää. Bon Appetit!
Vierailija kirjoitti:
Kaksin kaunihimpi ja varmaan maistuvampikin, et kai syö yksin? Kiva, että joku vielä jaksaa nähdä vaivaa ruuanlaitossa. Varmaan hyvää. Bon Appetit!
Juu se on harmi, kun yksinään joutuu varmaan syömään tätä vielä huomennakin, vaikka ostinkin tänään jo huomisen ainekset ;)
Ehkä sitten ylihuomenna ;)
Nyt täytyy mennä. Työt kutsuu! Heipat vaan kaikille!
Sinccis
Ai herranjumala!
En oo ennen nähnyt näin upeita ruokakuvia! 😂 Otan käyttöön varsinkin tuon ekan!
Mites se basilika?
Melko erikoinen yhdistelmä tuo kanttarellikastike ja kanafilee.
Vierailija kirjoitti:
Ai herranjumala!
Mites se basilika?
Mä oon syöny siitä pari kertaa, niin pienihän se ;)
Ei ollut vielä pannu liian kuuma.
Mut nyt on varmaan mentävä ;) (vähän oli huonot kuvat joo, sorppa siittä)
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän. Mulla on pieni pakkasen tyhjennysprojekti menossa. Että sitten mahtuu ensi syksyn sienetkin sinne.
Sinccis
Ei susta ehkä ruokakuvaajaa tuu mutta ihan hyvältä kuulostaa. Miksi punapippuria sienikastikkeeseen? Peittää sienen hyvän maun ehken.
Oksennusta syövä homppeli, onko peba kiipiä?
Vierailija kirjoitti:
Ai herranjumala!
Mites se basilika?
Ruoat kuulosti oikein hyviltä, mutta kuvat...sanotaanko että jos ruoanlaitto onnistuukin, niin kuvaamista pitää vielä harjoitella. Ei pahalla Sinccis
Homppeli ei pystynyt keskittymään kuvaukseen, peba hellänä.
No et sa Sinccis kyllä mikään kokki etkä valokuvaaja ole. Kas kun ei ole vttu tärähtänyttä kuvaa lihasopasta :D.
hallitset todellakin ruokakuvaamisen. Onko kuviasi missään keittokirjoissa tms? Millaista kameraa ja objektiivia käytät?
Voi juku, tuossapa oli taas illan parhaat kuvat! Turhaan instassa seuraan ammattilaisvalokuvaajia kun saa Sincciksen kuvia katsella. Kerro sitten oliko edes hyvät sapuskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän. Mulla on pieni pakkasen tyhjennysprojekti menossa. Että sitten mahtuu ensi syksyn sienetkin sinne.
Sinccis
Itseasiassa ne sopii yllättävän hyvin yhteen.
Mie voisin tulla syömään ja auttamaan tiskeissä 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei susta ehkä ruokakuvaajaa tuu mutta ihan hyvältä kuulostaa. Miksi punapippuria sienikastikkeeseen? Peittää sienen hyvän maun ehken.
Riippuu vähän määristä. Vaihteluksi.
Kaikki oli oikein hyvää, vaikkei tosiaan ollut mikään etukäteen juuri käsi käteen suunniteltu juttu.
Sinccis
Kerrankin oli aido näköistä ruokaa ruokakuvissa. Hyvä Sinccis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Itseasiassa ne sopii yllättävän hyvin yhteen.
Ihan hyvin meni yhteen. Nyt odotankin jo kesää kun kaveriksi saisi vielä nopeasti wokattuja sieniä kaveriksi. Esim. ne pienet kanttarellit kokonaisina on herkkua.
Sinccis
Siis kuvat oli mitä oli ;) Kyllä mä parempaankin pystyn. Mä vaan kokkailin ja palstailin samalla ;)
Höyryttyvistä ei saanut kantta pois, salaatti oli jo jääkaapissa otin jääkaapista kuvan. Siksi sekin on epäselvä ;) Kastikkeen kohdalla näytti kamerassa kuva ok, mutta kun latasin koneelle oli jo sutussa ja myöhäistä.
Ei tullut terävä kuva kuin kanoille ;)
Siinä olin asetellut vielä kanat EI KUVAAN, vaan miten ne sopii parhaiten mun liedelle.
Yläpuoli liedestä paistaa hiljempaa, siksi siellä oli esim. pienin file.
Sinccis
Nyt lämpiää jo pannu.
Sinccis