Pussinuudelien tuunaus
Onko joku lisännyt esim. kananuudeleihin pilkottua, keitettyä kananmunaa? Ja/tai vihreää pestoa? Muita vinkkejä? Aion itse juuri kokeilla tuommoista. Tuoretta persiljaa on jo lisätty kuiviin nuudeleihin, kohta munat kovia ja nuudelivesi kiehuu. :)
Kommentit (21)
Mun vakkari: Pannulle kananmuna, vihanneksia (porkkana, tomaatti, vihreä papu yms tai joku valmissekoitus), keitetyt nuudelit siihen pannulle, mausteet viimeiseksi ja nuudeleiden paisto vähän rapsakaksi.
Juustoraastetta ja valkosipulijauhetta.
Katkarapuja tai kanasuikaletta & suolapähkinät.
Minä tuunailen usein. Kohta laitan pussinuudeleita eineslihapullilla (palvarin) ja pakaste-wokkivihanneksilla (pirkka itämaiset). Kananmuna toimii hyvin myös niin, että heittää valmiiden, kuumien nuudelien sekaan raa'an kananmunan ja sekoittelee vähän.
Muita suosikkejani ovat esim. nakin tai makkaran palat tai broilerpyörykät sekä pakasteherneet ja -maissi.
Itse tykkään laittaa keitinveteen pakasteherneitä nuudelien lisäksi. Valutettujen nuudelien ja herneiden joukkoon laitan seesamiöljyä ja soijakastiketta, nam. :)
Avokadoa tai pikku purkki tonnikalaa
Tomatteja, ketsuppeja, sinappeja ja laita vielä oliiviöljyttejä.
Sinne voi myös rikkoa kananmunan ihan suoraan annoksen päälle ja sekoitella sekaan. Toinen mikä toimii, on kalasäilyke. Ainakin tonnikala tomaatti-vihannessoosissa sopii vallan hyvin. Muita kokeilujani: punainen pesto, paistettu sipuli, yleensäkin suikaoidut ja freesatut vihannekset, ja sitten erilaiset suikaloidut jämäpalat (kinkku, kana, graavilohi). Juustoraastettakin olen kokeillut, mutta se tuppaa paakkuuntumaan ikävästi.
Syön toki muutakin kuin nuudeleita, mutta joskus on ollut kiireisempiä aikoja, jolloin olen useamminkin turvautunut tuunattuun pikanuudeliin :)
Vierailija kirjoitti:
Mun vakkari: Pannulle kananmuna, vihanneksia (porkkana, tomaatti, vihreä papu yms tai joku valmissekoitus), keitetyt nuudelit siihen pannulle, mausteet viimeiseksi ja nuudeleiden paisto vähän rapsakaksi.
No täähän kuulostaa ihan aterialta! Tänks! :)
Ap
Kiitti kaikille vinkeistä! Täähän kannatti. :))
Ap
Minä korvaan ne maustepussit omilla mausteilla. Ei tule E-koodeja sitten.
Oli muuten oikein maukasta tämä (keitetty muna + vihreä pesto + persilja) nuudelikeitto!
*Röyh* :))
Ap
Ostimme aasialaisesta kaupasta nuudeleita kilon pakkauksen ja ovat paljon parempia kuin markettien nuudelit.
Herkkusienikeittoon nuudelit, herkkusieniä ja maissia.
Mama katkarapunuudeli ja Aura-juustoa sekaan, nam!
:)