Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana, vai vain harhaluuloa?

Vierailija
27.03.2019 |

Heräsi muutama päivä sitten epäily siitä, että olisin raskaana... Mielialat vaihtelee vaikka olen aina rauhallinen ellei isompaa syytä ole suuttua tai muuta sellaista. Rinnat ovat erittäin herkkänä, vatsallaan nukkuminen sattuu, juokseminenkin on erittäin kivuliasta. Huono olo, meinasin oksentaa aamulla. Pääni on kipeä, vatsassani kuplii ja vatsa myös kramppailee. Olen turvoksissa, jonka huomasin siitä, että normaalisti sopivat leggingsit jättivät aika pahat painaumat. Lämpöäkin on.

Harrastin seksiä viimeksi helmikuun alussa ja käytettiin kumia. Menkat tuli, mutta tämän kuun menkat kestivät vain päivän.

Minulla ei ole entisiä raskauksia joihin verrata oloa joten olisi mukava, jos joku joka on sen käynyt läpi kertoisi, että olisikos nyt mahdollisesti raskaus kyseessä. En haluaisi lähteä googlettamaan oireita ettei tule mitään muuta huolta herättävää. Olisin kiitollinen, jos joku vastaisi. JA tiedän kyllä, että tämä palsta ei ole raskaustesti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, et ole raskaana.

Vierailija
2/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko sulla yhdet kunnolliset menkat ja sitten yhden päivän menkat helmikuun alun jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko sulla yhdet kunnolliset menkat ja sitten yhden päivän menkat helmikuun alun jälkeen?

siis menkat tuli helmikuussa ihan normaalisti, mutta tän kuun menkat oli tosi niukat ja loppu, kuin selkään.

Vierailija
4/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Apteekista saa raskaustejä.

Vierailija
5/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Apteekista saa raskaustejä.

Eli uskot raskauden mahdolliseksi? Siis kaikki on mahdollista, mutta ajatus raskaudesta ahdistaa.

Vierailija
6/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmatta kertaa raskaana ja yhdessäkään raskaudessa ei ole ollut yhtikäs mitään oireita ennen pahoinvointia joka minulla on alkanut suhteellisen myöhään eli vasta rv 7 kieppeillä. Tokikin menkat on täysin jääneet aina pois, ei ole mitään vuotoja ollut koko raskauksien aikana. Kun taas olen raskauksien välillä turhaan toivonut olevani raskaana, oireita on ollut pitkä liuta. Eli omassa mielessä saattaa alkaa kehittelemään oireita.. Mutta tosiaan testi on ainoa keino tietää mikä juuri sinun tilanteesi on.

Vierailija
7/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti ei ole järin kallis ja vastauskin on about varma kuvauksen perusteella.

Vierailija
8/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmatta kertaa raskaana ja yhdessäkään raskaudessa ei ole ollut yhtikäs mitään oireita ennen pahoinvointia joka minulla on alkanut suhteellisen myöhään eli vasta rv 7 kieppeillä. Tokikin menkat on täysin jääneet aina pois, ei ole mitään vuotoja ollut koko raskauksien aikana. Kun taas olen raskauksien välillä turhaan toivonut olevani raskaana, oireita on ollut pitkä liuta. Eli omassa mielessä saattaa alkaa kehittelemään oireita.. Mutta tosiaan testi on ainoa keino tietää mikä juuri sinun tilanteesi on.

tuo on kyllä totta, kiitos anyway :)

Vierailija
9/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pippeli käynyt pimpissä?