Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä hammaslääkäri Hgin kaupungilla? Tai yksityinen, joka hyväksyy palvelusetelin. Pelkopotilaalle, jolla huonoja kokemuksia

Vierailija
27.03.2019 |

.....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei uskalla mennä summamutikassa kelle tahansa.   Voisitko suositella hyvää hammaslääkäriä?

Vierailija
2/11 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hammaslääkäri Hgin kaupungin hammashoitolassa tai palveluseteleitä vastaanottavat lääkäri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriasema Diana , Yrjönkatu.

Palveluseteli käy.

Federley erittäin ammattitaitoinen. Teki mulle juurihoidon.

Vierailija
4/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkäriasema Diana , Yrjönkatu.

Palveluseteli käy.

Federley erittäin ammattitaitoinen. Teki mulle juurihoidon.

Kiitos!  :)

Muita suosituksia? 

Vierailija
5/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituksia?

Vierailija
6/11 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin aikoinaan palvelusetelillä Dianalle ja sain siitä pelon ja menetin hampaani. Olen laittanut tämän viestin muuallekin, mutta kerron tännekin. Huomasin, että kyseisen paikan arvostelut näyttävät olevan täydet viisi tähteä siellä missä tähtiä voi laittaa. Heräsi epäillys poistetaanko muut arvostelut? Siksipä olen nyt aktivoitunut kirjoittamaan sillä asia on painanut mieltäni. Eli: Muuten ystävällinen palvelu, mutta samaa en voi sanoa minua hoitaneesta hammaslääkäristä. Ensiksi, minua ei otettu huomioon vaika kipu oli välillä kovaa ja reagoin siihen nähtävästi. Oloani ei tiedusteltu tai kerrottu mitä tehdään seuraavaksi, hoito oli kovakouraista. Hammaslääkäri sanoi hoidettua hammasta normaaliksi kivusta huolimatta kun otin myöhemmin yhteyttä, jopa senkin jälkeen kun toinen lääkäri sanoi, että hammas on poistettava tai koko hoito uusittava. Jouduin pikaisesti poistattamaan hampaani. Kerroin asiasta hammaslääkärille ja en saanut edes pahoittelua vaan pitkän viestin jossa hammaslääkäri puollusti itseään enkä saanut heiltä mitään korvaavaa. Epäempaattinen kohtaaminen. Kokemus on jäänyt ahdistamaan ja yhden poskihampaan puuttuminen on vaikeuttanut syömistä. 

Vierailija
7/11 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriasema Fossa/ Helsinki, soita sinne! Olen itse ääri pelkopotilas ja ja siellä osataan kohdata kova pelko lempeästi ja ammattitaidolla. Muista kertoa etukäteen, että sinua pelottaa.

Vierailija
8/11 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ei uskalla mennä summamutikassa kelle tahansa.   Voisitko suositella hyvää hammaslääkäriä?

Totta. Ironista, mutta menin itsekin hammaslääkäriin nimenomaan tämmöiseen pelkopotilaita hoitavaan paikkaan. Ei ollut mitään varsinaista hammaslääkäripelkoa sitä ennen, ajattelin vaan, että siellä eivät ainakaan olisi kovakouraisia ja palvelu olisi ystävällistä. Mitä vielä! Oli elämäni hirvein hammaslääkärikäynti. Ja nyt tosiaan joutuu miettimään, minne uskaltaa enää mennä. 

Vierailija
9/11 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palse.fi katsot kuntasi palvelusetelin piiriin kuuluvat suun terveydenhuolto.

Käy vaikka hoitolan luukulla kysymässä palveluseteliä, joka on käytännössä numerosarja. Jonkin verran täytyy itsekin maksaa mutta hampaat on tärkeät.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Vierailija
10/11 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammas-Oskari Myyrmäessä. Lasta käytetty monella eri hammaslääkärillä siellä, kaikki olleet hyviä.

Vierailija
11/11 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygge, Kampissa, palveluseteli käy. Kerro etukäteen esitietolomakkeessa pelostasi ja muista toiveista!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi