Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä hölmö tunnet kaunaa ja vihaa entistä pomoasi kohtaan potkujesi vuoksi

Vierailija
27.03.2019 |

Mietipäs nyt vielä: mitä tuo viha ja kauna sinua hyödyttää? Ne eivät vie sinua eteenpäin elämässäsi. Päinvastoin, degeneroidut ihmisenä ja et koe vaikkapa kauniin sään tuottamaa iloa. Oletkos ihan höpsö? Mene eteenpäin elämässäsi.

Paula, Helsinki

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Paula,

Minä en ole saanut potkuja, mutta en muistele siltikään hyvällä entistä pomoani. Hän oli janon edelleen inhottava. Hänen takiaan on vuoden sisällä häipynyt 4 työntekijää.

Vierailija
2/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ömmm?

Itse en ainakaan kanna kaunaa kellekään ja olen itse irtisanoutunut muutaman kerran ja voin sanoa, että siitä kannettiin kyllä minulle kaunaa ennemminkin. Korvaamaton ei kukaan ole joten ihmettelen..

Yhden kerran saanut potkut ja se oli täysin soviteltu asia etten saisi karenssia.

Kaunan ja inhon takana ovat olleet muut asiat. Sinä "Paula" et voi siihen vaikuttaa. Kauna kestää aikansa ja sitten ihminen siirtyy eteenpäin ja huomaa sen olleen paras ratkaisu.

Onko yritystäsi julkisesti arvosteltu anonyymisti, kommentoitu yms, kun olet höpsöilemässä palstalla? Joskus se voi olla myös pelkkä satunnainen kiusantekijä tai vaikka tyytymätön asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Paula,

Minä en ole saanut potkuja, mutta en muistele siltikään hyvällä entistä pomoani. Hän oli janon edelleen inhottava. Hänen takiaan on vuoden sisällä häipynyt 4 työntekijää.

Höpsis. Hän on inhimillinen niin kuin sinäkin. Eikös niin? Lopeta viha ja kauna. NYT!

ap

Vierailija
4/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, onko ap joku kusipääpomo, joka ei halua, että hänen tekemisistään kerrotaan eteenpäin? :D 

Vierailija
5/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jonne, Kontula

Emmekö me jo sopineet, että sinä et kirjoita asioista, joista et tiedä yhtään mitään?

Palaa Ylikselle, jonne. "Kaverisi" ovat siellä.

Vierailija
6/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääpäkääpä kirjoitti:

Ömmm?

Itse en ainakaan kanna kaunaa kellekään ja olen itse irtisanoutunut muutaman kerran ja voin sanoa, että siitä kannettiin kyllä minulle kaunaa ennemminkin. Korvaamaton ei kukaan ole joten ihmettelen..

Yhden kerran saanut potkut ja se oli täysin soviteltu asia etten saisi karenssia.

Kaunan ja inhon takana ovat olleet muut asiat. Sinä "Paula" et voi siihen vaikuttaa. Kauna kestää aikansa ja sitten ihminen siirtyy eteenpäin ja huomaa sen olleen paras ratkaisu.

Onko yritystäsi julkisesti arvosteltu anonyymisti, kommentoitu yms, kun olet höpsöilemässä palstalla? Joskus se voi olla myös pelkkä satunnainen kiusantekijä tai vaikka tyytymätön asiakas.

Jotkut jäävät elämään kaunaan ja vihaan. Nähtiinpä tässä sen vuoksi ampuminenkin Sipoossa. Ihan höpsöä. 

Paula

Vierailija
7/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula on aivan oikeassa.