Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nössöt

Vierailija
26.03.2019 |

Olen tullut siihen tulokseen, että ihmisellä on suu sitä varten, että se myös osataan avata, kun on aika. Jos et ikinä sano oikeaa mielipidettäsi, puolusta ja puolustaudu. Luuletko olevasi hyvä ja sopuisa ihminen. Mä olen kyllästynyt lammasmaisuuteen sekä itseni, että muidenkin osalta. Jos et p##le ikinä saa suutasi auki kun on aika, olet kenties seuraukset ansainnut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun minua kiusattiin 7. luokalla lähdin kotiin, enkä takaisin olisi mennyt, jos se olisi jatkunut. Jos mulle syyttä huudetaan töissä sanon pomolle, etten sellaista käytöstä siedä, vaikka heti ekana päivänä. Silleen. Näillä mennään ->

Vierailija
2/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 hui saakeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän päätelmään olen itsekin tullut. Ansaitsen muiden oikuttelut ja páskamaisuuden, koska olen niin ärsyttävän nössö enkä osaa puolustaa itseäni. Harmittaa kyllä, että elämä on mennyt sillä lailla, että tuli tällainen lopputulos.

Vierailija
4/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä niille mistä se kana, eiku lammas pissii!

Vierailija
5/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän päätelmään olen itsekin tullut. Ansaitsen muiden oikuttelut ja páskamaisuuden, koska olen niin ärsyttävän nössö enkä osaa puolustaa itseäni. Harmittaa kyllä, että elämä on mennyt sillä lailla, että tuli tällainen lopputulos.

Usein marttyyrit kuitenkin salaa nauttivat ja toivovat, että muillakin menisi huonosti. Ei osata iloita muiden onnesta. Ollaan vain päällisin puolin nöyriä ja "hyviä".

Vierailija
6/6 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vaikka kuinka monia, jotka ovat kiinnittyneet uhrin asemaansa, siinä on turvallista sääliä itseänsä ja miettiä muiden pahuutta. Jos ihminen ei puolusta itseään ei voi auttaa ketään muutakaan. Käännetään katse, käperrytään omaan pienuuteensa, kun muut on niin pahoja, mutta minä kun olen niin huono sanomaan.