Apua! Tietokoneestani katosi yhtäkkiä taustakuva enkä saa enää laitettua mitään taustakuvaa
Pöytäkone siis, antaa kyllä klikata kuvan kohdalla "aseta tyäpöydän taustakuvaksi" mutta mitään ei tapahdu. Taustavärin saa valittua, mutta värjää näin vaan koko näytön tasaväriseksi.
Kommentit (28)
Laita piirongin laatikosta se rippikuva taustakuvaksi.
kokeiles klikata työpöytää oikealla napilla ja sieltä mukauta
Vierailija kirjoitti:
kun olet siellä mukauta valikossa "tausta" kohdassa olla valittuna "kuva"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kohdassa täytyy siis olla valittuna kuva, sori typot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä ja klikkasin tallenna muutokset, ei tapahtunut mitään :( Kiitos kuitenkin yrityksestä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sähköpostiosoitteesi? Voin lähettää ohjelman, joka asentaa uuden taustakuvan.
Älkää ottako scammaajilta viruksia.
Heips darling! Jos laitat sun sähkiksen niin pystyn jelppimään. Minulla tuossa yksi viruksentorjuntaohjelma joka tarkistaa tietokoneesi ja eheyttää sen kuntoon jos ongelmia. En ole scämmeri :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä käyttöjärjestelmä?
Lisäys: onko sun oma kone vai sun työpaikan jonkun ylläpitämä kone?
Vierailija kirjoitti:
Mikä käyttöjärjestelmä?
En tiedä, mistä näen sen?
Minun ja miehen yhteinen kotikone, mutta en tiedä tästä mitään, paitsi että on Windows.
ap
Oletko käynnistänyt koneen uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä käyttöjärjestelmä?
Minun ja miehen yhteinen kotikone, mutta en tiedä tästä mitään, paitsi että on Windows.
ap
Onko näyttöruutusi vasemmassa alakulmassa oleva lippulogo ympyrän muotoinen ja värikäs vai yksivärinen neliö?
Hommaa ap itellesi lyijykynä ja ruutupaperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä käyttöjärjestelmä?
ap
Onko näyttöruutusi vasemmassa alakulmassa oleva lippulogo ympyrän muotoinen ja värikäs vai yksivärinen neliö?
Ympyrän muotoinen ja värikäs
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä käyttöjärjestelmä?
ap
ap
Piraatti-Windowsista saattaa hävitä tuo taustakuva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä käyttöjärjestelmä?
ap
ap
Kun laitat tietokoneeseesi virrat päälle ja laite käynnistyy mitä näet kun laite on käynnistynyt?
1. Työpöydän, jolla on pieniä ikoneja
2. "Metro" käyttöliittymän eli neliöitä ja vasemmassa yläkulmassa lukee "Start" tai "Aloitus"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä käyttöjärjestelmä?
ap
ap
Kun laitat tietokoneeseesi virrat päälle ja laite käynnistyy mitä näet kun laite on käynnistynyt?
1. Työpöydän, jolla on pieniä ikoneja
2. "Metro" käyttöliittymän eli neliöitä ja vasemmassa yläkulmassa lukee "Start" tai "Aloitus"
Vaihtoehto yksi
ap
Mikä on sähköpostiosoitteesi? Voin lähettää ohjelman, joka asentaa uuden taustakuvan.