Luksusautoilla leipäjonoon
Myllypuron leipäjonoon tullaan superkalliilla maastureilla yms. Koko parkkipaikka ja kadunvarret täynnä näitä.
Juoksen siinä vieressä labrassa ja aina sama ilmiö.
Kommentit (26)
Ehkä päivän paskimpia provoja. Ryssätrollitko näitä tehtailee?
Olen nähnyt taksillakin käyviä ruokapankissa. Säästetään ruuasta ja ajellaan humalssa taksilla.
Månnet käy taksilla sossussa hakemassa lisää rahaa, taksi odottaa ulkona.
Nim. sossun vieressä asunut
Vierailija kirjoitti:
Ehkä päivän paskimpia provoja. Ryssätrollitko näitä tehtailee?
Ei ole provo. Olen aina ihmetellyt tätä. Siellä on valtava parkkialue ja täynnä luksusautoja. En tiedä onko jotenkin päiväsuä kiinni. Tänään taas oikein korostui. Venäjää kyllä kuuluu paljon.
Ap
Toisilla tapana hakea kaikki mitä vaan ilmatteksi saa, ruokapankista voi kuka vaan hakea leipää eikä tarvita mitään lappuja.
Onko hakijan oma auto, vai onko saanut joltain kyydin? Ainakin yksi autollinen kaverini nimittäin käyttää kerran kuussa ruoka-apuperhettä hakemassa ruokaa.
Vaikea kuvitella, että kalliin auton omistaja ottaisi ranskanleipä, halpaa jugurttia ja vaaleaa xtra-spagettia edes Ilmaiseksi.
On mennyt kalliseen autoon rahat ja ei sitten varaa ostaa enää ruokaa. Ei se hieno auto nälkään auta.
No nyt ollaan suurten ongelmien äärellä.
Jagex kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että kalliin auton omistaja ottaisi ranskanleipä, halpaa jugurttia ja vaaleaa xtra-spagettia edes Ilmaiseksi.
Ei yhtään vaikea, ulkomaalaiset pizzerian pitäjät ottavat mielellään ravintolaansa.
Jagex kirjoitti:
No mene katsomaan. Siellä ne on Liikuntamyllyllä.
Jagex kirjoitti:
Ottaa, ihmisluonto nyt vaan on sellainen.
Jos vaikka raharikkaitten Monacossa joku taho alkaisi jakamaan leipää ilmaiseksi, niin kyllä siihen jono syntyisi.
Nissan Qashqai on proletariaatin ja elämässään epäonnistuneiden auto, eikä mikään luksusmaasturi.
Samaa olen katsonut. Tunnelma on myös jotenkin aggressiivinen. Minulle tööttäiltiin kun peruutin paikaltani. Paikkaa jonotti neljä maasturia...
Kyllä varmaan auton omistajat ottavat ilmatteksi kun saa ja säästävät uutta autoa varten jo.
IIhmiset ovat kieroja.
Milla lisää kerran yksi puolikaveri jolla oli ihan hieno auto. Tarjoutui kyyditsemään mut baariin ja sitten halusi että tarjoan koko illan. En suostunut. Sitten kävi ilmi että äijällä ei edes rahaa bensaan joten jouduin menemään bussilla takaisin. Vielä pysäkillä yritti pummia muutamaa kymppiä. Lol. Laitoin kännykän mustalle listalle.
Mitä, oliko Mika Häkkinen uuden miljoonan euron McLaren-urheiluautonsa kanssa myös siellä?
Monella auto kohottaa itsetuntoa, se on saatava vaikkapa sitten ruokapankin eväitä syömällä.
Säästetään ruuasta ja ostellaan autoja, näin.