Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytyksestä 5 vikkkoa, peräpukamat vaivaa ja mies huolestui miten käy peppuseksin :(

Vierailija
26.03.2019 |

Ollaan harrastettu peppuseksiä säännöllisen epäsäännöllisesti ennen esikoisemme syntymää.
Synnytyksen jälkeen alkoi peräpukamat kiusata, tuli kirkasta verta ja no sinne sattuu kovasti. Pahimman kivun sain lievitettyä peräpuikkolääkkeellä ja on aina pakko mennä vessaaan heti kun siltä tuntuu.

Nyt vaan sanoin ennen seksiä miehelle, että hui en edes pysty ajattelemaan peppuseksiä näiden peräpukamavaivojen kanssa niin hän sitten alkoi googlettelemaan hädissään peräpukamat anaaliseksiä ja lähetteli mulle linkkejä sivustoille, missä kerrotaan ettei peräpukamat estä anaaliseksiä.

Ärsyttää tuollainen :( ihan kuin miehelläni ei mitään ymmärrystä tällaiseen :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu mies, ei taida olla ihan prioriteetit hänellä kohdallaan.

Vierailija
2/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat kunnonkokoisen dildon ja mies voi harjoittaa peppuseksiä keskenään niin paljon kuin haluaa. Voit vaikka auttaa siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan samaa rataa niin pian sulla on vaipat ja/tai persesyöpä.

Vierailija
4/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olen onnellinen omassa suhteessani..

Vierailija
5/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan ja hoidon myötä synntyksessä tulleet pukamat vetäytyy (ainakin mulla) ja peppukivaa voi taas harrastaa. Mut varovainen täytyy olla ettei uusi. Me kokeiltiin peppujuttuja n.6kk synnytyksestä ja se oli nopea kokeilu se.

Vierailija
6/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä tyyppi! Lopeta nyt se peppuseksi ihan kokonaan, sehän vaurioittaa muutenkin anaalin! Myöhäistä katua sitten, kun vauriot syntyneet. Vaikka lähtisi tuollainen mies sen takia, ei moisen perään kannata itkeä.

Vierailija
7/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saa divertikkelit kyytiä.

Vierailija
8/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset naiset jaksaa ihmetyttää minua yhä uudestaan ja uudestaan. Päästä mies vapaaksi.

Voi panna muita aivottomia naisia peppuun peräpukamilla/kakalla/verellä tai ilman.

Vierailija
9/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vuoro ottaa hanuriin! Isolla ja kovaa.

Vierailija
10/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan ja hoidon myötä synntyksessä tulleet pukamat vetäytyy (ainakin mulla) ja peppukivaa voi taas harrastaa. Mut varovainen täytyy olla ettei uusi. Me kokeiltiin peppujuttuja n.6kk synnytyksestä ja se oli nopea kokeilu se.

:(

Vierailija
11/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-rapun poikia

Vierailija
12/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi h.. tti mikä "mies".

Vierailija
13/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tämä tuhkaluulunnuohousvimma....

Ollaan aika voimakkaan seksuaalisia ja estottomia rouvan kanssa, mutta pakoputkihommat eivät koskaan ole napanneet.

Vierailija
14/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minullakin on oikea mies eikä mikään paskareiänhoonaaja!

Olisin mielummin yksin ikuisesti ilman seksiä kun ottaisin hanuriin. Moniko heteromies suostuu ottamaan peppuun? 

Vierailija
15/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kai tyhmä, mutta aina olen ajatellut, että noi peräpäähommat ovat vain homomiesten suosiossa.

Vierailija
16/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan haju tappaa tehokkaasti seksihalut.

Vierailija
17/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh mikä tyyppi! Lopeta nyt se peppuseksi ihan kokonaan, sehän vaurioittaa muutenkin anaalin! Myöhäistä katua sitten, kun vauriot syntyneet. Vaikka lähtisi tuollainen mies sen takia, ei moisen perään kannata itkeä.

Tässä taas nähdään, että jos joku sen peräpään tuhoaa, niin raskaus ja synnytys, ei anaaliseksi. Tuo neuvosi pitäisi antaa raskautta suunnitteleville, ei anaaliseksiä harrastaville. Anaaliseksi ei riko yhtään mitään oikein harrastettuna (eli kipua ei saa tuntua missään vaiheessa ollenkaan).

Vierailija
18/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä saa divertikkelit kyytiä.

Mitä tuumaa divertikkeli

Kun päällään pökkii kova kikkeli

Puhkeaako suolen mätäpaise?

Eikö tuo homma jo haise?

Vierailija
19/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään, että jos joku sen peräpään tuhoaa, niin raskaus ja synnytys, ei anaaliseksi. Tuo neuvosi pitäisi antaa raskautta suunnitteleville, ei anaaliseksiä harrastaville. Anaaliseksi ei riko yhtään mitään oikein harrastettuna (eli kipua ei saa tuntua missään vaiheessa ollenkaan).

Niin, nuoria tyttöjä tulisi valistaa, että vela on ainoa oikea elämäntapa ja anaaliyhdyntä ensisijainen yhdyntäyapa.

Pojille anaaliyhdyntä suo myös luontevan tien sukupuolineutraaliin seksiaalisuuteen.

Vierailija
20/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kai tyhmä, mutta aina olen ajatellut, että noi peräpäähommat ovat vain homomiesten suosiossa.

Todella hienoa, että ymmärrät omat pienet rajoitteesi.