Olenko liian pitkä?
Mä olen 16v, tyttö. Mua mietityttää mun pituus eli siis oon 183cm. Lääkärin mukaan en kasva enää. Kuukautiset ollu 3v. Olen miettinyt onko mulla poikien mielestä mitään arvoa. Muuten mulla on ruskeet hiukset, pitkät jalat ja oon aika hoikka. Kuitenkin toi pituus. Itelläni ei ole väliä pojan pituudella. Ihan sama onko 165 tai 196. Oonko mää ihan hirveen kokone.
Moni mun sukulainen sanoo aina, että ootpa sää pitkä tai ootpa sää ku torni.
Kommentit (15)
Idiootteja sukulaisia, ei voi muuta sanoa.
Olet pitkä, mutta ikäluokassasi se ei ole tavatonta. Kuka nyt kenellekin on "liian" sitä tai tätä.
Mitä siitä välittämään? Olet varmasti hyvä ihan tarpeeksi monelle ja tärkeintä on löytää se yksi.
Kaikki mitat käy.
Itse olen samanpituinen kuin sinä. Ensimmäinen aviomies oli 175 cm. Ja nykyinen 180 cm.
Mulla on ihanan pitkiä ja upeita poika.
Siskon tyttö on todella upea - jotain 180 cm. Käyttää korkoja vielä...
No jos jonkun pojan mielestä tytön arvo perustuu vain ulkonäköön, kuten tunnut itsekin ajattelevan, kun vain noita seikkoja luettelet, niin eipä kyseisellä pojalla ole paljonkaan arvoa kenekään mielestä. Ulkonäkö on loppupelissä aika pieni osa merkittävissä ihmissuhteissa, eli turhaan stressaat. Niiden oikeasti tärkeiden ihmisten mielestä sinäkin voit olla mitä tahansa 60-260 cm väliltä. Ne, jotka eivät sinua arvosta, koska olet muka väärän pituinen, kokoinen, näköinen, värinen jne., eivät ole sen arvoisia, että heidän ajatuksillaan kannattaisi päätään vaivata.
Varmasti moni mies pitää viehättävänä. Tietysti on se joukko, joka edellyttää naiselta miniatyyrikokoa ja osalle itseä merkittävästi pidempi nainen on kauhistus, mutta et niin pitkä ole, ettei noin saman mittaisia tai pidempiä miehiä löytyisi yllin kyllin ja osa lyhyistäkin pitää upeista pitkäsääristä itsetunnon kärsimättä.
-mittaisesi 30v mies
Et ole. Liity "Pitkät naiset (yli 170 cm)" -nimiseen Facebook-ryhmään. Siinä on vajaat kuusituhatta jäsentä - myös paljon sinua pidempiä - ja paljon juttuja tästäkin aiheesta. :)
t. vain 179 cm
Et ole liian pitkä. Olet komea nainen!
Sen neuvon kuitenkin annan, että muista olla ryhdikkäästi selkä suorana.
Moni itsensä (liian) pitkäksi kokeva kulkee selkä kumarassa ja polvet koukussa näyttääkseen lyhyemmältä.
Kanna koko pituutesi kainostelematta, niin hyvältä näyttää!
Noi ulkonäkökmmentit tulee yleensä niiltä idioottisukulaisilta tai ihmisiltä. Jotkut haukkuu ihan ilokseen lihavia kuten mun wt-anoppi. Hävettää ihan sen puolesta kun on niin wt.
Itseltä aina kysyttiin, että pelaanko koripalloa.
Voit sanoa sille sukulaiselle, että olen ihan sopivan kokoinen! Tai jätä kommentit huomiotta.
Olet kyllä ihan liian pitkä varmasti monen miehen makuun. Ja missikisoihinkin liian pitkä... Sinun pitäisi asua Tanskassa, jossa yleensäkin ihmiset ovat erityisen pitkiä ;)
Mä toivon todella että tää oli provo. Jos ei ollut, niin sä jätät heti tuollaisen miettimisen, että onko sulla mitään arvoa jonkun muun mielestä. Miksi ihmeessä sun pitäisi määritellä sun arvosi jonkun ihmisryhmän edessä, itse sä elämääsi elät itsellesi. Pidä itse itsestäsi ja kanna pituutesi ylpeänä siitä ja osana siitä mitä olet.
Varmasti sulle löytyy sopiva poika, ja jos joku poika sun pituudestasi saa jonkun hölmön kohtauksen niin se poika ei ole oikea sulle, joten miksi uhraisit aikaasi häneen, toivota hyvät jatkot hänen elämälleen (koska pottuilla ei tarvitse noin yhdentekevän ihmisen kanssa), jatka saman tien matkaa ja jätä poika kasvamaan aikuiseksi aivoiltaankin. Toivottavasti kasvaa.
Et oli liian pitkä. Olet juuri sopiva sellaisena kuin olet :)
Et ole liian pitkä! Mallin pituus sinulla :) Ole ylpeä itsestäsi ja hyväksy itsesi. Kaikenlaisia inisijöitä tulet elämässä kohtaamaan, mutta niitä tulisi vaikka olisit puolta lyhyempi! Aina on niitä joille olet liian pitkä, liian lyhyt, liian laiha, liian lihava. Liian sitä ja liian tätä. Pääasia että olet juuri oikea itsellesi!
Kasvata itsellesi hyvä itsetunto, arvosta itseäsi ja muita. Sinusta kasvaa upea nainen.
Itse olen vain 167 cm mutta olisin halunnut olla paljon pitempi. Itse ihailen pitkiä hoikkia naisia joilla vaatteetkin näyttävät hyvälle. Sitä älä sure tuletko löytämään kumppania, aivan varmasti tulet. Ikäisesi pojat ja aika lailla vanhemmatkin ovat hyvin epävarmoja ja oma miehuus on arka paikka. Tässä vaiheessa monella itsetunto on heikko, ja näyttävä pitkä tyttö pelottaa. Niinpä kun löydät hänet joka kestää pituutesi ja näyttävyytesi, olet löytänyt sen oikean. Muihin ei kannata energiaa haaskata. Olet vielä nuori, sinulla on koko hieno elämä edessäsi! Pidä pää pystyssä!
Ellei pituus aiheuta jotain lääketieteellistä ongelmaa et ole liian pitkä. Vaatekaupassa voi valikoima olla huonompi kuin yleisempiä kokoja käyttävillä. Joidenkin ihmisten mielipiteillä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä ihan liian pitkä varmasti monen miehen makuun. Ja missikisoihinkin liian pitkä... Sinun pitäisi asua Tanskassa, jossa yleensäkin ihmiset ovat erityisen pitkiä ;)
t. Jaana 154 cm
Kateeksi käy.
T. 180cm nainen