Itku orkun jälkeen?
Mistä tämä johtuu?
2yhdenillanjutussa käynyt niin että nainen alkanut itkemään orkun jälkeen?
En kai mä niin huono kuitenkaan ole
Kommentit (9)
Itkin kun sain ekan kerran orkun. Niinpä voisin ajatella, että ehkä heillä kokemus oli niin hyvä, että itkuhanat aukenivat. Ei voi tietää jos ei kysy.
Kuulostaa oudolta.
Itse olen itkenyt kerran elämässäni seksin jälkeen, nykyisessä suhteessani. Tunsin itseni niin rakastetuksi, halutuksi ja onnelliseksi.
N50+ kirjoitti:
Kuulostaa oudolta.
Itse olen itkenyt kerran elämässäni seksin jälkeen, nykyisessä suhteessani. Tunsin itseni niin rakastetuksi, halutuksi ja onnelliseksi.
Eksä teki saman kun viimmeksi koitettiin uusiksi 3kk paussin jälkeen, ja varmaan aika samat fiilikset oli sillon hänelläkin.
Odotukset kovat ja halut vielä kovemmat. Sitten jää puolen minuutin päähän valmiista.
Turhautunut itkuhan siinä tulee.
Niin, siis sinun orkun? Tai jos tarkoitat naisen orkun, niin mistä päättelet hänen lauenneen? Itselläni on joskus tullut seksin jälkeen itku, kun päädyin eron jälkeen sänkyyn vanhan hoidon kanssa rebound -hengessä, mutta olin kuitenkin vielä rakastunut exääni. Kontrasti oli niin valtava, kun oli tottunut intohimoiseen ja hyvään seksiin kumppanin kanssa, joka tiesi tismalleen mistä pidän ja jonka kanssa oli vahva henkinen yhteys. Sitten se akti tämän toisen kanssa oli niin tyhjänpäiväinen ja kylmä, eikä hänen kosketuksensa tuntunut miltään. Se sitten laukaisi sellaisen valtavan kaipun aallon exääni kohtaan, enkä voinut pidätellä itkua.
Mä itken joka kerta koska oikeasti tykkään naisista.
Mä itken usein orkun jälkeen! Nainen olen ja ottaisin tuon positiivisena. Jos ei muut merkit viittaa että suru tms. Eikös oo aika hieno juttu jos seksi saa niin sekasi että tunteet nousee pintaan? Itkisitkö onnesta....itkisin.
V*tuttaa kun saa vieraan miehen kanssa mutta ei oman.