Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muu ns. hylännyt edellisestä liitosta olevan lapsen?

Vierailija
11.04.2013 |

Tai ei nyt hylännyt mutta pidän mahdollisimman vähän yhteyttä kun mies niin haluaa. Muita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. En ole tavannut lasta reiluun 17 vuoteen. Aika vauvana lapsi jäi isälleen. Kaikki sai alkunsa jo raskausaikana.

Vierailija
2/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen äiti alistuu moiseen? Ja minkälainen isä edes tuollaista vaatii? Toteutuuko siinä jollain tavalla lapsen etu vai onko kysymys jostain sairaasta kontrolloinnista ja kostosta? Lapsi pelinappulana kahden aikuisen välissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 08:52"]

Minkälainen äiti alistuu moiseen? Ja minkälainen isä edes tuollaista vaatii? Toteutuuko siinä jollain tavalla lapsen etu vai onko kysymys jostain sairaasta kontrolloinnista ja kostosta? Lapsi pelinappulana kahden aikuisen välissä?

[/quote]

Mä olen ihan normaali äiti. Esikoinen sai alkunsa kun ex raiskasi mut. En vaan oppinut ikinä rakastamaan lasta ja hänen on parempi isänsä ja äitipuolensa kanssa. Minulla uusi mies ja hänen kanssaan ihan rakkaudella tehty lapsi.ap

Vierailija
4/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAAAAAAAAAArgh! Eihän se sen lapsen vika ole miten se on saanut alkunsa. Minulla on velipuoli, joka ei ollut rakkauslapsi ja olen aina säälinyt häntä. Hän on siitä todella katkera!

Vierailija
5/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 09:09"]

AAAAAAAAAAAAAArgh! Eihän se sen lapsen vika ole miten se on saanut alkunsa. Minulla on velipuoli, joka ei ollut rakkauslapsi ja olen aina säälinyt häntä. Hän on siitä todella katkera!

[/quote]

No ei ole mutta en vain osaa rakastaa häntä ei sille voi mitään.ap

Vierailija
6/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 08:52"]

[/quote]

Koska äidithän aina antavat isän tavata lastaan niin paljon kuin isä haluaa? Tekopyhyys on pahinta kaikesta. Joskus lapsen on parempi olla isänsä kanssa. Näissäkin tapauksissa siihen on varmasti ollut syynsä. Pääasia että lapsella on hyvä olla. Jos itse en pystyisi lapsesta huolehtimaan, jättäisin hänet isälleen. Koska lapsi on tärkein. 

Vierailija
7/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempihan se on, jos et kerran sitä lasta rakasta ettet ole sen kanssa missään tekemisissä. Jokainen lapsi on ansainnut rakkauden vanhemmiltaan.

Vierailija
8/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Ei se että rakastaa lastaan ole mikään kiveenhakattu totuus, Mutta helppohan se on muiden huudella kun eivät ole vastaavassa tilanteessa. Ja olet toiminut oikein kun olet antanut hänet pois. Melkein voisi sanoa että olet rakastanut häntä enemmän antamalla hänet pois kuin pitämällä hänet. 

Vierailija
9/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 09:18"]

Tsemppiä ap! Ei se että rakastaa lastaan ole mikään kiveenhakattu totuus, Mutta helppohan se on muiden huudella kun eivät ole vastaavassa tilanteessa. Ja olet toiminut oikein kun olet antanut hänet pois. Melkein voisi sanoa että olet rakastanut häntä enemmän antamalla hänet pois kuin pitämällä hänet. 

[/quote]

Kiitos tsempeistä. Paras ratkaisu tämä on ollut. ap

Vierailija
10/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis adoptoitavaksihan sinä sen lapsen olet antanut. Koska olet ammattivalittaja 2+lta :D

Vierailija
11/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen puolalaisen naisen, joka jätti kolme pientä lastaan Puolaan isälleen, muutti Saksaan ja sai siellä yhden arabin kanssa lapsen n.9 kk ensikohtaamisensa jälkeen. Nykyään ovat jo eronneet ja uutta tai uusia miehiä jälleen tapailee. Tällä arabillakin on uusi nuori Itä-Eurooppalainen tyttöystävä, tai oli, en tiedä ovatko enää yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan