seurustelu todella kauniin naisen kanssa, miten toimii?
Meinaan että joka paikassa sitä yritetään pokata. Ei mun tarvii mennä kuin vessaan, niin onpas taas heti joku pelle pyytämässä siltä numeroa. On myös huvittavaa katsoa kuinka se tyttö on, sainoisinko nyt vaan että aika huonokäytöksinen, mutta kaikki vaan myötäilee sen mielipiteitä.
Suurinta osaa noista pokaajista, valkoisista ritareista ym, ei kyllä minua huolestuta, mutta pelkään että enemmin tai myöhemmin tulee joku parempi eteen ja miten sitten? Kun kyllä sitä aina on joku parempi (komeempi, rikkaampi, pidempi, sanavalmiimpi jne) jossain...
Antaa nyt vinkkejä kauniit naiset.
Kommentit (48)
Täytyy olla todella hyvä itsetunto ja luottamus, jotta kestää sen että kumppani viehättää muitakin. Sinulla ei ole, joten kannattaa erota. Itse ole suhteessa todella komean miehen kanssa.
Ite en ainakaa myötäile ketää jos tyyppi on idiootti vaikka olis minkä näkönen😁täytyy olla aikatyperä ihminen joka tekee niin.. ☺️Hanki itsetunto
Pidä itsesi miehenä. Suhtaudu vieraisiin miehiin huumorilla ja passita ne hittoon.
Huomioi naistasi ja kerro että välität siitä. MUTTA tee se vain aidosti. Itse inhoan lässytäjiä ja lääppijöitä. Jos rupeat esittämään romanttisen elokuvan sankaria (jos et ole sellainen ihan luonnostaan( niin teet vain itsestäsi pellen.
Eikä kauniita yritetä kaikkialla.
, jollei sit pukeudu provosoivasti, 😁ja meikkaa yms
Ei tuu toiminaan toi juttu, oot noin mustis jo nyt. Hoida ensin itsetuntosi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla todella hyvä itsetunto ja luottamus, jotta kestää sen että kumppani viehättää muitakin. Sinulla ei ole, joten kannattaa erota. Itse ole suhteessa todella komean miehen kanssa.
Mistä tiedät ettei se petä minkä kerkee? Aika tavallinen skenario että komistuksella on joku tyhmä tavisnainen kotona laittamassa ruoat ja pesemässä pyykit jotta sillä olisi enemmän aikaa pokailla ja panna alaikäisiä hottisbimboja.
Joka tapauksessa, kysyin nyt neuvoja kauniilta naisilta, en naisilta joilla on komea mies.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Eikä kauniita yritetä kaikkialla.
, jollei sit pukeudu provosoivasti, 😁ja meikkaa yms
Asun maassa jossa pokataan.
Seksikäs pukeutuminen kuuluu kulttuuriin. Ei sen pahemmin tarvi meikata.
- ap
Aika harvaa miestä nimenomaa kiinnostaa alaikäset. Mee pedari hoitoo
Juokse, narsisti kilpailuttaa ja pitää sinua epävarmana, juuri noin. Anna mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu toiminaan toi juttu, oot noin mustis jo nyt. Hoida ensin itsetuntosi kuntoon.
Se on kyllä 100x enemmän mustis kun minä. En edes saa naispuoleisia kavereita tavata.
Huomaa kyllä että itse olet kokematon kauniitten naisten suhteen. Ei kyllä takuulla kannata hymysuin vaan katella vierestä kun kaikenlaiset jyräkyrvät yrittää sitä.
- ap
Oon kaunis nainen, ja kaikki naiset saa iskuyritylsii. Oli sit minkälainen vaa. Se on luonteesta kii pettääkö, ei ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvaa miestä nimenomaa kiinnostaa alaikäset. Mee pedari hoitoo
?
Ei ole alaikäinen. Nuori kylläkin.
- Ap
Tuon takia nössöt eivät koskaan saa niitä kauniita naisia. Luonto on hoitanut tämänkin homman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei se petä minkä kerkee? Aika tavallinen skenario että komistuksella on joku tyhmä tavisnainen kotona laittamassa ruoat ja pesemässä pyykit jotta sillä olisi enemmän aikaa pokailla ja panna alaikäisiä hottisbimboja.
Joka tapauksessa, kysyin nyt neuvoja kauniilta naisilta, en naisilta joilla on komea mies.
- ap
Miksi pettäisi? Hän on osansa irtosuhteista saanut aikanaan ja ihan itse on ollut alusta lähtien se sitoutuneempi ja innokkaampi osapuoli. Jos et itsekkään usko, että olet kumppanillesi se sopivin ja täydellisin partneri niin miksi hänkään niin ajattelisi. Ajattelet parisuhdetta liian pinnallisesti. Ylipäätään suhde kestää tasan niin kauan kuin kumpikin osapuoli on omasta halustaan siihen sitoutunut. Olipa kumppani sitten kaunis tai ruma.
[/quote]
Se on kyllä 100x enemmän mustis kun minä. En edes saa naispuoleisia kavereita tavata.
Huomaa kyllä että itse olet kokematon kauniitten naisten suhteen. Ei kyllä takuulla kannata hymysuin vaan katella vierestä kun kaikenlaiset jyräkyrvät yrittää sitä.
- ap[/quote]
Oletko koskaan kuullut että jos tyyppi käyttäytyy noin mustasukkaisesti, on se merkki siitä että on itse valmis pettämään heti kun tilaisuus tulee? Ihminen, jolla on terve itsetunto, ei rajoita toisen ihmisen elämää noin. Itselläni kokemusta pettävästä ihmisestä ja hän oli kaikista tapaamistani miehistä kaikista mustasukkaisin, juurikin miespuolisista ystävistäni.
Onko nainen helposti imarreltavissa eli meneekö mukaan noihin yrityksiin hymyillen ja tilanteita (näennäisesti) vähätellen? Puhuuko niistä koskaan sinun kanssasi? Jos, niin minkälaiseen sävyyn?
Aloittaja sanoo tyttöä huonokäytöksiseksi, mutta silti haluaa seurustella tämän kanssa. Miehet eivät kyllä ole ihan viisaita. Kauneus katoaa, mutta huono käytös taatusti säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Et sä voi tietää, että se ei petä minkä kerkee. Eikä se voi tietää, että sä et petä minkä kerkeet (monet huonon itsetunnon omaavat ihmiset pönkittää näin egoaan). Voit hankkia ruman tyttöystävän, ja hänkin voi pettää sua minkä kerkee (vaikka em. mainitusta syystä). Jos ihminen on pettäjä luonteeltaan, niin silloin hän pettää. Sillä ei kylläkään ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Mä luulen, että sun ois viisaampi hankkia joku tasoisesi mimmi, sillä sulla ei itseluottamus selvästi riitä kauniiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja sanoo tyttöä huonokäytöksiseksi, mutta silti haluaa seurustella tämän kanssa. Miehet eivät kyllä ole ihan viisaita. Kauneus katoaa, mutta huono käytös taatusti säilyy.
Mä tulkitsin niin, että aloittajan tyttöystävä on tyly niille häntä lähestyville. Voin toki olla väärässä.
upppp