Ajattelin ennen, että tykkään lapsista, kunnes sain omia :(
Nykyisin tajuan, että tykkään lapsista niin kauan, kun he ovet jonkun muun. Joku muu hoitelee sen kitinän, epäreiluuden tasaamisen (sisaruksilla), pitää seuraa, elää heidän aikataulujensa mukaan jne. Onhan se lapi silloin ihan kiva. En todellakaan tajunnut aikaisemmin, koska aika monilla on se tyhmä asenne, että inhotaan lapsia, paitsi kun se on oman rakkaan p*rseen hedelmä.
Kommentit (46)
Se on tullut koko Suomelle selväksi.
Kyllä.
20v lastensuojelulaitoksissa töissä ja lapset ja nuoret on aivan mahtavia!
Kotona en jaksaisi enää sitä hommaa hetkeäkään.
Koti on mun paikka ja vapaa-aika mun aikaa.
Ei ole tullut omia, eikä tule.
N44
Mä vähän luulen, että sulla ei ole lapsia.kukaan ei puhu lapsistaan"oman p*rseen hedelminä".
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen, että sulla ei ole lapsia.kukaan ei puhu lapsistaan"oman p*rseen hedelminä".
Lainasin muita puhujia siinä.
Ap
Niin paljon oon kavereiden "ihanaa lapsiarkea" nähnyt, että luojan kiitos, etten tehnyt omia.
Ei ole kaduttanut.
Vapaana ihana olla, ei ole hidastajia eikä rajoituksia.
Suosittelen.
Lisäksi on ihan ekoteko olla pykäämättä tänne enää yhtään pershedelmää lisää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
N44
Siksipä et tiedäkään lapsista yhtään mitään.
Ap
Tai oikeammin vanhemmuudesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
N44
Siksipä et tiedäkään lapsista yhtään mitään.
Ap
Tohon ei voi sanoa kuin, että hohhhhoh, hoh, hoh…..
No mieluummin niin päin että omistaan pitää muttei niin muiden kun toisinpäin.
Sun mielestä se on tyhmä asenne? Kysy niiltä lapsiltasi haluaako äiti että heitä inhoaa ja muiden lapsista pitää vai päinvastoin.
No mä ajattelin ennen että en tykkää lapsista, kunnes sain omia. Nyt niitä on VIISI ja aivan ihania! Ei haittaa kitinät ja itkut, pitää ymmärtää että ne kuuluvat kehityskaareen.
Lapsissa on tulevaisuus ja koinnotän erityistä huomiota että kasvatan heidät empaattiseksi, tunteista puhuvaksi, luontoa kunnioittavaksi ja pyrkimyksenä tejdä maailmasta oikeudenmukainen paikka.
Tämä ahne vallassa oleva sukupolvi ei tee itsekkäänä mitään maapallon tuholöe. Min lapset tekee.
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon oon kavereiden "ihanaa lapsiarkea" nähnyt, että luojan kiitos, etten tehnyt omia.
Ei ole kaduttanut.
Vapaana ihana olla, ei ole hidastajia eikä rajoituksia.
Suosittelen.
Lisäksi on ihan ekoteko olla pykäämättä tänne enää yhtään pershedelmää lisää...
Mäkin sanoin monta kertaa miehelle ennen lapsia, kun niitä harkittiin, että "miten me nyt tämäkin tilanne ois hoidettu?" ajatuksena se, että haluaisinhan minäkin niitä lapsia, mutta en tiedä olisinko onnellinen jos nyt olisi pitänyt toimia jotenkin toisin joissain mikä oli mahdollista lapsettomana, esim. viikonloppuiltana saapua tosi myöhään vaikkapa mökille ja hoitaa itselleen ruokaa ja mökkiä lämpimäksi ja päästä petiin, niin mies aina vain rauhoitteli ja valoi uskoa, että hyvin niistä selvittäisiin. Mutta se ei selvinnytkään siitä, kun mä aloin huolihuutaa ja huoliraivaroida kesken sellaisten kohtien. Että kun mulla nousi jokin oikein kova huoli ja aloin sitä purkaa ja mies ei nähnyt asiassa huolta niin aloin huutaa, että etkö sä nyt tajua, tämä on ihan kamalaa ("auta!!") eikä se vain tajunnut mun huolista yhtäkään. Eikä osannut rauhoitella ja valaa uskoa ja tukea niissä minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä se on tyhmä asenne? Kysy niiltä lapsiltasi haluaako äiti että heitä inhoaa ja muiden lapsista pitää vai päinvastoin.
Mun äiti kehui aina muita lapsia ja sanoi, että miksi en ole kuin he.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä se on tyhmä asenne? Kysy niiltä lapsiltasi haluaako äiti että heitä inhoaa ja muiden lapsista pitää vai päinvastoin.Mun äiti kehui aina muita lapsia ja sanoi, että miksi en ole kuin he.
Ap
Kyllähän se vähän satutti, mutta pistin sen vain äitini tyhmyyden piikkiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mä ajattelin ennen että en tykkää lapsista, kunnes sain omia. Nyt niitä on VIISI ja aivan ihania! Ei haittaa kitinät ja itkut, pitää ymmärtää että ne kuuluvat kehityskaareen.
Lapsissa on tulevaisuus ja koinnotän erityistä huomiota että kasvatan heidät empaattiseksi, tunteista puhuvaksi, luontoa kunnioittavaksi ja pyrkimyksenä tejdä maailmasta oikeudenmukainen paikka.Tämä ahne vallassa oleva sukupolvi ei tee itsekkäänä mitään maapallon tuholöe. Min lapset tekee.
No on ne lapset ainakin sun kirjoitustaidon ja/tai keskittymiskyvyn pilanneet.
Vierailija kirjoitti:
Lapsissa on tulevaisuus ja koinnotän erityistä huomiota että kasvatan heidät empaattiseksi, tunteista puhuvaksi, luontoa kunnioittavaksi ja pyrkimyksenä tejdä maailmasta oikeudenmukainen paikka.Tämä ahne vallassa oleva sukupolvi ei tee itsekkäänä mitään maapallon tuholöe. Min lapset tekee.
Ai sun lapset tekee? Lisäävät maapallon tuhoa, kylläkin, anteeksi nyt vain.
Ap
Lapseni on muuten irakilainen.
Ap
Nyt oli semmonen aloitus, ettei aivan heti arvannut kirjoittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ap
Ei ole oikea Ap tämä. Tehtiin just lapsen ja isän kanssa riittejä. Mittasin eilen meidän ÄO:n, se on kaikilla alle 100.
Ap
ok