Kuinka usein naurat vedet silmissä?
Kommentit (13)
Nykyään aivan liian harvoin. Aikuiselämä on tylsää, vastuullista ja liian vakavamielistä, mutta miksi sen tarvii olla?
Viimeksi tänään kaksi tuntia putkeen. Jaakko Saariluoman stand-up keikkaa kuunnellessani.
Ainakin kerran tai pari viikossa, monesti useamminkin. :) Mulla on ihanan hulluja ystäviä.
Ainakin kerran tai pari viikossa, monesti useamminkin. :) Mulla on ihanan hulluja ystäviä.
nuorena tuli repeiltyä oikein huolella, niin että vatsaan sattui. nyt keski-iässä valitettavasti harvemmin, vaikka reipasta huumoria on pitkin päivää. ihan kaipaan noita lohkeamisia.
Juuri äsken, kun katsoin Mirandan.
No en ikinä. En naura kevyestikään kuin korkeintaan kerran kuussa tai kahdessa. Tuskin edes noin usein.
Nuorena nauroin jatkuvasti vedet silmissä. Se oli ihanaa. :) Nyt yli kolmekymppisenä sitä tapahtuu harvemmin, ehkä kerran vuodessa.
En kai itsekään naura tuolla intensiteetillä kovinkaan usein, kerran pari kuussa ehkä, mutta tänään kyllä meinasin kuolla nauruun ja tippua sohvalta, kun mieheni imitoi minulle naisten välisiä pikku kahnauksia sekä sanoin että yliampuvin elein (kun ensin itse kerroin hänelle eräästä tilanteesta jossa olin). Apua, vieläkin se meinaa alkaa uudestaan kun muistelen. :D' Tekee hyvää, suosittelen.
ap
Nauran lähes joka päivä vedet silmissä joko töissä, tai kotona lasten kanssa. Mies hermostuu välillä ja käskee lopettaa "tekonaurun", jolloin nauramme entistä enemmän, tosin tukahdetusti.
Aika usein. Pari kertaa on käynyt jopa niin, että lapsi on ihan hädissään kun iskä ja äiti nojailevat seiniin, nauravat holtittomasti ja melkein pissaavat housuun. Siitä naurusta ei meinannut tulla loppua. Usein parhaimmat naurut saa ihan tavallisesta/tyhmästä asiasta sekä lasten lohkaisuista.
Lähes päivittäin. Se riittää jo, kun palstalla piipahtaa. Ootte te ihania.
Kaksi kertaa eläessäni olen itkenyt naurusta. Se oli ihanaa.