Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuvailisit rakkautta tunteena?

Vierailija
25.03.2019 |

Miltä tuntuu olla todella rakastunut? Miehet vastatkaa myös ja mainintaa vastauksessa kumpaa sukupuolta olette.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko yhdessä asuvia rakastuneita vai rakastunut sellaiseen josta se 2. ei edes siitä tiedä? Onhan niillä helvetisti eroja niillä tunteilla.

Vierailija
2/20 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut/rakastunut tunne on sellaista sydämen väreilyä kun ajattelee kaipaamaansa ihmistä. Tulee aina hyvälle tuulelle kun näkee sitä toista tai tietää näkevänsä.

Rakastunut/parisuhde tunne on sellainen ai huh ei se vielä kuollut, kun ei rahat riitä yksin tunne. Mutta joo en varmaan tiedä miltä rakastamisen tunne siis tuntuu. Varmaan jossain terveessä parisuhteessa joku muu osais kuvailla sitä paremmin. On mulla yleensä päivässä aina 5 min sellainen aika, että kyllä mä sitä rakastan, kunnes taas tulee joku prse kohtaus toiselle. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että se toinen on kaikin puolin ihana ja upea ja hänelle haluaa vain kaikkea hyvää. Kun ei olla yhdessä, niin hän on jossain tuolla takaraivossa koko ajan ja ikäväkin tulee. On myös sellainen rauhallinen ja hyvä olo, kun tietää että toinen on olemassa. Toivoo, että saisi olla hänen kanssaan loppuelämänsä.

M42

Vierailija
4/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullla on aika voimakas mielikuuvitus niin uskon että se varmaaan värittää aika paljon sitäää tunnettta.

Vierailija
5/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttert kirjoitti:

Tuntuu siltä, että se toinen on kaikin puolin ihana ja upea ja hänelle haluaa vain kaikkea hyvää. Kun ei olla yhdessä, niin hän on jossain tuolla takaraivossa koko ajan ja ikäväkin tulee. On myös sellainen rauhallinen ja hyvä olo, kun tietää että toinen on olemassa. Toivoo, että saisi olla hänen kanssaan loppuelämänsä.

M42

Toivottavasti olet hänen kanssaan jo yhdessä?

Vierailija
6/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kaipuu, mikä hellittää vasta kun toisen näkee. Kuumaa väreilyä ilmassa, kuin helteellä. Kiintymystä ja kunnioitusta.

Vierailija
7/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel so unsure as you take my hand and lead me to the dancefloor. Kun ihastun ja rakastun kiltti miehenä niin päässäni ei pyöri mikään muu kuin se rakkauden kohde. Mietin miten olemme yhdessä ja teemme ilta kävelyjä rannalla ja lenkkipoluilla käsikädessä. Kiusoittelemme toisiamme, kaadan sinut hiekalle ja suutelen sinua. Kotona sohvalla katsomme telkkaria sinä päälläni maaten. Haistelen samalla hiuksiasi ja ensi kertaa elämässä tunnen olevani onnellinen. Kun tulen kotiin niin haluan suudella sinua seinää vasten, nostan syliini ja jalkasi lantioni ympärille kietoutuu. Ilman sinua en nyky öisin kunnolla vaan pöyrin lakanoissa hikisenä.

Ilman sinua en tunne nälkää ja en halua syödä. Ilman sinua en ole onnellinen.

En vain pääse ikinä noin pitkälle kun paljastan naiselle tunteeni liian nopeasti. En voi sille mitään. Niin vain tapahtuu aina. Ja ei se ei johdu siitä, että haluaisin vain alapäätäsi haluan kaiken sinusta, mutta en voi sille mitään että alan höpöttää liian nopeasti. Ähh.. näin minut on kirottu..

Vierailija
8/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( kirjoitti:

En vain pääse ikinä noin pitkälle kun paljastan naiselle tunteeni liian nopeasti. En voi sille mitään. Niin vain tapahtuu aina. Ja ei se ei johdu siitä, että haluaisin vain alapäätäsi haluan kaiken sinusta, mutta en voi sille mitään että alan höpöttää liian nopeasti. Ähh.. näin minut on kirottu..

Ei kun kärsivällisyyttä opettelemaan. Ja läsnäoloa. Nyt mennyttä historiaani kun olen tarkastellut, olin aina aivan liian innoissani ihastuksestani ja aina liian helposti lipsahti suusta se r-sana.

Nyt tapailen (toki taas jälleen kerran maailman kauneinta) naista, ja aloin opettelemaan olemaan todella läsnä kun tapaamme, rauhoituin myös sisäisesti enkä todellakaan ala vannoa mitään ra*****ta, jos edes koskaan kerron hänelle. Juttelemme ja tutustumme rauhassa, enkä odota tällä hetkellä enempää, enkä unelmoi tulevasta, en kehitä toiveita ja odotuksia johon hän ei ehkä edes halua vastata. Uskon että olen saanut hyvän kaverin, ehkä jopa ystävän - aika näyttää. 

Vierailija
9/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun kärsivällisyyttä opettelemaan. Ja läsnäoloa. Nyt mennyttä historiaani kun olen tarkastellut, olin aina aivan liian innoissani ihastuksestani ja aina liian helposti lipsahti suusta se r-sana.

Nyt tapailen (toki taas jälleen kerran maailman kauneinta) naista, ja aloin opettelemaan olemaan todella läsnä kun tapaamme, rauhoituin myös sisäisesti enkä todellakaan ala vannoa mitään ra*****ta, jos edes koskaan kerron hänelle. Juttelemme ja tutustumme rauhassa, enkä odota tällä hetkellä enempää, enkä unelmoi tulevasta, en kehitä toiveita ja odotuksia johon hän ei ehkä edes halua vastata. Uskon että olen saanut hyvän kaverin, ehkä jopa ystävän - aika näyttää. 

Helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
10/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommin sanottu kuin tehty.

Toki niin. Mutta tämän asian suhteen kannattaa tehdä vähän, tai totta puhuen todella paljon töitä. Mitä sitä sanotaankaan virheistään oppimisesta? Kirjastossa on paljon erilaisia kirjoja, joissa näitäkin asioita käydään läpi, elämän parantamis oppaita, parisuhdeoppaita ym. Itse eksyin vahingossa viime syksynä niille hyllyille. Minä hölmönä luin muutamia kirjoja jopa moneen kertaan. Tuo diggailemani nainen tekee fiksummin, tekee muistiinpanoja ja siis aktiivisesti opiskelee, osin samoja juttuja kuin minä.

Vierailija
11/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sitä, että haluaa olla aina yhdessä. Jakaa elämänsä. Olla totta jollekulle.

Vierailija
12/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kuin kaverin kanssa sillä poikkeuksella että on luvalla työntänyt kätensä toisen housuihin.

Vierailija
13/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoimaa, tarvetta olla lähellä. Surua kun kaukana. Aina mielessä. Yhteen kuuluvuutta. Kosketusta, haistelua. Ei järkeä. Rakkaudella on omat lait ja siinä ei ole sijaa iällä, asemalla, rodulla, muulla sopivuudella.

Nainen 32

Vierailija
14/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäistä kutinaa mitä ei voi raapia :D

Vierailija
15/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratiisista katastrofiin ja mahdollisesti takaisin.

Vierailija
16/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on painetta palleissa

Vierailija
17/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon siitä, millaisessa tilanteessa on rakastunut. Parhaimmillaan maailman ihanin asia, pahimmillaan yksi iso h'lvetti.

Vierailija
18/20 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ttert kirjoitti:

M42

Toivottavasti olet hänen kanssaan jo yhdessä?

Olen :)

Vierailija
19/20 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut/rakastunut tunne on sellaista sydämen väreilyä kun ajattelee kaipaamaansa ihmistä. Tulee aina hyvälle tuulelle kun näkee sitä toista tai tietää näkevänsä.

Rakastunut/parisuhde tunne on sellainen ai huh ei se vielä kuollut, kun ei rahat riitä yksin tunne. Mutta joo en varmaan tiedä miltä rakastamisen tunne siis tuntuu. Varmaan jossain terveessä parisuhteessa joku muu osais kuvailla sitä paremmin. On mulla yleensä päivässä aina 5 min sellainen aika, että kyllä mä sitä rakastan, kunnes taas tulee joku prse kohtaus toiselle. :(

Tämän perusteella olen rakastunut äitiini.

Vierailija
20/20 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on painetta palleissa

25 vuoden paine palleissa alkaa olemaan jo kriittisellä tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi