Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi haukkuu sinut töihin lähtiessä- miten suhtaudut?

Vierailija
10.04.2013 |

Mies haukkui minua "saatanan akasi"- miten pitäisi toimia- hakea eroa?Miten itse toimisit ( ei miehille)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän siinä on aikaisemmin tapahtunut? en näe mitään syytä, kun olen lähdössä morotan ja pusitaan ja mies sitten tuumais siihen, että saatanan akka? loukkaantuisin ja syvää keskusteluahan se sitten vaatisi.. onneksi mieheni ei kuitenkaan ole törppö.

Vierailija
2/8 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mäkin mielelläni kuulisin, minkä takia näin sanoi. vaikka toisaalta, oli tilanne mikä tahansa, niin rumastihan tuo in sanottu. Minä varmasti loukkaantuisin ja juttelisin asiasta töiden jälkeen. Kyllä siinä tulisi päivän mittaan asiaa mietittyä, mutta toisaalta tilanne ja mielipaha varmasti tuona aikana jo rauhottuisi, jolloin juttelu illalla olisi helpompaa.

en itse voisi kuvitella mieheni sanovan minulle ikinä noin. Hän ei ikinä haukkuisi minua millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh... Kai se olisi vakavan keskustelun paikka. Ei ole koskaan vielä haukkunut, aika vaikea edes riidellä hänen kanssaan kun hän on niin rauhallinen tyyppi ettei ryhdy sellaiseen.

Miksi mies oli niin suuttunut sinuun? Surullista! Toivottavasti saatte asiat kuntoon. Mielestäni puolisoa pitää kohdella kunnioittaen ja ystävyydellä, samalla tavalla kuin muitakin ihmisiä, vaikka toki lähimmälle pitää kyetä myös kiukkunsa näyttämään jos siihen on joskus aihetta.....

Vierailija
4/8 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama haukkuisiko se töihin lähtiessä tai sieltä palatessa, vakavan keskustelun paikka. Aiheena "kuinka puhutella puolisoa riitatilanteissa". Meillä ei haukuta ketään ja se on varma. Muuttakoon pois jos ei osaa puhua haukkumatta.

Vierailija
5/8 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mun mies ei koskaan haukkuis mua"

Minusta olis kiva jos antaa palautetta aiheen ilmettyä

Vierailija
6/8 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies sanoisi noin niin miettisin mihin soittaa. Olisi varmaankin sekoamassa pahasti koska ei käytä tuollaista kieltä kellekkään eikä taatusti vaimolleen. Miettisin että miten helpottaa miehen tilannetta siis onko hänellä univelkaa, rahavaikeuksia, työssä ongelmia tai onko mies sairastumassa jne.

Taustatiedot ap:n tilanteessa olisi tärkeitä. On nääs aika eri tilanne jos vaikka sanoo tuon sen jälkeen kun vaimo on läimäyttänyt kovaa miestään juuri tai riidan yhteydessä tai sitten vain ihan normaalin aamun jälkeen. Eli ilman taustatietoja ei oikein voi vastata kunnolla.

Vierailija
7/8 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 09:00"]

"mun mies ei koskaan haukkuis mua"

Minusta olis kiva jos antaa palautetta aiheen ilmettyä

[/quote]

Ei minunkaan mies ole koskaan haukkunut minua. Mutta palautetta olen saanut ja sen voi antaa rakentavastikkin !! Esim. mies sanoo nätisti että kannattaisi ajaa 60 km/h tässä kun ajat vähän hitaasti nyt ja noita takanatulijoita harmittaa.

Vierailija
8/8 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi mun mies haukkuisi minua?? 17 vuotta ollaan oltu yhdessä eikä koskaan ole haukkunut.