Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohuita housuja??

19.05.2006 |

Mistä löytäisin ohuita miel. t-paita kankaisia kesähousuja?? Lapseni eivät tykkää käyttää kovista kankaista olevia kankeita housuja eikä farkkuja, lähes kaikki löytämäni ovat kuitenkin paksumpaa college kangasta ja ainakin noissa välillä olleilla kesäpäivillä ne olivat turhan kuumia. Aina ei voi eikä viitsi käyttää shortsejakaan. Juu ja mieluiten semmoisia inhimillisen hintaisia :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut parivuotiaalle pojalleni H&M postimyynnistä ja sitten täksi kesäksi löysin Tuttan mallistosta sellaiset tummansiniraidalliset kokoa 98cm. Myös naperolta löysin viime keväänä. Nämä kaikki mitä olen löytänyt, on sellaista ohutta trikoota, ja ovat varmaankin yöpaidan housuja, mutta on kesällä mitä parhaimmat, kun on lämmintä, mutta ei kuitenkaan niin lämmintä, että olisi shortsikeli. En tiedä, minkä kokoisia tarvitset, mutta mulla olisi ainakin yhdet H&M tummansiniset raidalliset 80cm jääneet viime kesältä pieniksi.

Vierailija
2/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos myös tarjouksesta, ikävä kyllä 80cm on jo liian pieni tuolle minunkin pojalleni. Eli lähinnä kokoa 86 tai 92 pojalle metsästän. Täytyykin vilkaista tuolta HM:n sivulta mitä heillä olisi tälle vuodelle tarjolla, ainakaan sieltä liikkeestä en mitään sopivaa löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen ostanut HM:n trikoohousuja sekä netistä että ihan kaupasta. Ainakin tytöille löytyy sellaisia perus suoralahje -mallisia ilman mitään resoreita.

Vierailija
4/4 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen löytänyt täksi kesäksi benettonilta (keltaiset, muistaakseni n.11e) ja Lingon&Blåbäriltä (ei niin kohtuuhintaiset). Viime kesänä ostin stokkalta Bogin mallistosta sini-valkoraidalliset. Näissä hinta jäi muistaakseni reilusti alle 10e.

Ja näillä vaatetetaan poikaa 92cm.