Mitä mieltä suhteesta?
Jossa mies pelaa kaiket illat tietokoneella. Seksiä kerran kahdessa viikossa. Ei koskaan kehuja, haukkuu vaan.
Kommentit (11)
Olisin eronnu ajat sitte. En ole kynnysmatto jota voi haukkua.
Oot vapaa lähtemään. Suorastaan velvoitettu lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen poika. Pelikoneet on lasten juttu.
Se pelaaminenhan tuossa olikin ongelma. :D
Ja sinä makaat av-palstalla. Tasanhan teillä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin oli.
Joskus elin tuollaisessa jonkun aikaa, ensin suhteessa ja sitten asuttiinkin muutama kuukausi yhdessä. Tyyppi oli kuin kaveri, ainoastaan mustasukkainen ja kaikki minun tekemiseni tuntui olevan väärin ja vievän liikaa pois yhteisestä ajasta.
Meni niin sumussa koko homma (olin ennen tuon alkua eronnut pitkästä suhteesta ja siksi ihan pihalla), että en oikein muista edes koko hommasta mitään. Tuli, meni ja oli onneksi äkkiä ohi.
En jäis tommoseen. Meillä on seksiä vähintään sen 4-6 kertaa viikossa, mennään yhdessä nukkumaan ja kumpikin pelaa, maltillisesti sen 1-3h viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin oli.
Sitten varmaan kannattaa hankkia mies, joka haukkuu eikä anna seksiä, mutta ei myöskään pelaa.
Ootte kyllä ihme uunoja. :D
No niin ja miehet itkee, että naiset muka pihtaa ja tässä taas huomattiin että ihan se mies siellä pelaa muita kuin omaa Naista.
Noilla tiedoilla oletan, että kannattaisi näyttää ovea. Jos taas olet itse yhtä inhottava niin olette ansainneet toisenne, älkää ainakaan lähtekö muita ihmisiä kiusaamaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin ja miehet itkee, että naiset muka pihtaa ja tässä taas huomattiin että ihan se mies siellä pelaa muita kuin omaa Naista.
Veikkaan että tämä puheena oleva mies ei ole sama kaveri kuin se, joka itkee pihtaamisesta. Miehiä on nimittäin tässä maailmassa useampia kuin yksi.