Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MOT: Liittoon kuuluminen on sama, että kuulut demareihin.

Vierailija
25.03.2019 |

Liitot rahoittavat salaa demareita eri järjestöjen kautta. Näiden järjestöjen jäsenet kuuluvat kaikki demareihin, mutta olevinaan yksityishenköinä tekevät kampanjointia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee sit erota TEK:stä ja OAJ:stä....

Vai mitä liittoja siinä tarkoitettiin?

Vierailija
2/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin että ammattiliitot rahoittavat  jäsenmaksuilla demareita.

On väärin että ammattiliitot keräävät miljardiomaisuuden jäsenmaksuillaan eivätkä maksa niistä lainkaan veroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sen olen aina tiennyt, mutta olen vihreissä aktiivina, monesti ollut ehdokkaana vaaleissakin, ja meidän jaoston pitkäaikainen pj on persu ja ollut myös ehdokkaana ainakin kuntavaaleissa. 

Ennen ei liitot antaneet vaalirahaa kuin vasemmistolaisille ja demareille jäsenilleen, nykyään joutuvat antamaan meille muillekin jos antavat punaisille.

Kokoomus saa rahaa "isoilta pojilta" kepulaiset saa rahaa MTK:lta, RKP:läiset omalta etujärjestöltään joka pitää huolen pakkoruotsista, kristillisetkin saa varmasti omiltaan. Vain meillä vihreillä ei ole ketään/mitään rahahanaa takana, itse joutuu kaikki maksamaan ja kerjäämään lahjoituksia yksityishenkilöiltä, mikään firma ei sponsoroi.

Vierailija
4/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei tätä tiennyt, saa mennä nurkkaan.

Vierailija
6/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin työnantajaliitoissa olet kokoomuslainen ja kampanjarahaa vaaleihin riittää. So?

Vierailija
7/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PAM, SAK, AKT, STTK ...

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/03/25/mot-selvitti-piiloon-jaavaa-va…

Likaista peliä on..

Tai EK, SY, MTK, Nuorisosäätiö jne. Likastahan se.

Vierailija
8/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sen olen aina tiennyt, mutta olen vihreissä aktiivina, monesti ollut ehdokkaana vaaleissakin, ja meidän jaoston pitkäaikainen pj on persu ja ollut myös ehdokkaana ainakin kuntavaaleissa. 

Ennen ei liitot antaneet vaalirahaa kuin vasemmistolaisille ja demareille jäsenilleen, nykyään joutuvat antamaan meille muillekin jos antavat punaisille.

Kokoomus saa rahaa "isoilta pojilta" kepulaiset saa rahaa MTK:lta, RKP:läiset omalta etujärjestöltään joka pitää huolen pakkoruotsista, kristillisetkin saa varmasti omiltaan. Vain meillä vihreillä ei ole ketään/mitään rahahanaa takana, itse joutuu kaikki maksamaan ja kerjäämään lahjoituksia yksityishenkilöiltä, mikään firma ei sponsoroi.

Vihreitähän sponsoroi mm. yle ja muut poliittiset mediat aivan järkyttävällä määrällä uutiseksi naamioituja mainoksia.

Vierailija
9/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin että ammattiliitot keräävät miljardiomaisuuden jäsenmaksuillaan eivätkä maksa niistä lainkaan veroja.

Jäsenmaksuilla? Kyllä se omaisuus tukee ihan asuntoja vuokraamalla. Tai ne siis vain omistavat yritykset jotka vuokraamista harrastavat.

Osingoista kun ei tarvitse maksaa veroja ja valtio maksaa ylikorkeat vuokrat (asumistuki)

Ovatko demarit tai muut luvanneet puuttua liittojen verotukseen vai onko se ainoa asia johon ei kosketa?

Entä vuokratasot sellaiseksi ettei asumistukea tarvita, säästyisi pitkä penni?

Vierailija
10/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäsenmaksuilla? Kyllä se omaisuus tukee ihan asuntoja vuokraamalla. Tai ne siis vain omistavat yritykset jotka vuokraamista harrastavat.

Osingoista kun ei tarvitse maksaa veroja ja valtio maksaa ylikorkeat vuokrat (asumistuki)

Ovatko demarit tai muut luvanneet puuttua liittojen verotukseen vai onko se ainoa asia johon ei kosketa?

vasemmistoa maisemissa? Mikä tilanne lupausten kanssa?

Vierailija
11/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ping vasemmisto

Vierailija
12/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ping

Vierailija
13/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että rahoittavat. Sitä kutsutaan edunvalvonnaksi.

Vierailija
14/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne sitä ehdottanut, kyllä se kaatuu ihan muiden vastustukseen kuin liittojen. Esim. suomenruotsalaisten säätiöiden...

Vierailija
15/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne sitä ehdottanut, kyllä se kaatuu ihan muiden vastustukseen kuin liittojen. Esim. suomenruotsalaisten säätiöiden...

RKP:lla ei taida olla valtaa päättää noista asioista, eli mitä vasemmisto on tehnyt vuosien varrella poistaakseen verovapauden ay-liikkeeltä?

Vierailija
16/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida meitin OAJ:lta tai avokin Insinööriliitolta demaripuolueelle roposia tippua? Vai miten lie sitten, tiedätkö ap paremmin. Akava on ainakin läpikokoomuslainen keskusjärjestö, kuten monet jäsenliittonsakin. Sekös minua sieppaa, kun en itse kokoomusta kannata. Mutta liittoon kuulun kyllä mielelläni vastedeskin.

Vierailija
17/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa touhua tuo on muillakin puolueilla. Kokomuksen ja Kepun ”lounastilaisuuksissa” ramppasivat ohjelman mukaan jatkuvalla syötöllä esim. Apteekkariliiton tyypit - maksamalla vajaan tonnin ”lounasmaksun” per osallistuja per kerta. Turha enää ihmetellä, miksei Buranaa saada Prismaan... Mieluunnin äänestän puoluetta, jota ammattiliitot tukevat kuin markkinavoimien lobbareiden juoksupoikia.

Vierailija
19/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama eahahana ku persuillakin... :p

Tuhansia seisomassa toreilla makkaroiden ja kahvin kaa ilmaiseksi ja hieman valtion fyrkkaa. Ja kunnilta järjestörahoja. Ja joo joitai lahjoituksia.

Tämmöistä se on. Mutta hyvää työtä persut ja vihreet tehny yhteensä taistelussa korruptiota vastaan :p

Tai ainakin espoossa. Ja hassusti vähän saalaa kun äänestäjät ei oikein aina ymmärrä miten ihmeessä voisi olla syytä tehdä yhteistyötä NOIDEN KAUHEIDEN MÖRKÖJEN kanssa :D Huoh!

Vierailija
20/21 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RKP:lla ei taida olla valtaa päättää noista asioista, eli mitä vasemmisto on tehnyt vuosien varrella poistaakseen verovapauden ay-liikkeeltä?

Olet harhakuvitelmissa, jos kuvittelet yhdenkään eduskuntapuolueen kannattavan yleishyödyllisten säätiöiden verovapauden poistamista. Tai edes termin yleishyödyllinen tarkentamista, koska sen alle mahtuu todella monenkirjavaa puoluetoimintaan kytkeytynyttä hiipparisäätiöitä. Ja yksikään puolue, PS mukaanluettuna, ei vuonna 2008 halunnut vaalirahoituslakiin sitä ainoaa pätevää uudistusta, joka estäisi vilpin. Nimittäin rajoittaa tukien antamisen vain yksityishenkilöille. Eiväthän yritykset ja yhdistykset saa äänestääkään, joten miksi he saavat rahoittaa vaalitoimintaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme