Syväkurkutus
Te jotka osaatte syväkurkuttaa, tulkaa antamaan neuvoja! Eli se mihin mulla tää homma tökkää, kun olen dildon kanssa kokeillut ei ole oksennusrefleksi, vaan yksinkertaisesti se, etten saa työnnettyä dildoa nielusta alaspäin. Sormin kun kokeilen, löydän kohdan, jossa henkitorvi ja ruokatorvi alkavat ja saan työnnettyä sormeani ruokatorveen, mutta dildo ei mene (ja olen käsittänyt, että sinne se olisi tarkoitus työntää?), vaikka kuinka yrittäisin työntää. Ilmeisesti pitäisi yrittää rentouttaa kurkku, mutta silloinhan henkitorven läppä rentoutuu myös ja mahdollisesti se estää dildoa menemästä pidemmälle. Pitäisikö myös kielen takaosa saada rennoksi? Tää on mulle ainakin ihan mahdotonta.
Kommentit (85)
Taitaa olla (mutu) melko harvinaista. Vai kuinka moni mies on törmännyt naiseen joka oikeasti ottaa kurkkuun asti? Ja tuntuiko se sitten erityisen hyvältä?
Se, että tämä olisi tyhjänpäiväistä, on makuasia. Eihän syväkurkkuilun nyt mikään deal breaker tarvi olla, mutta kiistatta aika kiva taito. Jostain syystä tuli esimerkiksi ruokapuolelta uppomunat... Jos nainen arvostaisi rauhallisiin aamuihin uppomunia perinteisen munakkaan sijaan, niin onhan se imartelevaa jos äijä yrittää kovastikin oppia niitä tekemään. Ei sitä pihalle potkita jos se ei niitä opi tekemään, mutta jo pelkästä yrittämisestä saa pisteitä.
Onko toisen miellyttämisen pilke silmäkulmassa oltava aina niin vakavaa...?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla (mutu) melko harvinaista. Vai kuinka moni mies on törmännyt naiseen joka oikeasti ottaa kurkkuun asti? Ja tuntuiko se sitten erityisen hyvältä?
Harvinainen taito on minunkin kokemukseni pohjalta, mutta voi kyllä tuntuu aivan uskomattoman hyvältä. Nykyinen kumppanini pystyy siihen tietyssä asennossa ja riittävän määrätietoisessa mielentilassa (=kiimassa), eli pääsen nauttimaan tuntemuksesta aina silloin tällöin - en aina.
Tuntuu erilaiselta puristukselta ja lämmöltä kuin mikään muu. Todella hekumallista.
Toivottavasti löytyy apu ja saat jöllin kurkkuun saakka, sillä toi syväkurkku olisi varmasti monen muunkin kuin mun mielestä unelmien täyttymys!
M41
No Itellä on tärkeää asento, että saa tavallaan kaulan mahdollisemman suoraksi. Mieti vaikka miekan nielijöitä, taivuttavat päätänsä siten että olisi mahdollisimman suorana henki- ja kurkkutorvi. Tarpeeksi kuolaa, kuivan hepin nieleminen on haastavaa.
Yökkäys reflexiin voi toimia myös peukaloiden puristaminen. Siis siten, että suljet käden nyrkkiin että peukalo jää sinne sisälle. Ja jos yökkäysrefleksi iskee, niin purista käsiä nyrkkiin. Mikään ihmeitä tekevä kikka se ei vältämättä ole, mutta saattaa auttaa viemään fokuksen johonkin muuhun kuin siihen yökkäykseen.
Ja ennen kaikkea omaa tahtiisi, koen että syväkurkkuilua harrastetaan nimenomaan rakkaudesta lajiin.
Toivottavasti saan oman ukkoni tänään ajoissa sänkyyn, voisi sitä taas treenata.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa on tullut vastaan nainen joka on sekä pystynyt, että halunnut syvälle kurkkuun asti. Ja kyllä se tuntui aivan erityisen hyvältä.
Kolme juttua:
1. vaikka AP saa alapeukkuja (kanssasisarriltaan ?), niin se on silti hatun nosto arvoinen juttu, että haluaa oppia ja tehdä asioita joita suurin osa ei osaa; asioita joita varmasti moni mies rakastaisi
2. käännä päätä taakse, rentouta kaula, ja kokeile jollain ohuemmalla kuin normi dildo. Vaikka pitkä bratwurst tms.
3. kun kokeilet sitä oikean vehkeen kanssa, niin tee se vain sellaisen kanssa johon luotat, ja jolle haluat antaa jotain erityistä nautintoa
Ei se itse syväkurkku tunnu mitenkään ihmeelliseltä. Parempaa tunnetta saa aikaan kielellä ja huulien oikealla käytöllä.
Syväkurkussa tuntuu hyvälle sen psykologinen puoli. Nähdä kuinka nainen haluaa ja valmis tekemään kaiken nautinnon eteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se itse syväkurkku tunnu mitenkään ihmeelliseltä. Parempaa tunnetta saa aikaan kielellä ja huulien oikealla käytöllä.
Syväkurkussa tuntuu hyvälle sen psykologinen puoli. Nähdä kuinka nainen haluaa ja valmis tekemään kaiken nautinnon eteen.
Öö, kyllä se muuten tuntuu hyvältä kun luiskahtaa ahtaaseen nieluun.
Vierailija kirjoitti:
Hetken jo luulin, että täällä on pelkkiä kuvitelmia ja ap. Mutta se on juuri kuten kirjoitit. Samalta se tuntuu koko matkan. Suun eli lähinnä imun ja kielen puristusvoima on aika hyvä ja syvemmällä sitä ei enää oleva vaikka reitti pienenee. Kun nainen imeytyy terskan kiinni, painaa kielellä voimakkaasti sen kitalakeen kiinni ja liikuttaa sopivasti edes takaisin niin sen parempaa ei voi olla. Psykologisesti tekee todella hyvää, kun tuosta välillä jatkaa syvemmälle.
Jessss kerrankin osaan jotain!:D
En osaa kyllä sanoa vinkkejä miten onnistuisi, kun itseltä tulee jotenkin luonnostaan vaan, en siis ole ikinä harjoitellut tai miettinyt miten sen teen.
Jos saan joskus vielä miehen, niin voin sitten tarkkailla tilannetta ja tulla tänne kertomaan mitä siinä tapahtuu; rentoutanko vaistovaraisesti kurkun, laitanko kaulan suoraksi tms.
Nyt ei ole miestä, niin en voi valitettavasti testata ja kun en ole ikinä miettinyt asiaa, niin en voi muistaa millä tekniikalla sen olen tehnyt.
Mutta sellanen fiilis mulla on, että suurinosa homman helppoudesta tulee siitä kiihkosta mikä seksissä on ja siitä kun vaan haluaa ”syödä” sen toisen peniksen, eli tuskin mulla menis mikään dildo tai muut tavarat näin kylmiltään ilman kiihoittumista, miehen läsnäoloa ja seksitilannetta yhtä helposti kurkkuun - jos edes menisi, tuskin.
Varmaan tulisi oksennusrefleksi, mitä seksissä ei tule.
Oikean ihmisen lämmin penis oikeassa mielentilassa on niin eri, kuin joku kylmä dildo.
Joo.. Kyllä mä kanssa sanon että ei ole syväkurkun voittanutta. Jumalautsi kun nainen alkaa vielä ns nielurisoilla kurlaamaan niin eipä löydy ihmisestä paremmalta tuntuvaa paikkaa.
Miten mahdutatte sen nieluun? En mä tajua, oon yrittänyt myös joka asennossa mutta ei se vaan mahdu.. riippuuko munan tai nielun koosta tämä? Mä olen aika pieni nainen ja miehellä aika iso joten siksi mietin.... on eka ja toivottavasti viimeinen seksikumppani mulla, niin ei voi harjoitella pienelläkään..
Vierailija kirjoitti:
Miten mahdutatte sen nieluun? En mä tajua, oon yrittänyt myös joka asennossa mutta ei se vaan mahdu.. riippuuko munan tai nielun koosta tämä? Mä olen aika pieni nainen ja miehellä aika iso joten siksi mietin.... on eka ja toivottavasti viimeinen seksikumppani mulla, niin ei voi harjoitella pienelläkään..
No ei se nyt ainakaan _sun_ koosta ole kiinni. Vai luuletko, että isoilla naisilla on isompi nielu? Kamoon 😂 Mä olen pieni ja siro. Isoin mikä meni nieluun oli 22-senttinen ja paksu. Mies meinasi lentää persiilleen, "kukaan ei ole ikinä tehnyt noin". No, nyt on.
Tässä ketjussa aiemmin mainittu peukalokikka auttaa. Samoin asento; itselleni toimii parhaiten kun joko olen selälläni ja mies n*ssii suuhun, tai sitten polvillani. Muuten ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Ei riipu ainakaan munan koosta, vaikka pienempää onkin helpompi lutkutella ja tosi ison kanssa on tavallaan tylsempää kun esim. kieli ei mahdu samalla tavalla liikkumaan, kuin maltillisen kokoinen muna suussa.
Maltillisen kokoisen kanssa mahtuu enempi kikkailemaan.
Nielun koosta en osaa sanoa, itselläni on aika iso suu ja isokin menee helposti juuria myöten sisään/kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen selällään ja mies päällä ei välttämättä ole paras kun siinä miehen pitää kontrolloida kuinka suurella painolla painaa sisään. Lisäksi se on aika raskas (lankutus)asento myös, ja ainakin itse mietin enemmän sitä, etten satuta toista, kun voisin keskittyä siihen mitä minulle halutaan tehdä.
Ne joiden kanssa tuota on tullut harrastettua, paremmin on toiminut asento missä nainen on vatsallaan selällään olevan miehen päällä pää jalkoihin päin (niinkuin kuusysissä). Tällöin nainen voi painaa päätään alaspäin oman fiiliksen mukaan, kalu työntyy suuhun oikeassa kulmassa ja nainen voi paremmin hakea asentoa jossa kalu menee nieluun. Tässä asennossa nainen voi hyvin ohjata miehen työntöjä/lantion nostoja laittamalla kädet miehen pakaroiden alle; nostaa pakaroita tarkoittaa työnny syvemmälle.
Kun kalu on kerran päässyt nielun ohi, voi joko mies työnnellä edestaikaisin nielussa, tai nainen painella päätään alaspäin. Paras on kun löytää yhteisen rytmin.
Siltikään tuo ei onnistu kaikkien kanssa vaikka kakomisrefleksi ei olisikaan se ongelma. Joidenkin kanssa kalu vain stoppaa nieluun ikäänkuin siellä ei olisi ollenkaan väylää alas.
Syväkurkutus on nimensä mukaisesti varsin syvällä. Itselläni on aika keskivertopituus, ja pitää työntyä se. huulet on painuneena tyveä asti ennen kuin koko nuppi on ohittanut nielun.
Silloin kun molemmat sitä haluaa, niin syväkurkutus on vertaansa vailla oleva kokemus.
Ja olisi hyvä myös jollain eleillä, äänillä tai sanoilla antaa ennakkovaroitus ennen laukeamista. Parhaassa tapauksessa se menee suoraan vatsaan, mutta jos vetää ulos samalla kun tulee, niin helposti menee ns. väärään kurkkuun. Ei kiva.
Kaikkiin edellä oleviin asiallisiin vinkkeihin haluaisin lisätä, ettätyönnä kieli mahdollisimman leveänä mahdollisimman pitkälle ulos. Näin nielussa on vähemmän tavaraa tukkeena. Toimii ;-) N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen selällään ja mies päällä ei välttämättä ole paras kun siinä miehen pitää kontrolloida kuinka suurella painolla painaa sisään. Lisäksi se on aika raskas (lankutus)asento myös, ja ainakin itse mietin enemmän sitä, etten satuta toista, kun voisin keskittyä siihen mitä minulle halutaan tehdä.
Ne joiden kanssa tuota on tullut harrastettua, paremmin on toiminut asento missä nainen on vatsallaan selällään olevan miehen päällä pää jalkoihin päin (niinkuin kuusysissä). Tällöin nainen voi painaa päätään alaspäin oman fiiliksen mukaan, kalu työntyy suuhun oikeassa kulmassa ja nainen voi paremmin hakea asentoa jossa kalu menee nieluun. Tässä asennossa nainen voi hyvin ohjata miehen työntöjä/lantion nostoja laittamalla kädet miehen pakaroiden alle; nostaa pakaroita tarkoittaa työnny syvemmälle.
Kun kalu on kerran päässyt nielun ohi, voi joko mies työnnellä edestaikaisin nielussa, tai nainen painella päätään alaspäin. Paras on kun löytää yhteisen rytmin.
Siltikään tuo ei onnistu kaikkien kanssa vaikka kakomisrefleksi ei olisikaan se ongelma. Joidenkin kanssa kalu vain stoppaa nieluun ikäänkuin siellä ei olisi ollenkaan väylää alas.
Syväkurkutus on nimensä mukaisesti varsin syvällä. Itselläni on aika keskivertopituus, ja pitää työntyä se. huulet on painuneena tyveä asti ennen kuin koko nuppi on ohittanut nielun.
Silloin kun molemmat sitä haluaa, niin syväkurkutus on vertaansa vailla oleva kokemus.
Ja olisi hyvä myös jollain eleillä, äänillä tai sanoilla antaa ennakkovaroitus ennen laukeamista. Parhaassa tapauksessa se menee suoraan vatsaan, mutta jos vetää ulos samalla kun tulee, niin helposti menee ns. väärään kurkkuun. Ei kiva.
Kuvailit juuri huonoimman mahdollisen asennon syväkurkkuiluun naisen kannalta. Ei mene nieluun tossa asennossa, ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri huonoimman mahdollisen asennon syväkurkkuiluun naisen kannalta. Ei mene nieluun tossa asennossa, ei mitenkään.
Nämä on yksilöllisiä eroja, itselläni taas menee helposti noin (ja oikeastaan kaikissa muissakin asennoissa, eli ei niin väliä sillä).
Tosin olen mieluummin kasvot miehen kasvoja kohti, koska haluan nähdä miehen reaktiot ja mieskin oletettavasti kasvoni ja sen, kun kulli uppoaa juurta myöten suuhun.
Sen sijaan mies rintakehäni päällä n*ssimassa suuhuni ei ole lempiasentojani, mieluummin jos haluaa suuhun panna niin tekee sen niin, että olen polvillani edessä.
Siinä menee smoothisti ja esteettisempikin se asento on mielestäni.
Itselleni myös estetiikka ja katsekontakti tärkeää.
No aika paljon näytät panostaneen täysin tyhjänpäiväiseen juttuun, jos sallit sanoa. Näin miehenä ei ole koskaan tullut sellainen tapaus eteen, missä olisin ajatellut että muuten tosi hotti nainen, mutta hitto kun ei osaa deep throatia. (Siis voit tietenkin itsekin olla mies, mutta ei sillä väliä, pointtini on silti sama.)