Onko työkaverini oluen suurkuluttaja?
Ystäväni on lähikaupassa töissä. Hän sanoi että työkaverini ostaa usein olutta ruokaostosten yhteydessä. Olemme olleet samassa työpaikassa yli 10v. Hän on tunnollinen ja joustava työkaveri, ei ole juurikaan sairaspoissaoloja ja tarvittaessa tekee ylitöitä. Jotenki tuo oluen ostaminen tuntuu oudolta, hän on yksinasuva ja paljon liikkuva ihminen. Ap
Kommentit (26)
Minua kiinnostaisi enemmän määrät. Ostaako salkullisen vai pari bisseä silloin tällöin, siinä on eroa. Ja sukupuoli, nainen ei kestä kuin 1-2 päivässä, omat maksa-arvoni nousivat jo tuosta määrästä.
Kaupan kassoillakin on salassapitovelvollisuus eivätkä he saa kertoa asiakkaistaan ulkopuolisille. Ilmoita ystävästäsi kauppiaalle jotta voidaan aloittaa kurinpitotoimet.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi enemmän määrät. Ostaako salkullisen vai pari bisseä silloin tällöin, siinä on eroa. Ja sukupuoli, nainen ei kestä kuin 1-2 päivässä, omat maksa-arvoni nousivat jo tuosta määrästä.
No melkoinen kyylä olet sinäkin kun ylipäänsä kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpön. Jos sinun maksa-arvosi nousevat tuollaisesta, se ei tarkoita, että ne yleisesti ihmisillä nousisivat. Jotkut naiset juovat reippaastikin, eikä pitkänkään ajanjakson jälkeen heidän maksa-arvoissaan näy mitään huolestuttavaa.
Ja mitä sinulle tai minulle kuuluu ylipäätään kuinka paljon joku on ostanut olutta. Se kuuluu ja on huolestuttavaa, että joissakin kaupoissa on tällaisia juorukelloja myyjinä. Kertovatko he myös, kuinka paljon joku ostaa makkaraa, karamelliä, limsaa, kondomeja, terveyssiteitä tms.?
Tällainen myyjä ansaitsisi potkun perseelleen.
Kaljakuskina joutuu yllättävän usein olemaan. Jos hän ite jois joka päivä kyllä sen kuule oisit naamasta jo nähny. Kauhee kaupanmyyjä. Onnex saksasta saa suoraan ovelle tilattua ja viä edullisesti.