Voi kakka! Olenko tulossa hulluksi?(parisuhde ja seksi)
Minulla on mies, mutta minä näin viime yönä unta, että harrastin seksiä toisen kanssa, tunnen tämän miehen tosielämässä, mutta en ole koskaan seksuaallista siitä ajatellut, kun ei ole ollenkaan kiinnostava.. Näitä on nyt ollut lähiaikoina muutama uni... Miksi en näe omasta miehestäni seksi unia ja miksi en oikeastaan halua tosi elämässä häneltä seksiä...
Apua :( miten etenen asian kanssa? (olen raskaana ja voi johtua siitä, että ei nyt maistu seksi, mutta eipä siltä kyllä viime aikoina saanut mitään irti... On hänellä yritystä, mutta kun ei vaan nappaa...
Pidänkö mölyt sisälläni vai otanko esiin ja miten muka voi sanoa, "kulta, sinusta on tullut paska sängyssä" :D ai kauheeta, ei oikeasti edes naurata...
Ollaan oltu 10 v yhdessä ja nyt siis toinen lapsi tulossa, eka 4 v...
Kommentit (6)
mulla oli ihan sama juttu esikoista odotellessa, näin seksi unia toisista miehistä ja puhuin vielä unissani...
kyllä 10 vuoden jälkeen on oikeus jo sanoa mitä vain, sen ku kakaiset ulos vaan. muutenkin raskaus aikana, itsellä ainakin, seksuaaliset mieltymykset muuttuu.
M
Et tosiaan sano mitään.. odottele nyt ihan rauhassa tuo pikkalapsivaihe yli eli tuommoiset 3-4 vuotta ja jos sittenkään ei nappaa, sitten yhdessä jonnekin asiaa purkamaan. Itse näin viime yönä unta yhdestä työkaverista (ei seksiä, mutta ihan uskomaton turvallisuuden tunne hänen seurassaan siinä unessa) enkä tosiaan kuvittele, että siinä ois mitään sen kummempaa, kunhan näin unen.
En tietenkään siitä unesta kertoisi mitään!!!! mutta ihan yleensä miten voi ottaa asian esille, että haluan seksiä, mutta en saa sinulta mitään...
ap
No jos vaikka nätisti teet alotteita ja kerrot mitä haluaisit, tai näytät.
Älä nyt ainakaan sano että 'susta on tullut paska sängyssä'!!!! Ei taitais paljon auttaa tilanteeseen
Pane sitä unessa näkemääsi, niin tiedät totuuden, eikä tarvitse vinkua täällä.
Todellakin pidät sen suusi tukossa.