Radio Nova suosituin radiokanava, mutta...
Oletteko ajatelleet sitä, että Nova on monesti ainoa kanava, joka kuuluu? Muut saattaa ritistä ja rätistä, mutta Nova kuuluu missä vain. Saattaa vähän vääristää tuloksia, kun kanavaa ei kuunnella vapaaehtoisesti :D
Kommentit (28)
En tiedä missä päin ap luuhaa, mutta mulla ei ole kyllä ollut samaa ongelmaa, usein nova on se kanava, joka on esim. matkanteon aikana kateissa.
Mutta jos siis pakotettuna joudut kuuntelemaan Novaa, niin tosiaanko myös äänestäisit sen kanavan vuoden kanavaksi??? Enpä usko, itse en niin pöljä olisi :)
Vierailija kirjoitti:
Niina Backman on ihana, se nauru!
Naurussa on jotain ärsyttävän ihanaa :)
Mutta niin luokattoman tyhmä ihminen noin muuten, jännää, että saa tehdä radioon ohjelmaa :D Kuvastaako Novan kuuntelijoita? Hmm.
Ennen kuuntelin Kissiä ja Voicea, mikä sen nimi sattui olemaan, mutta sitten muutettiin Voice ihan paskaksi ja sen hyvät puolet siirrettiin Novalle, joten Novaa olen kuunnellut siitä asti. Ja kuuntelen radiota vain automatkoilla, en kotona. Parasta musiikkia ja siedettävät puheet, ei vaan ole muita sellaisia kanavia missä tulisi normaalia musiikkia ja normaalia puhetta.
Mä tykkään siitä aamujuontaja Minnasta.
No ainakin täällä Tampereella se Nova tosiaan kuuluu parhaiten. Mutta kun laittaa stereosta sen antennipiuhan niin kuuluu kyllä kaikki kanavat...toisin kuin antennimankalla. T. mummeli
Olen huomannut saman. Jos autoilee pidemmän matkan, niin Nova ja joku Ylen kanava on ainoita, joita ei tarvitse hakea koko ajan uudestaan. Ainakin jos menee isoilla teillä. Jossain Rymättylän mökkitiellä ei varmaan enää kuulu.
Kiva jos toiset tykkää. Minä en jaksa kuunnella Novaa, kun siellä on soinut 20 vuotta samat biisit.
Niina Backman on kyllä kiva, kun sitä olen joskus kuullut salilla.
Kyllä, olen huomannut täsmälleen saman jo kauan sitten. Muistan kun lapsillekin viime kesänä automatkalla sanoin, että nyt olemme todella keskellä metsää, kun ei edes Nova kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Juuri se nauru on syy miksi en pysty kuuntelemaan.
Mä kuuntelen työmatkoilla novaa ja aamulla Minnan takia, iltapäivällä siellä on Niina ja se pienten lasten isä joka ei käy salilla ja siis musan takia. Työmatkat vaan vartin suuntaansa eli puoli tuntia yhteensä. Minna on paras😊.
Kuuntelin viimeks vuosia sitten, vieläkö ne soittelee eerostramatsotteja joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin viimeks vuosia sitten, vieläkö ne soittelee eerostramatsotteja joka päivä?
Joo ja laurapausineja
Anssi ja Niina on kyllä ihanan pirteitä. Jotenkin aamuista on kadonnut huumori Akin myötä.
Olisi kiva kuunnella enemmän musiikkia kanavilta, mutta sieltä tulee liikaa mainoksia ja juontajien lässytystä. Jos juontajilla olisi edes mielenkiintoista sanottavaa mutta harvoin näin on. Novan aamujuontajat ovat jämähtäneet niin omalle mukavuusalueelleen juttujen kuin musankin suhteen. Ei pysty kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Anssi ja Niina on kyllä ihanan pirteitä. Jotenkin aamuista on kadonnut huumori Akin myötä.
Aki on alkanut ukkoontua, pientä tosikkomaisuutta ilmassa. Noh, vielä heitä kuuntelen, kun en parempaa ole löytänyt.
Eikö Linnanahde oo enää aamussa? Onko Minna Kuukka yksin..?
Kuuntelen yleensä klo 10 alkaen lähes koko pvän radiota (taustalla auki). Esko on yllättäen osottautunut kivaksi, samoin Anssi ja Niina ja illan Heidit. Retroperjantai on kyllä kaikista paras!
Tai oikeestasn kaikista parasta on Pimiän käkättäjän häipyminen kanavalta!
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä aamujuontaja Minnasta.
Minnalla on todella ihana ääni ja se sen rauhallisuus, elämänkokemus ja positiivinen asenne kuuluu kaikesta läpi. Ihan kuin rakastavaa äitiä kuuntelisi.
Mulla soi aamulla kelloradio klo 6:00. Nova on päällä, kun rakastan herätä kanavan aamushouhun. Äänet on miellyttäviä ja Minnan iha nauru pelastaa harmaammankin aamun.
Novalle ominaista on lämpö. Muut kanavat panostavat pilkaallisuuteen, rumaan kieleen ja ylenkatsontaan.
Novalle ominaista on lämpö ja turva.