Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka on 100% varmoja siitä, että oma mies ei petä?

Vierailija
19.05.2006 |

Tuntuu niin kamalan pahalta, kun monet täälläkin saavat miehensä kiinni pettämisestä. Tai monia äitejä täällä on petetty.

Olenko mä ainoa nainen, joka ihan oikeasti 100% varmasti on varma siitä, että oma mies ei petä? Ei ole edes sellaista " mitä jos sittenkin" -mahdollisuutta olemassa.

Kysyn siis: Onko täällä muita samanlaisia? :0)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ennen, mutta nyt mies on ex.

Vierailija
2/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan häneen sataprosenttisesti, mutta never say never.

Miksi luotan? Olemme olleet yhdessä jo 17 vuotta. Voihan ihminen tosin muuttua ajan myötä, mutta tällä kokemuksella häneen voi luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni uskonto on jyrkästi avioliiton ulkopuolista seksiä vastaan, ja vaikkei mieheni ole muuten kovin uskovainen, niin pettää hän ei voisi.

Vierailija
4/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on sellainen asia, joka niin rankasti miehen perusarvoja vastaan, ettei varmasti pystyisi pettämään, koska ei sen jälkeen voisi enää elää itsensä kanssa.

Vierailija
5/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä sen tiedän. Tiedän vain. En väitä olevani mikään ennustajaeukko tms. mutta se on vaan se tunne sydämessä ja tieto jossain aivojen sopukoissa.

Mä vaan tiedän, että mun mies ei petä.

On lähdössä risteilylle työporukan kanssa kesäkuussa, ja minusta se on vain mukavaa, että hänkin saa omaa aikaa. MIelessä ei ole edes käynyt pieni epäilys, että pettäisi.

Ja teille epäilijöille tiedoksi: en ole naiivi tai sinisilmäinen. Tämä on tällainen tunnekysymys ;0)

ap

Vierailija
6/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis harrasta mitään, ei käy kapakassa, ei ole kavereita :-(

Olin hänen eka seurustelukumppaninsakin, joten ei ole kovin aktiivinen naisten suhteenkaan.

Vierailija
7/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että koskaan ei voi olla varma. Parhaan ystävän mies otti ja lähti toisen matkaan:-( Luotan omaan mieheeni 100%, mutta silti sanon että täysin varma en voi hänestäkään olla.

Vierailija
8/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellainenkin ihminen voi pettää josta ei sitä ikinä uskoisi. Eli satavarma ei kukaan voi olla kun kyse on toisesta ihmisestä ja toisen ihmisen valinnoista ja tunteista.

Vierailija
9/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkää voi tietää tulevasta, mutta tällä hetkellä olen varma ettei petä.

Vierailija
10/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta avioliiton on kuitenkin lähdettävä luottamuksesta puolisoa kohtaan. Musta olisi ihan järjetöntä olla suhteessa, jos mun pitäisi miestäni epäillä aina, kun sille soittaa naisihminen tai kun se lähtee poikien kanssa ulos. Käynhän mäkin ulkona tyttöjen kanssa ja mullekin soittelee joskus miespuoliset ihmiset, työasioissa, kaverina, tai vaikka miehen kaveri voi soittaa sopiakseen mun kanssa jostain menosta, minne ollaan kaikki menossa, kun kuitenkin tiedän meidän aikataulut paremmin!

Ainahan voi käydä niin, että munkin mies pettää, mutta en mä sen pikkuruisen mahdollisuuden takia ala sitä nyt epäilemään!

Vierailija
11/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kelle kerroin miehen pettämisestä, olivat todella todella tyrmistyneitä. Mieheni katuu tekoaa todella todella rankasti ja sanoo, että jos vielä pettää, niin tappaa sen jälkeen ittensä (eikä tosiaan puhu tälläistä vain " puhuakseen" )

elämässä tulee tilanteita, kun ei tiedä itsekään mitä tehdä.

Mieheni oli pettämisen aikaan, masentunut, minulla oli synnytyksen jälkeinen masennus, lapsi sairasti ja mies joutui todella lujille niin kotona kun töissä. ajatteli kait, että sillä pääsee kaikesta, kun pettää...

Vierailija
12/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on itsellään ollut ankea lapsuus ko. asian takia ja on usein puhunut mulle asiasta ja sanonut, ettei ikinä tekis sellaista vaimolleen ja lapsilleen. Olemme myös yhä 20 v:n jälkeen rakastuneita toisiimme, lisäksi olemme myös toistemme parhaat ystävät, ei sellaiselle ihmiselle voi niin pahasti kumpikaan tehdä. Seksinkään puutteessa ei tarvitse kummankaan olla.

Lasten ja kodin lisäksi meillä on myös yhteinen yritys, joten en todellakaan usko, että mieheni haluaisi hajottaa kaiken tämän. Suurimman osan ajasta olemme yhdessä, eli ei oikein olisi tilaisuuttakaan pettää. Mies harrastaa lenkkeilyä, hiihtoa, kalastusta ja sählyä, ei kovin otollisia harrastuksia pettämiseen. Baarissa ei kumpikaan käydä yksin. Niin ja asutaan korvessa...

Vierailija
13/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole! Tilaisuus tekee niin monesta varkaan (itse en ole kuitenkaan ikinä pettänyt!!) Tuntuu että monikin ihminen on vähän liian sinisilmäinen...Oma mies ainakin pystyisi pettämään töissä, vaikka miesvaltainen ala onkin (töistä pystyy aika helposti lähtemään pariksi tunniksi pois) ja iltaisinkin ainakin periaatteessa olisi mahdollisuus häippästä toisen naisen hoiviin...

Ja kyllä, vaikka " lenkillä" ennättää pettää! Muistan kuinka yksi tuttu mies jäi kiinni pettämisestä, oli käynyt joka päivä tunnin " juoksulenkillä" ja tuli aina sen jälkeen hikisenä kotiin ja suoraan suihkuun...yök.

Vierailija
14/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pettäminen on sellainen asia, joka niin rankasti miehen perusarvoja vastaan, ettei varmasti pystyisi pettämään, koska ei sen jälkeen voisi enää elää itsensä kanssa.

Ja vaikka sellainen vahinko kävisikin että pettäisi, niin ei pystyisi kauan esittämään että kaikki on kunnossa.

Vierailija
15/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pitäis kenenkään muunkaan uskoa

Vierailija
16/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä meidän kylällä ei oikeen ole potentiaalisia pettäjäkavereita, että sen takia olen aika varma, ettei mies ehdi pettää sen tunnin lenkkinsä aikana. Ihan naurattaa ajatella näitä vaihtoehtoja...10 lapsen lestadiolaisäitiä, kaikkia 60-90 v mummoja, yhtä jehovalaista kiihkoilijaa, 100 kiloista alkkisnaista...no onhan täällä nyt vähän nuorempiakin, mutta ei todellakaan ketään mahdollista pettäjäkaveria. Että ihan varma uskallan olla.

t. 22

Vierailija
17/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän tasan tarkkaan ettei mieheni ole pettänyt minua. Tunnen hänet läpikotaisin ja no sen vain tietää. Olen mustasukkainen joskus, mutta ihan turhista esim. joku akka roikkuu liian likellä. Huomaisin kyllä, jos vieras liha olisi kiinnostanut.

Sen verran tunteikas ja " herkkä" mies, että pysyy uskollisena. Niin paljon on yhdessä koettu.

Vierailija
18/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailut juuri minun miestäni ;0)! Eli mulla on ihan samanlainen ihana miehenä.

Ja mun miehellä kyllä varmasti olisi ollut miljoona tilaisuutta pettää. Sillä on myös älyttömästi naisia kavereina. Tekee myös päivätyönsä lisäksi keikkahommaa asentajana, joten kyllähän noita tilaisuuksia olisi...

ap

Vierailija
19/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kuvausta muuten vain, että meillä on kummallakin kavereina sekä miehiä, että naisia. On mukavaa, kun ei tarvi huolehtia, että mitähän se ukko jutteli sen " tertun" kanssa ennen kuin sen mies tuli kotiin.

Ukkoni ei ole kuitenkaan mikään kotona nysvääjä ja joskus tekee keikkahommia. Käydään erikseen useimmiten tuulettumassa.

Tällaisessa suhteessa nauttii, kun on luottamus puolin ja toisin. Kyllä niitä hyviäkin miehiä on, vaikka täällä saa ihan toisen kuvan.

nro 27

Vierailija
20/21 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen meistä on aina nyt 9kk tyttösen kanssa kotona. Yleensä lähdetään kyllä 1-2 krt vuodessa esim. ristielylle ihan kahdestaan, ja vietetään todellista laatuaikaa kahdestaan.

Muuten sitä laatuaikaa vietetään yleensä viikonloppuisin kotona leffan, saunaoluen ja muun kivan merkeissä.

On kyllä tosi kiva huomata, että näitä " hyviä" miehiä löytyy enemmänkin :0).

Olemme onnellisia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä