Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestyin vihdoin naista johon olen ihastunut

Vierailija
25.03.2019 |

Töissä ihastumaani naiseen tein viimein liikkeen ja kysyin kahville, no sieltä tuli tällainen: "mulla on poikaystävä kylläkin, mutta voidaanhan me kavereina lähteä, täytyy sanoa tosi rohkea kyllä olet kun kysyit kyllä joku päivä jonkun kanssa lykästää".

Eipä siinä muuta kuin muutamat "joo, ehkä, katsotaan" sen jälkeen vaihdettu, eipä ole tämän jälkeen katseita vaihdeltu ja kylmää tuulta on lähinnä häneltä koettu. Eipä auta, että tämän naisen facebuukissaan lukee status: sinkku.

Onko turha edes yrittää, näitä pettymyksiä riittää ja päällimmäisenä on arvottomuuden tunne kun torjuntoja torjuntojen päälle tulee loputtomiin.

Kun ei tule onnistumisia, niin miten itsetunto ja itsevarmuus ikinä kehittyy?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeliraget täälläkin tuttuja ja tuo valehtelijaksi syyttely, mikä vaikuttaa olevan miehille yleistä. Siksi jokainen yhtään enemmän juttutuulelle alkava mies saa kuunnelle juttuja miten ihana poikaystävä minulla on. Totta kai hänestä on kiva puhua, muita miehiä tuskin kiinnostaa mutta ainakaan ei tarvitse minua alkaa syyttää jos en joka randomista tai työkaverista kiinnostu. Ihan kuin se kiinnostuksen puute ilman syytäkään olisi kiukuttelun paikka.

Vierailija
22/23 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu yhden miehen kaa kohta vuoden ja sen facebook status on yhä "domestic relationship sen ja sen kaa since 06/2017" :D

Eli jos face kertois totuuden, tää mies olisi vielä eksänsä kaa.

Onko tuo nyt niin tarkkaa mitä sen urkintafirman tietoihin profiilissaan on päivittänyt ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko tän naisen pitänyt lähteä kanssasi treffeille poikaystävästä huolimatta,vai mitä tarkoitat valituksella että kun ei tule onnistumisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme