Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä haluaisit viimeisen lapsesi?

Vierailija
25.03.2019 |

Tai mikä on sinusta vielä hyvä ikä saada lapsia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 27. Alle 30 joka tapauksessa. Ihanaa kun alle 50-vuotiaana olisi jo lapset lentäneet pesästä.

Vierailija
2/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäisenä kuin ensimmäisen eli 25-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajattelin, että alle kolmekymppisenä pitäisi olla lapset tehty, ja kaksi sainkin ennen tuota ikää. Nyt olen 31, ja yhden voisin vielä hankkia, kuitenkin viimeistään 35-vuotiaana.

Vierailija
4/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin sinä vuonna 36, kun sain kuopuksemme..itsestäni tuntuu, että se oli hyvä ikä lopettaa lasten "saaminen"!

Vierailija
5/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40 v ja sain 35 v.

Vierailija
6/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 27. Alle 30 joka tapauksessa. Ihanaa kun alle 50-vuotiaana olisi jo lapset lentäneet pesästä.

Miksi ihmeessä edes haluaa lapsia jos vaan odottaa että ne lentää pesästä? 😂

Vierailija
7/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman ikäisenä kuin ensimmäisen eli 25-vuotiaana.

Olin tulossa vastaamaan ihan samaa.

Vierailija
8/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli päätös ja ajattelin opastaa lapsianikin et ei lapsia ennen 25v. Ihanaa kun on saanut elää vapaan nuoruuden, opiskella, juhlia ja nähdä maailmaa kavereiden ja nykyisen miehen kaa.

Hmm, ja mulla se yläraja taitaa olla 35v, sen jälkeen en lapsia haluaisi lisää puuhailla.

Vierailija
9/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 olisi hyvä ikä, jos miestä vielä kiinnostaisi. Ei kiinnosta, joten loppui osaltani jo aiemmin.

Vierailija
10/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v oli oikein sopiva ikä saada viimeinen (kolmas) lapsi. Nyt ikää itsellä 37v ja aikaa löytyy myös uralleja itselle... lapset kun ovat isoja.

Vierailija
11/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aina, että lapset pitää olla tehtynä alle 30-vuotiaana. No, koska aina ei mene niin kuin haluaa, sain esikoiseni 32-vuotiaana monen vuoden yrittämisen jälkeen. Ikää on nyt kohta 36 ja haluaisin ehkä vielä toisen. Jos en saa ennen kuin täytän 40, niin olkoon.

Vierailija
12/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin lapset nuorena, ja 19-vuotias olinkin kun yrittäminen aloitettiin. Mutta kaikista yrityksistä ja hoidoista huolimatta esikoiseni syntyi vasta minun ollessa 24-vuotias, joten kun toiveissa on useampi lapsi niin vuosia saa varmasti aikaa varata lasten saamiselle.

Todennäköisesti kuitenkin viimeistään 35-vuotiaana lopetan lasten yrittämisen (en halua lapsille yli 10 vuoden ikäeroa), mutta siihen asti yritämme saada esikoiselle sisaruksia ja toivottavasti edes 1 sisarus tulee seuraavan 10 vuoden aikana, mutta useampikin saa tulla.

Vierailija
13/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ja sain viimeisen 30-vuotiaana. Kaikki lapset lensivät pesästä n. 18-19-vuotiaana, jolloin olin siis alle 50-v.

Oli ihanaa, kun kaikki olivat kotona, mutta ihanaa on tämä oma vapauskin!

Vierailija
14/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v ja olen mies.

Vierailija
15/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lapset ennen kuin täytän 35. Täytän tänä vuonna 30, lapsio 0. Kiirettä pukkaa. 1-2 lasta oma lapsilukutoive. Poikaystävä ei varmaan ole ollenkaan kartalla naisten hedelmällisyydestä. Voiko häntä valistaa vai juokseeko karkuun kun tajuaa että vauvakuumeilen jo? Seurusteltu ollaan alle vuosi.

En halua omia lapsia hirveän vanhana, plus ei sitä tiedä vaikka yrittäisi, ettei niitä ehkä tulekaan? Mulla on pco-tyyppiset munasarjat. Miesystävä ei tiedä sitäkään.

Vierailija
16/16 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan päätin, että jos Luoja suo, niin lapset on hankittuna ennen kuin 30 on mittarissa. Kolmas ja viimeinen syntyi, kun olin 28. Nyt kaikki jo omillaan, oi ihanuus tätä omaa oloa ja rauhaa. Lastenlasten pienten jalkojen töminää odotellessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi