Miksi ette tee seksissä jotain sellaista, jota haluaisitte?
Eli jotain sellaista, jota haluaisitte ainakin kokeilla, mutta ette ole koskaan kokeilleet/tehneet. Ei siis niin, että entiseltä kumppanilta sai suuhoitoa, mutta nykyiseltä ei. Eikä niin, että kokeilin vaikka peppuseksiä mutta en tykännyt joten nyt en enää tee.
Onko oma päätös olla tekemättä, vai kumppanin? Eikö onnistu, etkö uskalla, vai onko estot/ennakkoluulot tiellä? Vai joku muu syy?
Laittakaa mikä juttu on kyseessä + mikä on syy.
Kommentit (16)
Peppuun haluaisin panna vaan terska on niin iso ettei nainen anna.
Haluaisin nähdä kun toinen mies panee vaimoani, joko niin että itse vaan katson tai olen mukana kolmantena. Mutta en uskalla, pelkään tuntemuksia siinä tilanteessa (esim oma mustasukkaisuuteni) ja sen jälkeen etenkin jos vaimo yhtään ihastuu kyseiseen mieheen. En ole edes ottanut koskaan puheeksi, lähinnä siksi että luulisin vaimoni suostuvan siihen (on kerran pienessä hiprakassa vihjaissut jotain vähän siihen suuntaan).
Musta olis ihana tuottaa miehelle räjäyttävä orgasmi eturauhasen kautta. Oon pari kertaa varovasti koittanut ja tiedän että mies tykkäisi, mutta mua pelottaa etten osaa ja pahimmillaan satutan ja traumatisoin. Oon suht siveä itse vaikka mies kyllä saa mut mukaan mihin tahansa irstailuun.
Plus sillä on niin karvanen ahteri :D enkä paljain käsin haluaisi ronkkia kun hygieniakin pohdituttaa.
Eikö se latistaisi tunnelmaa jos vedän hanskat käteen ja sanon että "käypäs siivoomas et pääsen paremmin sisään"?
Vierailija kirjoitti:
Musta olis ihana tuottaa miehelle räjäyttävä orgasmi eturauhasen kautta. Oon pari kertaa varovasti koittanut ja tiedän että mies tykkäisi, mutta mua pelottaa etten osaa ja pahimmillaan satutan ja traumatisoin. Oon suht siveä itse vaikka mies kyllä saa mut mukaan mihin tahansa irstailuun.
Plus sillä on niin karvanen ahteri :D enkä paljain käsin haluaisi ronkkia kun hygieniakin pohdituttaa.
Eikö se latistaisi tunnelmaa jos vedän hanskat käteen ja sanon että "käypäs siivoomas et pääsen paremmin sisään"?
Hommaa jokin tarkoitukseen sopiva lelu niin ei tarvitse sormia pohtia... Olisi aika mahtava ylläri ainakin mulle, mutta ei taida tapahtua. Itse en viitsi lelua hommata, kun arveluttaa vähän miten tuo rouva sen mahtaisi ottaa. Hän nyt kuitenkin sentään sormella tohtii hieroa pyllyä, vaikkei syvälle menekään, mukavaa se sekin jo on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minua haittaisi, jos olisi hanska, siis sellainen ohut lateksinen. Kunhan vaan liukkari on sellaista joka sopii lateksille.
M49 kirjoitti:
Hommaa jokin tarkoitukseen sopiva lelu niin ei tarvitse sormia pohtia... Olisi aika mahtava ylläri ainakin mulle, mutta ei taida tapahtua. Itse en viitsi lelua hommata, kun arveluttaa vähän miten tuo rouva sen mahtaisi ottaa. Hän nyt kuitenkin sentään sormella tohtii hieroa pyllyä, vaikkei syvälle menekään, mukavaa se sekin jo on.
Eturauhasta voi hoidella todella hyvin ulkopuolelta eikä tartte sotkea paikkoja. Hierot voimakkaasti painaen sieltä takaa missä pallit loppuvat ja äijältä tulee minuutissa. Ainakin mulla käy niin kun vaimo ottaa suihin ja hieroo samalla.
Kun se toinen ei halua kun perus La iltana peiton alla saunan jälkeen pimeessä ilman esileikkiä.Niin tee ja kokeile siinä sitten mitään....
Rakastan laueta suuhun ja jatkaa tämän jälkeen suun nussimista..
Muttakun vaimo ei siedä spermaa suussa.
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Eturauhasta voi hoidella todella hyvin ulkopuolelta eikä tartte sotkea paikkoja. Hierot voimakkaasti painaen sieltä takaa missä pallit loppuvat ja äijältä tulee minuutissa. Ainakin mulla käy niin kun vaimo ottaa suihin ja hieroo samalla.
... mut ei toimi kuitenkaan kaikilla, joten kannattaa nyt sitten kysäistä että onhan varmasti hyvä. Mulla se painelu tuntuu vaan epämiellyttävältä, ei ollenkaan hyvältä.
Ois aika paljonkin mitä haluaisin. Mm että nainen antaa suuseksiä tai peppua.
Se on vaan aika mahdoton yhtälö kun vasta peluri ei suostu.
No katsella ja kuunnella toista paria naimassa. Ehkä että toiset katselisi meitä. Että joku katselisi ja runkkaisi kun mua nussitaan.
Ei ole ollut sopivaa tilaisuutta.
Sitten osa noista jutuista saattaisi ollakin kiusallista tai mennä liian pitkälle hetken huumassa ja / tai jälkeenpäin olisi mustasukkaisuutta ym.
Jotkut noista tulee kyllä todennäköisesti toteutumaan.
Haluaisin myös antaa eturauhasorgasmin.
Haluaisin toistekin laueta puolison suuhun ja haluaisin myös että puoliso nuolisi ja fistaisi peppuani, mutta ei hän halua. Sormia ja dildoa onneksi joskus saan sisääni. Lisäksi haluaisin nuolla puolison ykköstä ja kakkosta, mutta hän ei pidä nuolemisesta. Toisin päin ei ole vielä mitään toiveasiaa ollut yli 20 vuoteen, jota en kokeilisi tai tekisi säännöllisesti.
M41
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä kun toinen mies panee vaimoani, joko niin että itse vaan katson tai olen mukana kolmantena. Mutta en uskalla, pelkään tuntemuksia siinä tilanteessa (esim oma mustasukkaisuuteni) ja sen jälkeen etenkin jos vaimo yhtään ihastuu kyseiseen mieheen. En ole edes ottanut koskaan puheeksi, lähinnä siksi että luulisin vaimoni suostuvan siihen (on kerran pienessä hiprakassa vihjaissut jotain vähän siihen suuntaan).
Tismalleen sama juttu, paitsi että olen se nainen... tämä on yhteinen fantasiamme, mutta emme ole uskaltaneet kokeilla. Juurikin mainitsemistasi syistä. Lisäksi itselläni on sellainen pelko, että tuntisin itseni jälkikäteen likaiseksi tai pettäjäksi.
Lähellä kokeilu oli kerran, meillä oli jo se toinen mieskin katsottuna ja harkittiin pyytämistä mukaan. Mutta olin hieman ihastunut tähän toiseen mieheen ja oma mieheni koki tilanteen liian uhkaavana. Ymmärrän häntä toki, vaikka ihastus ei mitään vakavaa ollutkaan.
Yhdessä masturbointia. Minä haluaisin kovasti, mutta kumppani ei lainkaan välitä itsetyydytyksestä, ei yhdessä eikä erikseen.