Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperon oudot/hauskat lelut

Vierailija
25.03.2019 |

Minun puolitoista vuotias leikkii kyllä mitä ihmeellisimmillä asioilla.
Nyt on hyvät leikit legopalikan ja limsamukin kannen kanssa! No nyt alkoi pelaamaan sählyä sillä kannella 😀
Viikonloppuna leikki tampoonilla joka sius ihan muoveissa ja käyttämätön! Oli niin onnellinen se kädessä että en raaskinut ottaa pois.
Olin viime viikolla leikkauksessa ja irrotin kotona yhden sellaisen läpyskän missä on ekg käyrä kiinni ja sillä leikki myös.

Mitä hauskoja leluja teidän lapset on keksinyt?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on normaalia kaikille lapsille. Kaikki muut paitsi omat lelut on kiinnostavia. Oma lapseni leikkii villasukalla.

Vierailija
2/4 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella oli kengän irtopohja, johon kiintyi niin että nukkuikin sen kanssa :D Ja nuoremmalla oli mäkkärin limsamukin kansi, jolla leikki kuin kissa ikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät eivät ikä löydy hyllystä, kattilan kannet ja mutta katoaa kaapeista, teippi, kynät ja sinitarra saa kyytiä heti jos jää käden ulottuville...

Vierailija
4/4 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää muista konkreettisesti, mitä ne tavarat oli, joilla esikoiseni leikki, mutta hän leikki pienenä lähinnä muilla asioilla kuin leluilla. Kesti aika kauan, että hän ylipäätään kiinnostui tavaroista, ja sitten kun kiinnostui, kesti kauan, että lelut herättivät halun leikkiä. Kuopus taas innostui leluista jo vauvana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi