Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En lukenut ylioppilaskokeisiin

Vierailija
25.03.2019 |

Siis en millään vaan jaksanut. Kirjotin äikän, englannin ja historian. Lyhyt matikka ois huomenna enkä oo ees avannu kirjaa. Mitä hyötyä sitä enää olis ees avata. Historian kokeessa osasin vaan pari monivalintaa. Äikkä meni kai ihan ookoo, mut enkkua en osaa yhtää. En tiiä olisko jaksanu paremmin, jos olis kirjottanu syksyllä jo jotain. Ajattelin vaan et kyllä mä reippaana tyttönä jaksan niihin kaikkii lukee ku neljä vaan kirjotin. Mut ei. En tiiä yhtään mitä mä teen nyt. Auttakaa! En tiiä kyl mikä täs enää auttaa, mut keksikää ny jotain. En tiiä. Masentaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnee vaa jatko-opintoihin

Vierailija
2/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä järkee on edes mennä lukioon, jos ei kirjota tai opiskele mitään hyödyllistä? Jos lukiosta haluaa jotain irti täytyy ottaa ainakin pitkä matematiikka, kemia ja fysiikka. Muuten on turhaan siellä istumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät välivuoden lukion jälkeen, jos et pääse opiskelemaan ja uusit kokeet syksyllä ja mahdollisesti keväällä. Aloitus kyllä haisee provolta.

Vierailija
4/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli muistoja siitä, kun äitini pakotti minut töihin eikä edes sana lukuloma tarkoittanut hänen mielestään muuta kuin lomaa. Olen 30v enkä koskaan anna sen luokan kusipäisyyttä anteeksi.

Vierailija
5/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt uusimassa. Yritä nyt hengähtää ja olla ajattelematta liikaa niitä kokeita. Ehkä se opiskelu motivaatio sieltä vielä tulee.

Vierailija
6/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät välivuoden lukion jälkeen, jos et pääse opiskelemaan ja uusit kokeet syksyllä ja mahdollisesti keväällä. Aloitus kyllä haisee provolta.

.....juu tuskin lukiolaiset kirjottelee vauva palstalle, paitsi tietty porvoolaiset.

Vierailija
7/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahhahahahahahahahahahahahahah että on jollakin paska elämä

Vierailija
8/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Sain reaalista laudaturin. 

Vierailija
9/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. Ja oon sen ikäluokan ylioppilas, että kaikki aineet kirjotettiin samana keväänä. Kuus ainetta, M paperit (sillon ei ollu E vielä olemassakaan), onneksi on siunattu hyvällä muistilla.

Yo-todistusta ei oo kukaan kyselly sen jälkeen kun jatko-opiskelupaikan sain. Viimesin todistus on se, mikä kiinnostaa.

Joten kysymykseen "mitä mä nyt teen" neuvoisin valitsemaan alan joka kiinnostaa oikeasti ja valmistautumaan pääsykokeisiin kunnolla. Jos et opiskelupaikkaa saa, niin syksyllä korottamaan sitten. Tsemppiä!

Vierailija
10/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ahhahahahahahahahahahahahahah että on jollakin paska elämä

Niin. Sinulla.

Vierailija
11/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten oletit jaksavas lukea nyt jos et muutenkaan lukenut lukion aikana?? ehkä lukio ei ollu sua varten

Vierailija
12/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä taitaa olla jo aikaa

Vierailija
13/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lukenut. Reaalista A, muuten meni hyvin. Yliopiston ovetkin aukesivat.

Vierailija
14/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

L:n paperit 1988 mitenkään erikseen lukematta. Toki opiskelin lukion aikana sen mitä piti.

Vierailija
15/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aikalisän paikka.

Asennoidu niin, että uusiksi koko paska. Syksyllä aikuislukioon kertaamasn niin paljon kuin ehdit. Syksyllä voisit jo jotain uusiakin, kun aloitat lukemisen VAIKKA JO TÄNÄÄN.

Keväällä loput.

Koko kesä opiskelua. Luet sen historian niin, että osaat melkein ulkoa.

Yksi vuosi! Näytä itselkesi, että pystyt!

Vierailija
16/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lukenut. Nehän testaa tiedon soveltamista enimmäkseen, joten pänttäämisellä ei ole edes suurta merkitystä.

Vierailija
17/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha sun on noita aineita uusia, kun historia on kuitenkin turhin aine kirjottaa. et koko lukio uusiksi vaa ja matikan muutat pitkäks

Vierailija
18/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, 2002. Kielet ja äidinkieli E. En tiedä miten tuo ajankohta vaikuttaa asiaan, minun ei tarvinnut lukea myöskään yliopistossa kuin ihan pelkkiin kirjatentteihin. Edelleenkin muistan asiat ensimmäiseltä kuulemalta. 

Vierailija
19/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, 2002. Kielet ja äidinkieli E. En tiedä miten tuo ajankohta vaikuttaa asiaan, minun ei tarvinnut lukea myöskään yliopistossa kuin ihan pelkkiin kirjatentteihin. Edelleenkin muistan asiat ensimmäiseltä kuulemalta. 

Ihan vain koska vanhanaikainen reaali päättyi v 2005.

Vierailija
20/24 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin aikanaan ainoastaan reaaliin, ja tulokset oli:

äidinkieli L

enkku L

ruotsi L

pitkä matikka M

reaali C

...josta voi selvästi vetää sen johtopäätöksen, että lukemisesta on vain haittaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi