Kenen kanssa olisit naimisissä, jos isäsi/sukusi olisi valinnut puolisosi?
Aloin miettimään tätä tuolla miesasiamies -keskustelussa.. Itse veikkaan, että mä en olisi kenenkään kanssa naimisissä, koska saamaton isäni ei olisi saanut mitään aikaiseksi eikä edes tietäisi ketään sopivaa. Olisin siis vanhapiika, mutta niin olen kyllä nytkin....
Kommentit (33)
Varmaan jonkun tylsähkön, mutta luotettavan seurakuntapapin.
Nykyisen mieheni kanssa! Eiköhän meillä olisi oikeasti etsitty sopivaa puolisoa sukulaisten ja tuttujen kanssa, joten olisin päätynyt isän parhaan kaverin (serkun) opiskelukaverin pojalle kuten nytkin. Tosin tämä yhteys meille selvisi vasta mentyämme kihloihin, kun appi kyseli, oliko samansukuniminen mies minulle tuttu.
Varmaan isoveljeni parhaan kaverin kanssa. Hän on erikoislääkäri ja rikkaasta perheestä. :D
Ensirakkauteni. Isäni tykkäsi hänestä tolkuttomasti.
En ainakaan mieheni kanssa :D
Mieheni on ihan kunnollinen ja hyvä, mutta tiedän ettei ole varsinkaan äitini mieleen.
Kai minulle olisi valittu joku korkeasti koulutettu, mutta peräkammarin pojan tyylinen tassukka, ehkä vähän plösö ja ruma (ettei vaan ikinä jättäisi minua). Eli just niin ankea tapaus, jolle sitten saadessaan kaltaiseni timantin olisi noussut menestys naisrintamalla päähän, ja pettäisi jokaisen naisen kanssa, joka vaan huolii.
Mun isäni ei luultavasti omillaan tunne ketään minun ikäluokkani miestä, mutta jos sille olisi tuotu riviin kaikki ne miehet joiden kanssa olen koskaan seurustellut, se olisi luultavasti valinnut ensimmäisen avomieheni. Hänen taustansa oli samankaltaisin kuin omani, ja hänen kiinnostuksenkohteensa olivat senkaltaisia että isäni oli helppo myös keskustella niistä.
ei hajuakaan. Täytyy joskus kysyä.
Luultavasti onnistumisprosentti
avioliitoissa olisi parempi :P
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 21:21"]
Varmaan jonkun tylsähkön, mutta luotettavan seurakuntapapin.
[/quote]
Sama täällä :D Siis ihan tiedän tämän henkilön, olimme samassa koulussa.
Työväenluokkainen, vasemmistoliiton jäsen.
Ensimmäisen poikaystäväni joka on lentäjä, silloin oli kadettikoulussa.
Ensimmäisen poikaystäväni joka on lentäjä, silloin oli kadettikoulussa.
Jonkun ällöttävän, jolla hyvä suku, mutta ei liian hyvä... Tietenkin joku täysin raitis ja tupakoimaton. Rahaa, mutta ei liikaa, etten vain ylpistyisi. Ei sattuisi muhun, mutta lapsia olisi 2. Nyt ei miestä, eikä lapsia ja ikää reilusti yli 40v.
No varmaan niin kuin aikoinaan -jonkun sellaisen, jonka maapalsta oli oman maapalstan vieressä. Eli joko Matti tai Markku. Molemmat on kaukaista sukua, ensiksi mainittu vanhapoika, toinen perheellinen...
Naapurin Jaakon. Jaakko oli melkein isäni ikäinen vanhapoika, jolla oli 300 hehtaaria maata.
En kenenkään. Isän mielestä kaikkien lasten olisi kuulunut asua kotona naimattomina koko ikänsä. Tämä ei ole provo vaan tosi. Kyllä isä mieheni kanssa ihan hyvin toimeen tulee, on etäinen kuten minullekin, mutta hän ei tosiaan ymmärrä, että lapsilla on omat elämät.
Tämä on helppo, jos isä olis saanut päättää, niin jalkapalloilijan! :D
Varmaan erään vanhemmilleni läheisen perheen pojan kanssa. On mua 1,5v vanhempi ja meidän vanhemmat aina lapsena/nuorena toitotti miten ollaan xxxx:n kanssa niin samanluonteisia ja plaa plaa. No nyt tuo mies kun on kolmevitonen, niin on aivan rappiolla. Että onneksi niin ei käynyt. Mua varmaan oltais syytetty siitä sen rappiostakin.