Millainen on siistitty häpykarvoitus?
Itselläni kasvaa siis kunnon puska reisille asti. Mies pyysi siistittyä. Lyhensin vähän saksilla häpykummun päältä koska sheivaamisesta tulee ikäviä näpoylöitä. Tämä ei kelvannut miehelle. Mies haluaa edelleen siistityn, mutta ei posliinia. Mikä nyt on siis siistitty?
Kommentit (24)
+50 v miehenä näen tämän oman sheivauskokemukseni kautta. Sheivaustarve on yhtä luonnollinen kun parranajoni. En kyllä usko että kukaan nainen tykkää sänkisestä leusta tai pistävistä viiksistä häpyhuulia pistelemässä, kuitenkin suuseksi on suht normia arkirakastelussa.
Samaa voi mies odottaa naisen hävyltä, häpyhuulten ja klitan ympäristön päivittäinen shaivaus, niin mieskin antaa mielellään pitkään suullista huomiota. win win.
Ensimmäiset kymmenet kerrat kasvu on melko voimakasta mutta muutaman kuukauden päivittäisen sheivauksen jälkeen karvoitus ohenee ja myös sheivaustaito kehittyy niin, että minulla tuo on minuutin homma pitää koko alapää sileänä. Uskon saman onnistuvan naiseltakin, ja oma rakas kiittää:) ja nainen saa parhaan nautinnon.
Minä pidän posliinista kaiken ikäisillä naisilla, mutta en tunne vetoa pikkutyttöihin enkä edes reilusti itseäni nuorempiin aikuisiin. Kyllä pedofiliaviittaukset ovat tässä asiassa ihan yhtä turhia kuin homohuutelut peppuseksistä pitäville miehille... Myös lyhyeksi leikattu karvoitus, josta iho ja pimpsan muodot näkyvät on hyvä ja kiihottava, ainakin verrattuna näppyläiseen posliiniin.
M41
Kannattaa vahata tai sokeroida. Sheivaaminen aiheuttaa tosiaan näppylöitä ja kutinaa. Minä käytän ihan marketin vahaliuskoja. Tulee siisti eikä jää kutisemaan/kirvelemään.
Häpykarvoituksen sheivaus ei kyllä myöskään ole mikään 2010-luvun keksintö.